Wat een onzin dat is toch compleet zinloosquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het was gebiedende wijs bedoeld lees het als:
In het vervolg kan jij als eerste (maakt niet uit ookal heb je het leukste gesprek wat je ooit met een vrouw hebt gehad) aangeven dat je weg moet.
[..]
Als ze weg gaat en niet zelf er mee komt om gegevens uitwisselen moet je het op "doei" houden. Anders is het toch "Ja daahaag..!" in haar hoofd en klikt ze het weg
OK op zo'n manier, dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het was gebiedende wijs bedoeld lees het als:
In het vervolg kan jij als eerste (maakt niet uit ookal heb je het leukste gesprek wat je ooit met een vrouw hebt gehad) aangeven dat je weg moet.
[..]
Als ze weg gaat en niet zelf er mee komt om gegevens uitwisselen moet je het op "doei" houden. Anders is het toch "Ja daahaag..!" in haar hoofd en klikt ze het weg
150 of 200% salaris, like a bawsquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:52 schreef Axel1988 het volgende:
Goedeavond!... mijn werkdag zit er weer op!
neukse!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja mn lief gaat naar bed en ik ga maar eens mee
Tot morgen iedereen
of de dag er na
of die daarna
Zeg! we zijn nog niet getrouwd en zo he!quote:
Pijp ze!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg! we zijn nog niet getrouwd en zo he!![]()
Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend hequote:
Yeah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend he![]()
Wij gaan elkaar diep in de ogen kijken, veel zuchten en in elkaars armen in slaap vallen (met allebei die armen boven de dekens natuurlijk![]()
)
En nu haak ik echt af
Truste allemaal
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Oke. Firefly is blijkbaar 3 maanden geband voor "trollen".
Ik ben hier (voorlopig) ook weg, een normale inhoudelijke discussie is hier blijkbaar niet mogelijk.
Wie weet tot in de pruimentijd.
Ben je verzwakt omdat je wing men weg isquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Ik ben hier (voorlopig) ook weg, een normale inhoudelijke discussie is hier blijkbaar niet mogelijk.
Haha; romantiek is ook belangrijk iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend he![]()
Wij gaan elkaar diep in de ogen kijken, veel zuchten en in elkaars armen in slaap vallen (met allebei die armen boven de dekens natuurlijk![]()
)
En nu haak ik echt af
Truste allemaal
Jij en normale inhoudelijke discussie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Jij trolt toch niet of wat?....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.
Nja het is niet zijn eerste ban hè.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
3 maanden
: ~O
*Owen Wilson verbaasd*
Dacht misschien een dagje, damn
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.
Derde inmiddels ongeveer? Vlak na elkaar ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja het is niet zijn eerste ban hè.
Serieus? Hmm.. Jammer dat geruzie heen en weer. But! Zal de pret niet drukken want wij gaan elkaar heerlijk verwennenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja het is niet zijn eerste ban hè.
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.quote:
Trollen mag gewoon niet. Hij heeft pas geleden nog een waarschuwing van een admin gehad. Tja...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ie gebanned is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trollen mag gewoon niet. Hij heeft pas geleden nog een waarschuwing van een admin gehad. Tja...
Streepje door z'n username (zie profiel).quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ie gebanned is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |