SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest denken aan:
Denk niet dat vrouwen de doelgroep zijn voor dit soort modeflikkers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er überhaupt vrouwen die dit nog enigszins sexy vinden bij een man?
Onzin. Sinds ik stiletto's draag komen vrouwen bij de vleet aankloppen bij Here Drinky. Vrouwen houden van modebewuste mannen, dat jullie ongemanierde en slecht gekleedde boeren dat niet begrijpenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Denk niet dat vrouwen de doelgroep zijn voor dit soort modeflikkers.
absoluut, ik zal er ook zeker een kek sjaaltje bij dragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:48 schreef Splutje het volgende:
Leuk voor als ik met mijn sjaaltje en Macbook in de Starbucks zit
Dat is een taartquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit dus, het liefst zou ik ze zelfs in bed aanhouden. Dit is mijn mooiste paar.
[ afbeelding ]
Dan ben je hem inderdaad niet waardig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:20 schreef Specularium het volgende:
The fuck. Snij dan gelijk je penis eraf.
kinderkopjes? Zeg dan gewoon straatstenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie het al voor me, een stel van die modenichten die struikelend en hortend over de kinderkopjes lopen. In de ene hand een beker van de starbucks en in de andere een iPhone, en maar claimen hoe hip ze zijn.
Die mensen moet je meteen een open botbreuk bezorgen
Whahaahahaha het is een taartquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het zit anders best lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
het staat totaal niet bij mannen
dat kan ik mij nou helemaal niet voorstellen...quote:
Onzin natuurlijk, het staat mannen net zo goed als vrouwen, je bent het gewoon niet gewend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
het staat totaal niet bij mannen
hoe de fuck krijg je je voet daarin¿quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |