Simmu, vind ik ook hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef simmu het volgende:
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
ghe. toen selene ergens tussen de 1 en de anderhalf was, wilde ze geen brood eten. toen zeiden ze hier dat 2 x pap prima was. als ze der granen maar binnenkreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ravi wil trouwens sandwichspread op zn bammen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Dan zou Mette een super prater moeten zijn want die drinkt sinds haar eerste verjaardag al niet meer uit een fles, dronk sindsdien uit een rietjesbeker en nu uit een beker. Oftewel precies zoals het zou horen om een optimale spraakontwikkeling te bevorderen. Nou.. Die praat praatontwikkeling blijft behoorlijk achter hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
de mijne!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette!![]()
![]()
Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |