Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend hequote:
Yeah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend he![]()
Wij gaan elkaar diep in de ogen kijken, veel zuchten en in elkaars armen in slaap vallen (met allebei die armen boven de dekens natuurlijk![]()
)
En nu haak ik echt af
Truste allemaal
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Oke. Firefly is blijkbaar 3 maanden geband voor "trollen".
Ik ben hier (voorlopig) ook weg, een normale inhoudelijke discussie is hier blijkbaar niet mogelijk.
Wie weet tot in de pruimentijd.
Ben je verzwakt omdat je wing men weg isquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Ik ben hier (voorlopig) ook weg, een normale inhoudelijke discussie is hier blijkbaar niet mogelijk.
Haha; romantiek is ook belangrijk iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg knullie jij hebt er ook iets te veel van mogen genieten dit weekend he![]()
Wij gaan elkaar diep in de ogen kijken, veel zuchten en in elkaars armen in slaap vallen (met allebei die armen boven de dekens natuurlijk![]()
)
En nu haak ik echt af
Truste allemaal
Jij en normale inhoudelijke discussie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
Jij trolt toch niet of wat?....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.
Nja het is niet zijn eerste ban hè.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
3 maanden
: ~O
*Owen Wilson verbaasd*
Dacht misschien een dagje, damn
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Als het op deze manier gaat ben ik er ook klaar mee.
Derde inmiddels ongeveer? Vlak na elkaar ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja het is niet zijn eerste ban hè.
Serieus? Hmm.. Jammer dat geruzie heen en weer. But! Zal de pret niet drukken want wij gaan elkaar heerlijk verwennenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.quote:
Trollen mag gewoon niet. Hij heeft pas geleden nog een waarschuwing van een admin gehad. Tja...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar ik loop ook wel eens te kloten en ik vind het gewoon kinderachtig om bans te gaan lopen uitdelen hier om niks. Dat is niet zoals ik ben en ik had geen probleem met Firefly. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij heeft soms tips die misschien niet helemaal aansluiten op de mensen hier, maar zijn intentie was goed (mits wat doordrammerig soms), maar als iemand daar voor wordt gebanned dan staat men duidelijk niet open voor anderen. Negeren is een keuze die iedereen kan maken, maar blijkbaar is het makkelijker om iemand de bannen of te zorgen dat iemand een ban krijgt.
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ie gebanned is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trollen mag gewoon niet. Hij heeft pas geleden nog een waarschuwing van een admin gehad. Tja...
Streepje door z'n username (zie profiel).quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ie gebanned is?
Waar was mijn waarschuwing dan gisteravond toen ik foto's van cactussen liep te posten en een man die belde met een banaan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Trollen mag gewoon niet. Hij heeft pas geleden nog een waarschuwing van een admin gehad. Tja...
zijn gedrag viel op in negatieve zin, Hij is er meerdere keren op aangespreken. Meerdere bans gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat t altijd in dat meldingentopic kwamquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Streepje door z'n username (zie profiel).
Oke bij deze: hou daar eens heel snel mee op ja!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar was mijn waarschuwing dan gisteravond toen ik foto's van cactussen liep te posten en een man die belde met een banaan?
Precies het heeft wat historie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oja jullie zien dat ook, maar dan bij het profiel. Ik zie dat in een topic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Streepje door z'n username (zie profiel).
Nee das oudquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat t altijd in dat meldingentopic kwam
Jep. Maar dat zal de pret inderdaad niet drukken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus? Hmm.. Jammer dat geruzie heen en weer. But! Zal de pret niet drukken want wij gaan elkaar heerlijk verwennen
Dit is gewoon lachwekkend trouwens. Dat doet hij regelmatig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die bestaat (helaas) niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat t altijd in dat meldingentopic kwam
Dat was niet om te trollen, toch? Dat was all good fun met de rest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar was mijn waarschuwing dan gisteravond toen ik foto's van cactussen liep te posten en een man die belde met een banaan?
Eén maar? Ik een hele vrachtwagen volquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
Het is gewoon jammer dat er miscommunicatie ontstaat. EN er wordt teveel gehapt. Neem dingen niet te gauw serieus op internet. Ik heb altijd een kolossaal zak zout bij de hand.
Heel belangrijk... en niet alleen op het internet trouwensquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
Het is gewoon jammer dat er miscommunicatie ontstaat. EN er wordt teveel gehapt. Neem dingen niet te gauw serieus op internet. Ik heb altijd een kolossaal zak zout bij de hand.
Ach ik vermaak me wel altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
Maar dat doen we standaard toch moneyquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach ik vermaak me wel altijd.
Heb jij trouwens Asperger? Gezien je ondertitiel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die bestaat (helaas) niet meer.
Ohja dat is natuurlijk ook zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar dat doen we standaard toch money
Mijn ondertitel slaat op Abed, niet op mijzelf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Heb jij trouwens Asperger? Gezien je ondertitiel?
Volgens mij sop jij gewoon van je stoel af van Flepke en kies je daarom ineens de kant van Firefly. Zoek een hotel, kunnen ze je allebei volblaffen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij sop jij gewoon van je stoel af van Flepke en kies je daarom ineens de kant van Firefly. Zoek een hotel, kunnen ze je allebei volblaffen.
Haha okequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ondertitel slaat op Abed, niet op mijzelf.
Supersoepjequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij sop jij gewoon van je stoel af van Flepke en kies je daarom ineens de kant van Firefly. Zoek een hotel, kunnen ze je allebei volblaffen.
Kan dit niet in feedback?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Cactus kan toch gewoon reageren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Kan dit niet in feedback?
Het heeft ook niet echt veel zin hier om bepaalde personen te gaan afkraken (en trouwens zeker niet als ze niet kunnen reageren)
/mod modus
Ja maar wat heeft het voor zin in dit topic?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cactus kan toch gewoon reageren?
Firefly heeft wel eerder een ban gehad hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
ja, mijn Rodney King swag was niet goed genoeg blijkt. Firefly is no more (voor 3 maanden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |