Alsof alleen Djeez dit op zou kunnen pakkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef BlueMage het volgende:
Als Djeez nog actief was geweest had dit als nieuws op de FP gestaan volgens mij.
Zit wat in, hoewel hij wel meestal degene was die vreemde berichten wist te vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof alleen Djeez dit op zou kunnen pakken...
Idd ouderwets KLB vermaak voor iedereen, hulde aan TS.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef lezzer het volgende:
Hoe een suffe middag een vrolijke wending kan krijgen![]()
"Vond je deze review nuttig?"quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ml#product_judgement
Djeez is toch nog actief op de FP? Hup, mail m!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef BlueMage het volgende:
Als Djeez nog actief was geweest had dit als nieuws op de FP gestaan volgens mij.
Het is staal, dus dat kon nog wel eens erg tegenvallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ja met zulke dikke wanden isoleert het natuurlijk wel enorm goed.
Door omstandigheden even niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
Djeez is toch nog actief op de FP? Hup, mail m!
Ik zie al dit staan:quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef destrovel het volgende:
Wie is de eerste die klikt op "Ik vond deze review nuttig"?
quote:Vond je deze review nuttig?Ja (4)|Nee (0)
Ik had al geklikt op Ja idd, want reuzenuttigquote:
Ik heb er al op geklikt want ik vind 'm dus idd zeer nuttig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef destrovel het volgende:
Wie is de eerste die klikt op "Ik vond deze review nuttig"?
Tof van je!quote:
Ach ja, kan je wel genoeg drinken in kwijtquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef lipjes het volgende:
zo wilde ik laatst een koel-vries combinatie kopen.
bleek deze ook veel te groot en te zwaar te zijn
Afmeting(en) : 595 x 1770 x 640 cm
Gewicht : 59000 kg
Je kan er ook in kamperen als het buiten te warm is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, kan je wel genoeg drinken in kwijt
De inhoud is nog steeds maar 192 liter, dus dat ding heeft allejezus dikke wandenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nop, want de vulopening is maar 30 cmquote:
Valt tegen hoor, kijk maar eens naar de inhoud, maar 195 l ofzo. Echt 'n miskoop dat apparaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef destrovel het volgende:
[..]
De inhoud is nog steeds maar 192 liter, dus dat ding heeft allejezus dikke wanden
[..]
Nop, want de vulopening is maar 30 cm
Das waar, zal wel wat opleverenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg toch, verkopen aan de oudijzerboer
Gewoon een lang elastiek om de programmaknop en een lange stok om opties en start aan te tikken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef BlueMage het volgende:
TS hoe gaat het met de uitbereiding van de trap zodat je vrouw wat makkelijker het programma kan instellen?
Jammer dat ie maar 7 kg maximaal kwijt kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ts ik spaar mijn was altijd op. mag ik jou wasdroger een keer 2 uurtjes lenen?
groet groet
dat klinkt me onlogisch. verdomme, dacht ik eindelijk een oplossing te hebben voor in de winterquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jammer dat ie maar 7 kg maximaal kwijt kan.
een c ipv een m. niet zo heel handig, maar opzettelijk, ik betwijfel het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef WH141 het volgende:
Wat is deze![]()
![]()
Zulke grote meetfouten maken. Moet haast wel opzettelijk.
En 'n lettertje teveel bij de g.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een c ipv een m. niet zo heel handig, maar opzettelijk, ik betwijfel het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |