Ik zou die man aan de linkerkant doen, zijn gelaatsuitdrukkingquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist foto's van FOK!meets gezocht.
[ afbeelding ]
Is dit echt een FOK! meet of is dit een grapje!?
Nu weet ik al waarom ik niet naar FOK! meetings ga en vooral na deze filmpje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist foto's van FOK!meets gezocht.
[ afbeelding ]
Is dit echt een FOK! meet of is dit een grapje!?
Ja, wat ga jij koken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat hoor ik nu? FOK!meet bij Phantomesse thuis? Ik ben down.
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!quote:
Wat een pret.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Juminelle het volgende:
Mwah, best een dolle boel bij die meets.
[ afbeelding ]
fml.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!
Mag ik meedoen? Ik gok hete kip.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik vanavond heb gegeten!
Ding ding ding, jij wint een blikje Fernandes.quote:
Pakken we daarna een hotel na het stappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat hoor ik nu? FOK!meet bij Phantomesse thuis? Ik ben down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pakken we daarna een hotel na het stappen.Ik wil geen dingen in me krijgen. Ook geen cactussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.Feyenoord Rotterdam
Cactuspoepenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil geen dingen in me krijgen. Ook geen cactussen.
Een uur lang douchen? Goed voor je huid man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef krioro het volgende:
Eng.
Maar ja, ik ging dus douchen. Tot over een uur of wat. Als ik nog zin heb om naar m'n bureau te lopen. Zo niet, welterusten alvast allemaal. [ afbeelding ]
Trusten man. Douche ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef krioro het volgende:
Eng.
Maar ja, ik ging dus douchen. Tot over een uur of wat. Als ik nog zin heb om naar m'n bureau te lopen. Zo niet, welterusten alvast allemaal. [ afbeelding ]
Ga KPD checken dan, 3049083% kans dat je het eng gaat vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cactuspoepen
[..]
Een uur lang douchen? Goed voor je huid man. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Boh, dat ziet er plezant uit! Vanavond misschien eens proberen.Laat ze lekker pijn lijden joh (al heb ik het idee van niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tevens worden zowel mannen als vrouwen gedrogeerd. Beide voor verschillende doeleinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |