Herkenbaar!quote:
Je kan t loeiduur maken maar je kan ook prima (en lekker) pub grub voor een gewone stadse prijs eten (leven in de stad is nu eenmaal idd wel altijd duurder dan op t platteland). Drank is wel duur trouwens (vooral wijn bijv)quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Dublin is idd mooi, maar ook duur, zeker wat uit eten betreft, tenminste, toen ik daar 11 jaar geleden alweer een tijdje woonde.
Hoe is dat nu?
Wil er van het voorjaar een lang weekend heen, en dan logeren en eten bij The Fitzwilliam
The National Museum is ook erg de moeite waard. In de zomer ook lekker Cricket kijken bij Trinity College en dan een tea nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je kan t loeiduur maken maar je kan ook prima (en lekker) pub grub voor een gewone stadse prijs eten (leven in de stad is nu eenmaal idd wel altijd duurder dan op t platteland). Drank is wel duur trouwens (vooral wijn bijv)
Entrees voor musea zijn zeker prijzig (National Museum is gratis trouwens) maar al met al hoeft het geen belachelijke hoeveelheid geld te kosten
Bij Writersblock moet ik altijd denken aan de film Misery, de scène met dat blok hout tussen de schrijver zijn enkels...quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij Writersblock moet ik altijd denken aan de film Misery, de scène met dat blok hout tussen de schrijver zijn enkels...
Maar goed ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dit was een ander soort block gelukkig
Bert van der Veer liet zich wel erg kennen, toen de Bauers of de TV-kantine hadden gewonnen hoorde je hem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef TAV74 het volgende:
Dat gezeur over die televizier ring![]()
. Als de winnaar niet bevalt gaan we discussiëren over de wijze van stemmen. Ik snap het punt niet, als het om de kijkcijfers gaat hoef je niet te stemmen lijkt me, En als de vorige winnaar de TV kantine was hoef je het ook niet over kwaliteit te hebben lijkt me
(en The Voice of holland is imo ook niet meer dan de zoveelste talentenjacht, dus waarom zouden die meer recht hebben).
NB: ik was voor wie is de mol![]()
Sowieso, Bert van der Veerquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bert van der Veer liet zich wel erg kennen, toen de Bauers of de TV-kantine hadden gewonnen hoorde je hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |