Geen idee, ik durf de doos niet open te maken. Daarbij heb ik hoogtevreesquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef Karina het volgende:
Waar is dat ding van gemaakt? 43000 kg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Deuren hebben van minder dan 60cm breed.
Wat ben je? Een fucking kabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je? Een fucking kabouter?Probeer 'm dan maar eens op te tillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
43000 kg op een steekwagentje?quote:
Jahr00n ofzo bellen die is zo sterk heb ik gelezen.quote:
Wat ben je? Een fucking kabouter?
Ik zie net 600x800x600cm, wat is dat? Die droger uit de witte reus reclame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs die is geen 6 meter, hooguit 4!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
Ik wilde bij vragen al de vraag gaan stellen hoe ze denken zulk een gevaarte te vervoeren, 43000 kg valt toch zeker wel onder buitengewoon transport oid?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reviews
Er zijn nog geen reviews.
Schrijf als eerste een review![]()
Dat zal een leuke review worden
Kun je geen link naar dit topic posten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reviews
Er zijn nog geen reviews.
Schrijf als eerste een review![]()
Dat zal een leuke review worden
"Bedankt voor je reviewquote:Review:
Deze droger is op zich een goed apparaat, hij droogt vrij snel en energiezuinig.
Enige nadeel is echter dat het een werkelijk kolossaal apparaat is; letterlijk huizenhoog.
Met een vloeroppervlak van 6 bij 6 meter en een hoogte van 8,5 meter is dit apparaat niet heel geschikt voor thuisgebruik. Waarschijnlijk is dit ook waar de regel "plaatsing: vrijstaand" naar verwijst.
Mijn exemplaar staat zolang in de achtertuin, gelukkig is deze droger geschikt voor buitengebruik. Ik ga hier komende zomer een schuur omheen bouwen.
Vanwege het niet heel bescheiden gewicht van 45 ton heb ik 8 extra heipalen in mijn achtertuin laten slaan, Mammoet is vervolgens met een hijskraan gekomen om de wasdroger op zijn uiteindelijke plaats te zetten. In de zachte veengrond hier zakte het apparaat namelijk snel weg, na een dag al 30cm.
Nu het apparaat echter staat ben ik er zeer blij mee! De kinderen hebben er een mooie uitkijkhut op gebouwd en kunnen zo over de huizen heen kijken.
Nu ik een vaste trap heb gebouwd klaagt mijn vrouw ook niet meer dat ze een ladder nodig heeft om de was in te laden, dus het is helemaal geweldig!
Voordelen:
Geschikt voor buiten
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Droogt snel
Energiezuinig
Nadelen:
Erg zwaar
Kolossaal groot
Weinig laadvermogen in verhouding tot formaat
Ladder nodig om was in te laden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:33 schreef destrovel het volgende:
De review zoals ik 'm instuur:
[..]
"Bedankt voor je review
Als je review aan onze richtlijnen voldoet, kun je deze binnen enkele dagen op de site zien."
Spannond!
Het staat toch echt zo op de site, hoewel ik vermoed dat iemand niet zo heel goed om kan rekenen van cm naar m en van kg naar g en dergelijke.quote:
Copy paste hem ff hier wil jequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef destrovel het volgende:
.....
Ben nu overigens een review aan het schrijven![]()
[..]
"Bedankt voor je review
Als je review aan onze richtlijnen voldoet, kun je deze binnen enkele dagen op de site zien."
Spannond!
Ik dacht heel even "haha TS is te dom om even goed te meten of 'n apparaat wel past" en toen zag ik het pas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht eerst slechte troll maar is het is gewoon een heel leuk topicHulde.
Geweldigquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:33 schreef destrovel het volgende:
[..]
"Bedankt voor je review
Spannond!
Denken dat TS altijd dom isquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik dacht heel even "haha TS is te dom om even goed te meten of 'n apparaat wel past" en toen zag ik het pas.
Die vraag zie ik staan maar de review niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef BlueMage het volgende:
Mijn vraag is ook geplaatst zie ik nu.
[..]
"Bedankt voor je review
Spannond!
Ja ik zie de review ook niet, maar kijk nog eens even naar m'n edit, lijkt me dat Bol.com iets verkeerd doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Die vraag zie ik staan maar de review niet.
Antwoord op je vraag:quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef BlueMage het volgende:
Maar wat zie ik nu?! Wil ik 'n nieuwe wasmachine kopen moet ik maar zien hoe ik zo'n enorm gevaarte ergens kwijt kan.![]()
Jammer dat ie geen 140000 toeren heeft ipv 1400.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef BlueMage het volgende:
Maar wat zie ik nu?! Wil ik 'n nieuwe wasmachine kopen moet ik maar zien hoe ik zo'n enorm gevaarte ergens kwijt kan.![]()
Ok dank maar nu nog even 'n oplossing voor m'n nieuwe wasmachine van 6 x 8,5 x 6 m, zou ie in de ruimte tussen twee huizen aan de overkant passen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag:
[ afbeelding ]
[..]
"Bedankt voor je review
Spannond!
70.000 kiloquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik zie de review ook niet, maar kijk nog eens even naar m'n edit, lijkt me dat Bol.com iets verkeerd doet.
Hulde aan TS idd want de meeste mensen lezen hier gewoon overheen omdat ze weten wat er wel moet staan, die extra nullen bij kg vallen wel op, dat dan weer wel.
[..]
"Bedankt voor je review
Spannond!
Whehe niet overal, sommige dingen kloppen dan weer wel:quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef Staal het volgende:
[..]
70.000 kilo!
Het staat overal fout lijkt het. Overigens vind ik wel dat ze een geweldige service hebben.
Hadden er van de week om 21.30 iets besteld en het zou de volgende morgen bezorgd worden. Ik dacht, ja ja op zaterdag zeker. Maar het werd gewoon bezorgd.
Prachtig.quote:Technische specificaties
Gewicht : 81000 kg
Materiaal trommel : Roestvrij staal
Deurscharnieren : Links
Deur met verwisselbare draairichting : Nee
Toerental centrifuge : 1400
Type motor : Koolborstelloze motor
Vulopening : 32 cm
Overloopbeveiliging : Ja
Alleen het gewicht klopt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe niet overal, sommige dingen kloppen dan weer wel:
[..]
Prachtig.
Vandaar de edit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee idd 'n koel/vries combinatie van krap 18 m is zeer normaal.
Omdat het ook echt leuk is. Wrs. staan al die dingen al maanden zo op de site, geen hond die dat opvalt. TS wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ok dank maar nu nog even 'n oplossing voor m'n nieuwe wasmachine van 6 x 8,5 x 6 m, zou ie in de ruimte tussen twee huizen aan de overkant passen?
En ik moet ook nog eens 'n hoogwerker aanschaffen om m'n was in te laden.
Ah ik heb ook al een vermoeden waar al dat verrijkt uranium verstopt is, hoewel dit apparaat vrij normale afmetingen lijkt te hebben weegt ie toch gauw 'n slordige 81 ton.
Ok nou kap ik echt, waarom vind ik dit nu zo leuk?
Kijk die afmetingen dan:quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef Karina het volgende:
Waar is dat ding van gemaakt? 43000 kg
Je hebt gelijk vandaar dat ik toch niet kap, ook speelt mee dat ik vakantie heb dus niet veel beters te doen heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat het ook echt leuk is. Wrs. staan al die dingen al maanden zo op de site, geen hond die dat opvalt. TS wel.
K zie hem niet, heb ook niets van een bevestigingsmail ontvangen. Heb je een screenshot?quote:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ml#product_judgementquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef destrovel het volgende:
[..]
K zie hem niet, heb ook niets van een bevestigingsmail ontvangen. Heb je een screenshot?
Energielabel A+, en dat voor zo'n gevaarte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n klacht over dit product ik had toch een iets grotere inhoud verwacht met zulke afmetingen!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ml#product_judgement
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja met zulke dikke wanden isoleert het natuurlijk wel enorm goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Energielabel A+, en dat voor zo'n gevaarte.
Die gaan dan 150 ton wegen bij bol.com.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, ze verkopen gewoon geen Miele wasmachines....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |