SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik zal me kusjekroel gehalte wat omhoog gooien, sorry schat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou begin je eigen forum ipv hier de sfeer verzieken![]()
Jij vind het hier niet leuk, de meeste mensen hier vinden jou niet leuk
Het zou er dus allemaal een stuk beter op worden schijnbaar
Mijn kusjekroel gehaltequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zal me kusjekroel gehalte wat omhoog gooien, sorry schat.
Ik zal mijn cape aan trekken!quote:
Ja, ik wacht nog steeds op Kree. Als hij zo probeert te versieren, snap ik wel waarom vrouwen afhakenquote:
Zegt de mafketel die telkens met (mini)walls of text loopt te trollen/spammen binnen een discussie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga je nog ontopic of moet ik er een competente mod bij roepen?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Mag ik deze keer dan eerst je sneakers aanschouwen?
Ik ben geen topic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Daniel1976 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op [url=ht[tp://forum.fok.nl/topic/1727757/1/999#103476977]zondag 23 oktober 2011 22:25[/url] schreef Flepke het volgende:
[..]
Dit lijkt me in jouw geval heel erg ontopic.
Ik ben geen mod met een voorbeeld functie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt de mafketel die telkens met (mini)walls of text loopt te trollen/spammen binnen een discussie.
Nike.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, en omdat ik in zo'n goede bui ben is foreplay included
Wat mankeert er aan?quote:
Dat zeg ik ook niet. Maar opperen dat het weer ontopic gaat terwijl je zulke diarree uit je toetsenbord krijgt is nogal zwakzinnig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef Flepke het volgende:
Ik ben geen mod met een voorbeeld functie.
Vind hem scherp gevondenquote:
Je doet nooit mee aan een discussie maar je hebt altijd wel op of aanmerkingen.quote:
Kennelijk is het gewoon binnen de regels. Anders had een andere mod wel ingegrepen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef Flepke het volgende:
Ik ben geen mod met een voorbeeld functie.
Niets mis mee, hoogstens zouden we van interpretatie, interpreteren kunnen maken. Maar dat is een zinsbouw technische opmerking.quote:
en jij komt met plaatjes op het moment dat jij vast loopt in een discussie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doet nooit mee aan een discussie maar je hebt altijd wel op of aanmerkingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin heb ik vol op meegedaan aan de discussies.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doet nooit mee aan een discussie maar je hebt altijd wel op of aanmerkingen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je leuk kunt ouwehoeren en redelijk leuk/normaal uitziet en weet hoe je het interessant maakt wel .quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Flepke het volgende:
Kree voert steeds redelijk lange gesprekken met veel informatie & data.
Zijn vrouwen op datingsites makkelijk met afspreken?
Als je elke dag 100 mailtjes van kwijlende mannen hebt op een datingsite, de ene met een nog fantastischer verhaal dan de andere. Dat werkt ook niet echt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Flepke het volgende:
Ik denk dat het beter is om een kort (leuk) gesprek te voeren met emotie & gevoelens in plaats van informatie en data. En dan na 15 minuten / 30 minuten afsluiten met "ik moet gaan maar we kunnen wel X gaan doen ofzo komend Y"
Maar ik heb zelf geen ervaring op datingsites, wat denken jullie? Zijn vrouwen op datingsites makkelijk met afspreken?
Ik lees ook_gek zijn berichten niet meer en dat is mijn beslissing, dat hij telkens reageerd is alleen maar humor. Inhoudelijk ontopic nu pls.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
In het begin heb ik vol op meegedaan aan de discussies.
Toen ik door kreeg dat er niet op een normaal niveau te discussiëren valt kijk ik enkel nog toe vanaf te zijlijn.
Misschien als je je "Lol didn't read" plaatjes wegstopt ik weer met je in discussie wil gaan.
Wanneer gaan wij eigenlijk eens iets drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je leuk kunt ouwehoeren en redelijk leuk/normaal uitziet en weet hoe je het interessant maakt wel .
Is dat niet vrouw afhankelijk? Ik heb zelf ook geen echte ervaring. Heb er wel eens gekeken. Maar merkte al snel dat er vrouwen zitten voor de lol, voor er bij, maar geheel hopeloos en het zien als hun laatste kans.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Flepke het volgende:
Ik denk dat het beter is om een kort (leuk) gesprek te voeren met emotie & gevoelens in plaats van informatie en data. En dan na 15 minuten / 30 minuten afsluiten met "ik moet gaan maar we kunnen wel X gaan doen ofzo komend Y"
Maar ik heb zelf geen ervaring op datingsites, wat denken jullie? Zijn vrouwen op datingsites makkelijk met afspreken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:Ik hoop echt dat een mod wat aan deze reacties doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]Geen kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor hond trouwens.![]()
Komt helemaal goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat een mod wat aan deze reacties doet.
En het is mijn beslissing om geen discussie meer met jou aan te gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik lees ook_gek zijn berichten niet meer en dat is mijn beslissing, dat hij telkens reageerd is alleen maar humor. Inhoudelijk ontopic nu pls.
Negeren is ook een optie. En een stuk minder topicvervuilend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef firefly3 het volgende:
ben benieuwt wanneer ook_gek door heeft dat ik zijn tekst daadwerkelijk niet lees.
Uhu maar statistiek is de wetenschap, de methodiek en de techniek van het verzamelen, bewerken, interpreteren en presenteren van gegevens. Het is een onderdeel van de wiskunde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat niet vrouw afhankelijk? Ik heb zelf ook geen echte ervaring. Heb er wel eens gekeken. Maar merkte al snel dat er vrouwen zitten voor de lol, voor er bij, maar geheel hopeloos en het zien als hun laatste kans.
Als je eindelijk eens een foto hebt laten zien en ik die date-waardig heb gekeurdquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Flepke het volgende:
Wanneer gaan wij eigenlijk eens iets drinken.
Ik zou niet na een kwartier of 30 minuten met iemand afsprekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Flepke het volgende:
Het hoeft niet een fantastisch verhaal te zijn. Eerder een emotioneel interessant gesprek. Het is niet wat je doet, maar hoe je het doetquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je elke dag 100 mailtjes van kwijlende mannen hebt op een datingsite, de ene met een nog fantastischer verhaal dan de andere. Dat werkt ook niet echt.
Oh dus aan de andere dingen voldoe ik al?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je eindelijk eens een foto hebt laten zien en ik die date-waardig heb gekeurd
Je hebt zelf ook geen fotoquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je eindelijk eens een foto hebt laten zien en ik die date-waardig heb gekeurd
maar dan moeten we toch eerst weten met wat voor soort vrouw hij te maken heeft voor dat je er een mogelijk idee op los laat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uhu maar statistiek is de wetenschap, de methodiek en de techniek van het verzamelen, bewerken, interpreteren en presenteren van gegevens. Het is een onderdeel van de wiskunde.
Idd, in 30 min kan ik iemand nog niet genoeg beoordelen. Beter een paar dagen even kort ouwehoeren en kijken of de interesse groeit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou niet na een kwartier of 30 minuten met iemand afspreken
De kans is veel te groot dat het een compleet ei blijkt te zijn en daar gaat je vrije zondagmiddag
Reageert niet reageerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik lees ook_gek zijn berichten niet meer en dat is mijn beslissing, dat hij telkens reageerd is alleen maar humor. Inhoudelijk ontopic nu pls.
Ja effe geduld hèquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op Kree. Als hij zo probeert te versieren, snap ik wel waarom vrouwen afhaken
quote:
jij leest elke letter die ik typ, anders quote jij niks. En het is inderdaad humor om te zien dat je wederom geen enkele houding weet te geven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |