Tja, men gaat het toch wel betalen.quote:
Hebben we in Nederland niet nog steeds een vaste boekenprijs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
Griekenland, Spanje en Italië krijgen kortingDat is wel lief van ze.
Maar die zijn nog steeds maar een klein beetje goedkoper.quote:
Niet voor ebooksquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland niet nog steeds een vaste boekenprijs?
Yep, ze boren hun nieuw markt geheel vrijwillig de grond in.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die zijn nog steeds maar een klein beetje goedkoper.
Gelukkig niet nee. 't Is schandalig dat die vaste boekenprijs überhaupt nog bestaat. Óveral moet concurrentie zijn. Behalve bij boekenquote:
Opgelost door 2 GB RAM uit de computer te halen en een PRAM reset te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom niet meer in de boot manager. Als ik met de alt-toets ingedrukt probeer te booten, krijg ik een scherm met een slot en een wachtwoordveld. Voor zover ik weet heb ik echter nooit iets dergelijks ingesteld.
Iemand een idee hoe ik hieraan gekomen ben en hoe ik er weer vanaf kom? Ik kan nu alleen nog OS X booten, maar wil mijn Boot Camp partitie booten.
OS X 10.7.2 op een 24" iMac.
Gewoon via thebookdepository.co.uk bestellen. Geen verzendkosten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij had Bol.com een foutje vanochtend.
De uitgebreide Engelse hardcover versie van 659 pagina's was vanochtend 18 euro. Goedkoper dan de Nederlandse paperback van +- 450 pagina's. Nu is hij opeens 30 euro. Had ik hem nou vanochtend maar gekocht. 30 euro vind ik te duur.
Da's inderdaad een goeie deal, al kom je met verzenden (4 pond) alsnog op een kleine 20 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
12,50 pond voor de hardback bij amazon.co.uk...
Hardcover vs paperback?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is dan het verschil tussen die versie van 14 euro en die van 21. Zijn beide hardcover, hebben evenveel pagina's, ISBN13/10 verschilt wel. ISBN van die van 14 komt overeen met die op Bol.com voor 30 staat.
Staat erbij hequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo juist twee Engelse van 15 euro per stuk besteld bij Bookdepository. Schreeuw wel even wanneer ik ze binnen heb. En of ze ook daadwerkelijk hardcover of paperback zijn.
Engels... absoluut engels... anders krijg je termen als "hufters en helden" om je oren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik hem in het Engels of Nederlands bestellen? Hmm..
Het maakt bij mij ook nog uit of je de .com of de .co.uk versie van de website hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
De publisher en de ISBN van het goedkopere boek op BookDepository komen overeen met het duurste boek op Bol.com. En het duurdere boek bij Bookdepository is 10mm minder dik en minder zwaar. Lijkt erop dat de duurdere versie dus een paperback is, waarom is die dan duurder.
Ik zie het. Apart. Nou ja, ik heb die van 15 euro besteld, zie wel wat het wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het maakt bij mij ook nog uit of je de .com of de .co.uk versie van de website hebt.
Bestellingen boven 20 Pond zijn gratis verzendkosten, dus bestel gelijk een ander boek of DVD ofzo mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goeie deal, al kom je met verzenden (4 pond) alsnog op een kleine 20 euro.
had je dan gewoon niet geleverd gekregen, heeft de rechter vorig jaar nog een uitspraak over gedaan ivm verkeerd geprijsde spullen in een webshop..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij had Bol.com een foutje vanochtend.
De uitgebreide Engelse hardcover versie van 659 pagina's was vanochtend 18 euro. Goedkoper dan de Nederlandse paperback van +- 450 pagina's. Nu is hij opeens 30 euro. Had ik hem nou vanochtend maar gekocht. 30 euro vind ik te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |