Is je buurvrouw Indonesisch? Zo ja, vraag haar of ze je kan leren hoe je roti maakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik hou niet zo van Nederlands eten, eigenlijk helemaal niet. Denk dat ik er in overvoed ben vroeger
Aardappelen bleh, speklapjes bleh, alles bleh.
Mijn buurvrouw maakt dus die sajoer boontjes heel lekker met kip in witte saus met knoflook, rijst en gewoon kaasstengelsga altijd graag bij haar eten
Nee helaas, maar ze werkt als stewardess en verzamelt wel van elke cultuur wat, volgens mij dus ook in de keuken. Ze kan vast ook roti makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is je buurvrouw Indonesisch? Zo ja, vraag haar of ze je kan leren hoe je roti maakt.
Je mag het best naar mij sturen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef krioro het volgende:
Ik heb er nog 1 over + een zooi kip etc.
En ik wil/moet douchen maar ben te lui om op te staan.
Ik ben downquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef krioro het volgende:
Weet je wat tof zou zijn? Een Fernandesmeet waar iedereen wat kookt en we dan allemaal elkaars gerechten kunnen proeven. Paar kratten Fernandes erbij, muziek, i sabi toch.
Tekening van mijn zusjequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Phantomesse wat is dat plaatje rechtsboven in de hoek van de eerste foto
Ik ben ook zwaar down.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef krioro het volgende:
Weet je wat tof zou zijn? Een Fernandesmeet waar iedereen wat kookt en we dan allemaal elkaars gerechten kunnen proeven. Paar kratten Fernandes erbij, muziek, i sabi toch.
Ja natuurlijk, hoe meer lekker eten hoe beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar down.
Is er wel ruimte voor een Marokkaanse kok als mij of wa?Ik kook jullie allemaal weg namelijk.
Your callquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef krioro het volgende:
Moet de OP zo blijven of wat anders? Suggesties zijn welkom.
Je maakt voor ons een uitzondering. Velen van ons zijn irl echt niet zo vaag als op FOK! hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Your callJij bent nu de baas van de OP
En ik wil graag voor jullie kokenechter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Oh en dit natuurlijk ja om social suicide te voorkomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
echter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Ja maar.. Fok!meetsquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Je maakt voor ons een uitzondering. Velen van ons zijn irl echt niet zo vaag als op FOK! hoor.
Zie edit (in die post van me) die je net voor was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Your callJij bent nu de baas van de OP
En ik wil graag voor jullie kokenechter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja maar.. Fok!meets![]()
Ik heb tot nu toe alleen maar traumatiserende beelden gezien, als ik op die meets was geweest had je mij in een hoekje met mijn jas over mijn heen getrokken gezien en met de rug naar de camera gezien. Of ik had een zieke huilende lachkick omdat iedereen raar deed.
No way me no Fokmeet.
Ik zou die man aan de linkerkant doen, zijn gelaatsuitdrukkingquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist foto's van FOK!meets gezocht.
[ afbeelding ]
Is dit echt een FOK! meet of is dit een grapje!?
Nu weet ik al waarom ik niet naar FOK! meetings ga en vooral na deze filmpje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist foto's van FOK!meets gezocht.
[ afbeelding ]
Is dit echt een FOK! meet of is dit een grapje!?
Ja, wat ga jij koken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat hoor ik nu? FOK!meet bij Phantomesse thuis? Ik ben down.
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!quote:
Wat een pret.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Juminelle het volgende:
Mwah, best een dolle boel bij die meets.
[ afbeelding ]
fml.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!
Mag ik meedoen? Ik gok hete kip.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!
Ding ding ding, jij wint een blikje Fernandes.quote:
Pakken we daarna een hotel na het stappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat hoor ik nu? FOK!meet bij Phantomesse thuis? Ik ben down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pakken we daarna een hotel na het stappen.Ik wil geen dingen in me krijgen. Ook geen cactussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.Feyenoord Rotterdam
Cactuspoepenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil geen dingen in me krijgen. Ook geen cactussen.
Een uur lang douchen? Goed voor je huid man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef krioro het volgende:
Eng.
Maar ja, ik ging dus douchen. Tot over een uur of wat. Als ik nog zin heb om naar m'n bureau te lopen. Zo niet, welterusten alvast allemaal. [ afbeelding ]
Trusten man. Douche ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef krioro het volgende:
Eng.
Maar ja, ik ging dus douchen. Tot over een uur of wat. Als ik nog zin heb om naar m'n bureau te lopen. Zo niet, welterusten alvast allemaal. [ afbeelding ]
Ga KPD checken dan, 3049083% kans dat je het eng gaat vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cactuspoepen
[..]
Een uur lang douchen? Goed voor je huid man. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Boh, dat ziet er plezant uit! Vanavond misschien eens proberen.Laat ze lekker pijn lijden joh (al heb ik het idee van niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.
Haha die van maggie smaakt echt niet. De vulling kan je zelf wat aan doen maar die platenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Rotti![]()
Mijn schoonzus maakt dit ook wel eens zelf, al is het uit zo'n maggi pakje ook best te doen
Hoezo? ik zeg toch net dat ze wel te doen zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha die van maggie smaakt echt niet. De vulling kan je zelf wat aan doen maar die platen
Niet minstens 2 potten op voorraad hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kommer en kwel, de pindakaas is op. Vlug naar de winkel.
Niet zelf je pindakaas makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet minstens 2 potten op voorraad hebben
Wie zegt dat ik het niet zelf maak?quote:
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? ik zeg toch net dat ze wel te doen zijn?
Haalt het uiteraard lang niet bij die van de toko
Klopt, vandaar dat ik het zo ff 'zei'quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.
Ja, dat zonder aardappel vond ik ook vaag, keer gehad...quote:Inderdaad, al maken sommige toko's er wel een potje van hoor tegenwoordig.
Bloemkool erbij, geen aardappel, zwembadje van vet![]()
Axia had jij nog roti gemaakt?
Echt hequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat ik het zo ff 'zei'
[..]
Ja, dat zonder aardappel vond ik ook vaag, keer gehad...
Maar bloemkool erbij?
Beetje doorgedraaid in intergreren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt heverbaasde me er ook al over, bloemkool en worteltjes en geen aardappelen... erg logisch voor roti
Massala, trassi (stinkt wel als een mallequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog mooie tips voor potjes kruiden of marinade die je bij veel gerechten kan gebruiken?
Knorr Aromat Verslavingquote:
Hoe kan je trassi ranzig vinden!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knorr Aromat Verslaving
Eens kijken.
Masala ken ik niet.
Trassi is ranzig.
ketoembar ken ik al, beetje speculaas achtig.
Zal masala eens halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe kan je trassi ranzig vinden!?
Oké als je bedenkt wat het is klinkt het niet heel smakelijk neemaar het is echt
![]()
En massala moet je proberen.
Massala is gewoon een soort kerriepoeder eigenlijk. Zit ook in roti.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal masala eens halen.
Ja, ik ben niet zo van al die visdingen
Ja klopt, is ook indisch. Soort Tandoori.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Massala is gewoon een soort kerriepoeder eigenlijk. Zit ook in roti.
Dat topicquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knorr Aromat Verslaving
Eens kijken.
Masala ken ik niet.
Trassi is ranzig.
ketoembar ken ik al, beetje speculaas achtig.
Ik ben half. Je lijkt niet echt blank trouwens op die foto bij US.quote:
Een van de weinige in elk geval.quote:
Paar halven hier dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben half. Je lijkt niet echt blank trouwens op die foto bij US.
Ik ga het woensdag maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.
Inderdaad, al maken sommige toko's er wel een potje van hoor tegenwoordig.
Bloemkool erbij, geen aardappel, zwembadje van vet![]()
Axia had jij nog roti gemaakt?
Maar daardoor niet minder welkom </politiek correct>quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een van de weinige in elk geval.
Pools zie ik dan weer totaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Nee klopt, ben al voor aardig wat verschillende exotische rassen uitgemaakt en voor 'pools'
Maar ik ben gewoon kaas. Komt door mijn wat donkere haar en huid. Wel blauwe ogen.
Pools is ook wel een fucking 'aanval op mijn persoon'quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pools zie ik dan weer totaal nietEerder Zuid-Europees ofzo.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet minder welkom
'Kan je niet handelen'quote:
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.quote:
Doe eens liefquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.
Toch altijd wel jaloers op grote families waar iedereen voor elkaar kooktquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Axia het volgende:
Ik hoef niet te koken vanavond. Lieve mama heeft mij gisteren pom meegegeven![]()
![]()
![]()
En van mijn tante heb ik bami meegekregen
En wij zouden juist eens wat meer thuis willen zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd wel jaloers op grote families waar iedereen voor elkaar kookt
Ik zei het met liefde.quote:
Ik ben juist aan het afvallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.
Pom is echt het enige Surinaamse gerecht dat ik niet lust. Bami daarentegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Axia het volgende:
Ik hoef niet te koken vanavond. Lieve mama heeft mij gisteren pom meegegeven![]()
![]()
![]()
En van mijn tante heb ik bami meegekregen
Typisch whehe. Dat deed mijn vader vroeger ook echt óveral op.quote:
Ik ben Europees/Afrikaans/Aziatisch, en word ook aangezien voor van alles en nog wat.quote:
quote:
Deze vrouw.quote:
AH maaltijden, één keer en nooit meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nu een AH magnetronmaaltijd (macaroni ham-kaas) aan het eten. Zo slecht en chemisch dat het weer bijna goed te eten is in je pauze
.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef Juminelle het volgende:
Pom is echt het enige Surinaamse gerecht dat ik niet lust.
Bami kan ik echt op elk moment, overal, met bakken tegelijk naar binnen werken.quote:Bami daarentegen
M'n buurvrouw is een echte Surinaamse, dus ik neem aan dat zij weet hoe het moet smakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]! Dan heb je vast nog nooit goede pom gehad, kan niet anders.
quote:
Pfft, niemand maakt hem zo goed als mijn moederquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n buurvrouw is een echte Surinaamse, dus ik neem aan dat zij weet hoe het moet smaken
Goddamn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Dat is helemaal niet nodig hoor.
En mijn uitjes zijn iets te hard gegaanmaar ze zijn alsnog heerlijk.
[ afbeelding ]
Jawel, ben de laatste maanden 4kg aangekomen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Lookin gooodquote:
Me gusta!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
En mijn uitjes zijn iets te hard gegaanmaar ze zijn alsnog heerlijk.
[ afbeelding ]
Delenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Phantomesse het volgende:
Pfff zit bijna vol en nog 2 kippetjes over, wat oh wát ermee te doen?
quote:
quote:
Yep. En ik proef eigenlijk geen verschilquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Whehehe.quote:
Die heb ik nog nooit gezien. Maar als ik dan af en toe van die mierzoete dingen drink, dan doe ik het ook gelijk goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Dat probeer ik als ik het ooit tegenkomquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In Arnhem ook ja? Waar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die light is tegenwoordig bijna overal verkrijgbaar hoor
Laat mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, Juminelle ontbijt met een kapsalon en chocoladetaart, maar drinkt wel Fernandes light.
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij mequote:
Huh echt? Nooit gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij me
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh echt? Nooit gezien![]()
Maar ik ben dan ook meer in Nijmegen dan Arnhem.
Ah, ik weet waar je bedoelt. Nooit gezien tho. Ik zal binnenkort eens gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarLuchtbuksen, oude geweren en hele mooie messen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik hou niet zo van Nederlands eten, eigenlijk helemaal niet. Denk dat ik er in overvoed ben vroeger
Aardappelen bleh, speklapjes bleh, alles bleh.
Mijn buurvrouw maakt dus die sajoer boontjes heel lekker met kip in witte saus met knoflook, rijst en gewoon kaasstengelsga altijd graag bij haar eten
quote:
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemistquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist de enige aflevering van Family Guy gekeken die ik nog niet kende, en nu heb ik niets meer te doen
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemist![]()
Ik lig weliswaar voor het eerst sinds tijden weer voor 12 uur in bed
Mijn ritme is ook naar de klotequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?
Chill! Mijn ritme is zo fucked dat ik rond die tijd nog niet kan slapen.
He bah.quote:
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie allebei lijken qua lifestyle volgens mij op mij man, serieus.
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's itquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.
Luizenleven alles
Oh ja en gamen inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:In de terminal staat een vuilnisbak in de weg. U zet hem in de hoek voor de nooduitgang. Mag dat?
A Ja, op deze manier heeft niemand er last van
B Nee, een nooduitgang mag nooit geblokkeerd worden
C Ja, de nooduitgan
quote:Het alarm gaat af. Wat doet u?
A Ik raak in paniek en ren naar de uitgang
B Ik blijf zitten op mijn plek, omdat het vals alarm is
C Ik blijf rustig, ik waarschuw de personen in mijn omgeving en ik gebruik
vervolgens de dichtstbijzijnde nooduitgang
quote:Een passagier vraagt u een pakketje mee te nemen naar de Clean Area en het aan een andere
passagier af te geven. Mag u dit pakje meenemen?
A Ja, want u wilt de passagiers graag helpen
B Ja, want de passagier moet over 10 minuten vliegen
C Nee, u neemt dit pakje niet mee en belt het alarmnummer Schiphol 020-601 2222
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.quote:Mag u met uw voertuig het bord ‘LEVENSGEVAAR LANDINGSTERREIN STRENG VERBODEN TOEGANG’
passeren?
A Ja, want u wilt snel oversteken
B Nee, u mag dit bord nooit passeren
C Ja, met uw Schipholpas mag u dit bord passeren
Herkenbaar. Inclusief sporten natuurlijk maar dat kan onder of chillen of werk vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.
Vraag 2 is B natuurlijk. Zie je iedereen zo wegrennen voor zijn leven terwijl je chill door Schiphol loopt van FUCK YEAquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES (quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12 en Forza 4 @ Xbox toevallig?
Chick, PES?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES () @ PS3
Je mag meedoen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb door Juminelle nu zin om te gamenGeen PS3 FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ga gamen op je pc dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ook! Wel een PS3 maar moet eigenlijk studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulksquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Chick, PES?
GTA e.d wel![]()
Sowieso shooters![]()
en racen
![]()
. Heeeeeeeeeeeeeerlijk is het! Al die mannen die voor het eerst met je gaan gamen en denken dat ze je wel even ownen, die reacties als blijkt dat je gewoon 1 eindbaas bent in racen
Tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar jij woont... jij woont..
Waar woon je?
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulks
NBA daarentegen
Fifa > PESquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijk
PESquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijk
Wauw anders heb ik even amnesiaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulks
NBA daarentegen
[..]
Tussen Arnhem en Nijmegen
True storyquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
De laatste console die ik had was een SNES.[/bejaard]
Jawel COD is kut.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw anders heb ik even amnesiaTuurlijk woon je daar ahahah wist ik wel.
COD is niet saai
Die was ook heeeel tof inderdaad. Ik mis mijn Super Nintendoquote:
Kun je daarmee tegenwoordig ook meiden hosselen ... ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die was ook heeeel tof inderdaad. Ik mis mijn Super Nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je daarmee tegenwoordig ook meiden hosselen ... ?
if soJa. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
lol heb dezelfde beeldschermquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect combo dit
[..]
Ja. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.
Ben & Jerry's, so nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect combo dit
[..]
Ja. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.
Ghehe ik heb hem ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol heb dezelfde beeldscherm![]()
Touchscreen aanzet knop allesz.
NBA Jam!quote:
Hetzelfde beeldscherm, dezelfde sneakers, dezelfde vis.. Ben jij de mannelijke versie van mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol heb dezelfde beeldscherm![]()
Touchscreen aanzet knop allesz.
Mwah, valt mee. Die gewone is lekkerderquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben & Jerry's, so nice![]()
Low fat zelfs, is die wel lekker?
Wait, whut? Ik wist niet eens dat je dat soort dingen op een telefoon kon doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NBA Jam!![]()
Ik heb hem nu op mijn telefoon.
Bring it, hiermee ga je niet van me winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar leuk hoor al die voetbal/basketbal alles...
[ afbeelding ]
Niemand??
Wait, wut!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef krioro het volgende:
Met Louboutins kun je nog steeds mannen hosselen hoor.
Of met andere mooie hoge hakken, rood lak doet het ook goed op de juiste dame bijvoorbeeld.
Trouw met me!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand??
Ja ik bedoel een dame met Louboutins kan mannen hosselen omdat ze er goed uitziet en zo, jwt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wait, wut!?
Maar klopt. Stilletto heels
Dat en tekkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand??
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe ik heb hem ookHeb hem maar aan de muur gehangen toen ik een latop nam.
Wollah billah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hetzelfde beeldscherm, dezelfde sneakers, dezelfde vis.. Ben jij de mannelijke versie van mij?
[..]
Mwah, valt mee. Die gewone is lekkerder
Fuck, die Buddha to Buddha's heb ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?
[..]
Wollah billah.
Bit weird eh... ?
[ afbeelding ]
jajajaja!!!quote:
Ook hiermee, zal ik van je winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef krioro het volgende:
Bring it, hiermee ga je niet van me winnen.
Wat voor racegames speel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?
[..]
Wollah billah.
Bit weird eh... ?
[ afbeelding ]
Wel Roti en geen Kip of geen Kip en wel Roti?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
hmmm deze sc ken ik niet, maar de tt staat me wel aan.
gedeeltelijk dan
Dirt 3quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor racegames speel je?
wel roti en geen kip. ben vegetarierquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
Wel Roti en geen Kip of geen Kip en wel Roti?
Either way not good brah
Mijn vis heeft geen naamquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Phantomesse het volgende:
Juminelle hoe heet jouw vis?Mijne heet Oscar, hij is een uberbaas die vecht met kreeften.
DOA deed ik op de Dreamcast van een maat, MK op de Megadrive van m'n neef. Good times.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jajajaja!!!![]()
DOA is echt te lang geleden.
MK heb ik
edit:
[..]
Ook hiermee, zal ik van je winnen.![]()
zag er net heel snel 2 van jou geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef Phantomesse het volgende:
Veel huwelijksaanzoeken dezen avond. Ik krijg het idee dat alle buitenlanders toch wel hetzelfde zijn
En wat is je mening over Fernandes? Let op wat je zegt, erg belangrijk hier.quote:
Echt eh. Door dit topic lijken we allemaal luie gamende vreetzakkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef Phantomesse het volgende:
Veel huwelijksaanzoeken dezen avond. Ik krijg het idee dat alle buitenlanders toch wel hetzelfde zijn
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zag er net heel snel 2 van jou geloof ik
Dankzij jou ga ik hem weer eens even opstarten, bedankt.quote:
hmmm, ik lust t niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
En wat is je mening over Fernandes? Let op wat je zegt, erg belangrijk hier.
Ik ga ook zo. Keiharde drum&bass/Jungle, blikje Redbull en KNALLEN!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik hem weer eens even opstarten, bedankt.
gewoon met die man trouwen en met die vrouw hokkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik ga niet met een vrouw trouwen want dan krijgen we ruzie over wie de mooiste jurk heeft enzo
Jawel want Fernandes is echt smerigquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
en nu ben ik niet meer welkom?
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon met die man trouwen en met die vrouw hokken
Verkleuren ze bij jou ook een beetjequote:
Het eerste topic ging er juist over dat Chocoladebeer het niet lustte, dus je zit prima denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
k dan. helemaal eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel want Fernandes is echt smerig
Oh jawel hoor. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
equote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verkleuren ze bij jou ook een beetje? Die van mij zijn ook heel dof geworden.
Ja was ik ook van planquote:
hehehe. ik trouw nooit. en dat je er een hele dag als een prinses uit mogen zien trekt me ook eigenlijk nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.
Zilverpoets......quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja was ik ook van planMorgen even zo'n zilverpoetsdoek fixen.
Dat is het ook eigenlijk. Een mooie jurk dragen en de hele dag etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.
Oxidatie is dat yo,quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verkleuren ze bij jou ook een beetje? Die van mij zijn ook heel dof geworden.
Etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is het ook eigenlijk. Een mooie jurk dragen en de hele dag eten
Stinkt het jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zilverpoets......
Die lucht van dat spul
Ah thankyu, zo ff proberen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oxidatie is dat yo,
Heel simpel, keukenrol + whitening tandpasta > Wax on, wax off > bling bling tot je tantoe scheel kijkt segbe
Ik heb ook pasta gemaakt. Volgens mij worden we nu verbannen ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
Ik had trouwens pasta carbonara gehad, moet ik nu weg uit dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, want pasta carbonaraquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
hmm ik vooral waterquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Juminelle het volgende:
Het verbaast me trouwens wel hoeveel mannen hier kunnen koken
Klein beetje is genoeg, don't make a mess chimeidquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stinkt het ja? Ik heb het nog nooit gebruikt.
[..]
Ah thankyu, zo ff proberen!
Dit + de volgende keer 4 kazen sauce + rundergehakt + pesto erdoorheen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
Ik probeer het wel eerst bij eentje, zodat ik niet suïcidaal wordt als ik ze allemaal verpest hebquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klein beetje is genoeg, don't make a mess chimeid
knal zequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Aight, jullie zijn wel chill tot nu!
Ik ga nu knallen, Ik zieee jullliieee
Tijd om recepten te postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef krioro het volgende:
Pasta. Mijn eigen pasta met olijfolie, rundergehakt, knoflook, ui, geroosterde paprika, chilipoeder, cayennepeper, gerookt paprikapoeder, zout, en tomatensaus [ afbeelding ].
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ik wel kut vind. Ik had bij 'Fok!klieks' altijd zo'ngevoel. Nu behoor ik er ook ongeveer bij
.
![]()
![]()
on-cool.
Ik heb Favo fokkers enzo.
Ja hehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Maaaar Phantomesse, je hebt dus kreeften in je aquarium!? Wil ik ook!
Ik heb een badass auto voor m'n vissen gekocht waarvan de motorkap telkens openen dicht gaat, maar ze zijn er bang voor
Snapjequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijn
hehehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijn
Zo'n gedachte had ik eerst ook en nu doe ik er zelf aan meequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermind dan, kut beesten dus. Ik had ook allemaal garnalen maar m'n vissen hebben die opgegetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja heheIn het wild hebben ze ook geen getunede waggi's
Ik had kreeften maar we hebben ze weggedaan want al onze lotussen hebben ze gemolden andere dure planten. Mijn uitgaven wat doe jeeeeee?!?! Dus als je ze neemt doe ze in een aparte bak met nepplanten of alleen hout en stenen, al zijn nepplanten wel handig voor jongen.
Heb er nog 4 ofzo maar die staan op marktplaats, die bak gaat leeg en terug naar de buren.
Fernandes is de meest gastvrije SC.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ik wel kut vind. Ik had bij 'Fok!klieks' altijd zo'ngevoel. Nu behoor ik er ook ongeveer bij
.
![]()
![]()
on-cool.
Ik heb Favo fokkers enzo.
Eh, in dit geval is het gewoon een kwestie van alles in een pan gooien en roeren en proevenquote:
Sterkte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef krioro het volgende:
Huishoudelijke taken roepen mij. Vaarwel.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermind dan, kut beesten dus. Ik had ook allemaal garnalen maar m'n vissen hebben die opgegeten
Dat heb ik ook. Ik doe niet aan halve theelepetjes en 10 gram bla. Gewoon gieten en schudden en gooien enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het altijd kut als mensen mij vragen om recepten ofzoIk gooi er altijd maar wat in op gevoel, en dan kijk ik of het lekker is.
Guppen zijn echt kut. Ik had er 4, en na een aantal maanden waren het er 30quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Gebeurde bij ons ook met een paar in de grote bak dus heb ik de kleine bak weer opgestart en die loopt nu prima. Omin veel babyguppen (mijn pa kocht guppen
al vind ik de mannetjes wel mooi) en rode garnalen nu. Plus nog 3 kleinere algeneters met dezelfde tekening.
Wij hebben er ontelbaar veel nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Guppen zijn echt kut. Ik had er 4, en na een aantal maanden waren het er 30
Toen ik op vakantie was zou mijn buurmeisje mijn vissen voeren. Toen ik terugkwam had ik geen guppies meer. Ze had al mijn guppies door de wc gespoeld omdat ze witte vlekjes hadden, wat volgens haar kwam omdat het incestvissen warenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wij hebben er ontelbaar veel nuHeb ook wat van de planten aan he oppevlak kortgewiekt zodat ze daar niet kunnen schuilen en dus opgegeten worden na hun geboorte. Nu voel ik me gemeen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was zou mijn buurmeisje mijn vissen voeren. Toen ik terugkwam had ik geen guppies meer. Ze had al mijn guppies door de wc gespoeld omdat ze witte vlekjes hadden, wat volgens haar kwam omdat het incestvissen waren
Que?quote:
ah katten heersen.quote:[img]http://i
.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik presenteer jullie de bazenkat waar ik momenteel op moet passen![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook meteen de enige kat die ik kan waarderen, want katten
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeelquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
Lachwekkende doch verontrustende anecdotes
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dezë?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeel
Ik weet nog steeds niet hoe ik 2 puntjes op een e krijg
shift + ; ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeel
Wajoooooo!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
De eigenaar. Maar dat ding is de shit. Die kat loopt al de hele tijd met dat ding opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Heb jij dat gedaan of de eigenaar?
![]()
![]()
Op m'n telefoon lukt dat me ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
nope sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Juminelle het volgende:
Speelt hier iemand toevallig Saints Row 2?
Ik kom niet verder
Geen flauw idee, ik heb dat masker niet gekocht. Die zou je vast wel gewoon op internet kunnen kopen, want daar heb ik die foto ook vandaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajoooooo!!
Ik moet soms opassen op de kat van mijn buren: Zo ziet die eruit:
[ afbeelding ]
Wollaaahhh
Waar haal je dat masker btw
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Juminelle het volgende:
Speelt hier iemand toevallig Saints Row 2?
Ik kom niet verder
GTA is ook tof, al vind ik IV tegenvallen. Ben op het begin al ergens gestoptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]GTA
Maar de nieuwe Saints Row ziet eeerrgggg geil uit. Ik had zo'n sneakpeak bijgewoond bij Firstlook 2012. Je hebt dan een motor die kan vliegen.. you can go everywhere!
Maar dat duurt nog zo langquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
Nog even geduld, 2012 pass
Ik wou footage gaan opnemen, maar camera mocht niet mee bastards
Sandbox game, altijd goed voor replayquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog zo lang![]()
Ik heb dit spel al eens uitgespeeld, maar ik speel het uit verveling maar weer opnieuwHeb geen leuke spellen hier momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monkeeyyy
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Haha, dat Firstlook trouwens. Zit nu foto's te checken.. We hadden de boel weer lopen opfokken.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monkeeyyy
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Klopt. Ik rijd nu ook alleen maar rondjes en geef blowjobs om geld voor wapens te fixenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sandbox game, altijd goed voor replay
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik rijd nu ook alleen maar rondjes en geef blowjobs om geld voor wapens te fixen![]()
Geen zin in die challenges.
Geen bewaking die er wat van zei?quote:
Wij waren sneller dan zij. Freerun komt goed te pas somsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen bewaking die er wat van zei?
Bazenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wij waren sneller dan zij. Freerun komt goed te pas soms![]()
En het was behoorlijk druk met al die mensen
Billionaire Boys Club bedoel je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:46 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, heb je toevallig BBC sneakers?
Ja dat bedoel ik. Is de kwaliteit een beetje oké?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Billionaire Boys Club bedoel je?
Nee, wel een paar met winst doorverkocht. Das how we DO
Weet niet meer precies.. was een 2009 release.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Is de kwaliteit een beetje oké?
Ik wil ze al een tijdje hebben maar ik begin te twijfelen. Op de een of andere manier vind ik ze een beetje makkelijk of zo![]()
Ah tof, welke had je?
Hm, geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet niet meer precies.. was een 2009 release.
Gevonden:
[ afbeelding ]
Mijn perceptie van BBC: Overpriced voor matige kwaliteit.
Welke wil je precies? Ik hou de huidige releases van BBC niet echt bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
Zou het niet doen J, Tenzij zeer goedkoop en doorhosselen aan amerikaan.Hehe sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil eens iets nieuws
Ik heb nu al genoeg Jordans.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Pffff, ik heb al zeker 3 maanden niet meer gesmoked. Wordt binnenkort weer eens tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:19 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon tussendoor beetje smoken, is alles leuk.
Volgende week na tentamenweek even mijn bong afstoffen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |