sjanne pool, sjanne pool, sjanne poolquote:
skinny love, origineel bon iverquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo hier!
Even een vraagje, misschien weet een van jullie het: hoe heet het nummer waar nina&anthony net op dansten?
zeg datquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
Juvat is veranderd in een soort Pippi Langkous.
hence the TTquote:
Bedankt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
skinny love, origineel bon iver
De stagiar dacht: "Waar is dit knopje voor?"quote:
integendeel... Hun slechtste eerderquote:
Wat denk je van de ondertiteling van Dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het live met 3 minuten vertraging is ofzo hoor. Hoe doen ze dat anders dat ze 'even' het scherm op zwart wit zetten en vertragen? Dan moet je én weten wat er gaat komen én het heel precies timen.
geen probleemquote:
Nippleslips moet je eruit kunnen knippen he... anders raken al die jonge kindjes getraumatiseerd...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het live met 3 minuten vertraging is ofzo hoor. Hoe doen ze dat anders dat ze 'even' het scherm op zwart wit zetten en vertragen? Dan moet je én weten wat er gaat komen én het heel precies timen.
Live ondertitelen kan, krijg je de vertaling beetje laterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat denk je van de ondertiteling van Dan?
Ja hallo, NL is de VS niet. Niks mis met een beetje tiet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nippleslips moet je eruit kunnen knippen he... anders raken al die jonge kindjes getraumatiseerd...
Lol, Laurent wordt nu ook ondertiteld!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Live ondertitelen kan, krijg je de vertaling beetje later
Jup. Maja. daardoor komt het wel allemaal...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, NL is de VS niet. Niks mis met een beetje tiet.
Omdat ie dieskoo doet.quote:
Je bent me net voor.quote:
Gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Hee, ik was jullie al kwijt! Had niet door dat het vorige topic vol was.
Weinig te grabbenquote:
Nipplegrabquote:
Tittygrab #1,1 dan.quote:
Dan heb je twee handen nodig.quote:
Wil ik ook niet, maar heb niks te willen, ik vond het goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik wil Laura helemaal niet goed vinden.
Ja, en?quote:
Goed punt.quote:
Misschien moet Dan maar eens het podium opklimmen om het voor te doen danquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Misstique het volgende:
Ik heb nog geen choreo gezien vandaag die boven wel aardig uitkomt.
Hiphop Hysterical.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef HalloLobbes het volgende:
Heeft Laura al hiphop gedanst? Want dat wordt het een Hysterical Hiphop ipv Lyrical....
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef HalloLobbes het volgende:
Heeft Laura al hiphop gedanst? Want dat wordt het een Hysterical Hiphop ipv Lyrical....
Kan Dan eigenlijk wel dansenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef frien het volgende:
[..]
Misschien moet Dan maar eens het podium opklimmen om het voor te doen dan
Who cares, als ie in zijn Speedo op het podium staat in de finale is mijn dag goed.quote:
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Who cares, als ie in zijn Speedo op het podium staat in de finale is mijn dag goed.
Zo lekker issie nu ook weer nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Who cares, als ie in zijn Speedo op het podium staat in de finale is mijn dag goed.
Ik ben ook geheel niet gelovig, maar het is zo onnodig om op die manier te uiten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Beetje overbodige vloek vond ik en ik ben toch echt niet zo gelovig.
wat werd er gezegd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook geheel niet gelovig, maar het is zo onnodig om op die manier te uiten.
Wat was er dan? Beetje gemist dan vrees ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook geheel niet gelovig, maar het is zo onnodig om op die manier te uiten.
Brilletje nodig?quote:
Hij noemde het woord "g*dverdomme"quote:
Hij heeft een tatooquote:
Ik ga voor de Speedo-broek.quote:
quote:
I think he can dancequote:
Vorig jaar was het echt alleen in de randstad, nu zag ik dat ze ook in Kerkrade komen. Ook een rare, totaal niet centrale plaats maar tenminste in het zuiden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef HalloLobbes het volgende:
"The SYTYCD show bij jouw in de buurt" schreeuwt de commercial. NOT, in ieder geval niet in Da East. Het lijkt net dat Nederland op houdt bij de Ijssel. Wat een wonder dat Enschede Het Glazen Huis heeft gekregen.
hiphop dansen ziet er idd beter uit in een skinny jeansquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
Wel een foute tattooEn een beetje wigger kleding haha
Skinny's waren destijds nog niet swagger.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hiphop dansen ziet er idd beter uit in een skinny jeans
Hoort Enschede nog bij Nederland danquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef HalloLobbes het volgende:
"The SYTYCD show bij jouw in de buurt" schreeuwt de commercial. NOT, in ieder geval niet in Da East. Het lijkt net dat Nederland op houdt bij de Ijssel. Wat een wonder dat Enschede Het Glazen Huis heeft gekregen.
Is dit serieus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoort Enschede nog bij Nederland dan
was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Skinny's waren destijds nog niet swagger.
Gelukkig.quote:
Een game, of zoals Laurent zou zeggen: een gammequote:
klein wit negertjequote:
logisch. De kerels moeten ook dansen als een vrouw. Dan zijn de vrouwen al in het voordeel...quote:
Jojanda.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef megamandy het volgende:
Dan kijkt naar Jan en denkt, dat wijf blijft praten! haha
Jij bent zeker nooit goed geweest in topografie. Anyway, dat is niet de issue. Het valt mij op dat alles buiten de Randstad niet als Nederland wordt beschouwd. The Show doet wel Kerkrade aan. Superonlogisch lijkt mij. Maastricht is toch een stad met meer allure. En buiten de Randstad is dat, samen met Groningen, een nog wel gerespecteerde stad. De rest is boer'nzooi, halve Belgen, Semi-Duitsers etc. En Enschede...dat kennen ze alleen van die rampquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoort Enschede nog bij Nederland dan
Ik hemquote:
Bovendien komen in Maastricht ook duizenden Belgen per dag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit goed geweest in topografie. Anyway, dat is niet de issue. Het valt mij op dat alles buiten de Randstad niet als Nederland wordt beschouwd. The Show doet wel Kerkrade aan. Superonlogisch lijkt mij. Maastricht is toch een stad met meer allure. En buiten de Randstad is dat, samen met Groningen, een nog wel gerespecteerde stad. De rest is boer'nzooi, halve Belgen, Semi-Duitsers etc. En Enschede...dat kennen ze alleen van die ramp
Maastricht is wel iets bekender wat dat betreft, maar qua schouwburg en zo kom je al vaak in Kerkrade terecht. Geen idee waarom eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit goed geweest in topografie. Anyway, dat is niet de issue. Het valt mij op dat alles buiten de Randstad niet als Nederland wordt beschouwd. The Show doet wel Kerkrade aan. Superonlogisch lijkt mij. Maastricht is toch een stad met meer allure. En buiten de Randstad is dat, samen met Groningen, een nog wel gerespecteerde stad. De rest is boer'nzooi, halve Belgen, Semi-Duitsers etc. En Enschede...dat kennen ze alleen van die ramp
Alweer een choreo met een man die WEL gaat trouwen! Zou ze verliefd zijn?quote:
Uhm, de Nederlandse Dansdagen waren twee weken geleden zoals ieder jaar ook weer in het Theater aan het Vrijthof, inderdaad in Maastricht. Kerkrade ben ik nog nooit voor de schouwburg geweest :S dan eerder Heerlen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maastricht is wel iets bekender wat dat betreft, maar qua schouwburg en zo kom je al vaak in Kerkrade terecht. Geen idee waarom eigenlijk
quote:
Of gewoon sex gehad...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alweer een choreo met een man die WEL gaat trouwen! Zou ze verliefd zijn?
Met d'r genotsknots zeker.quote:
Maastricht is ook veel logischerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm, de Nederlandse Dansdagen waren twee weken geleden zoals ieder jaar ook weer in het Theater aan het Vrijthof, inderdaad in Maastricht. Kerkrade ben ik nog nooit voor de schouwburg geweest :S dan eerder Heerlen.
Ligt eraan of het dansprogramma al vastligt, misschien was er gewoon geen ruimte meer voor nog een show in Maastricht.quote:
Hoe zo kom je dan in Kerkrade terecht? Als ik een avondje theater zou doen in Limburg, dan denk ik als eerste aan Maastricht. Kerkrade? Alleen als ik naar Roda JC zou gaan of mijnwerkershistorie wil bekijken, zeker niet voor theater.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maastricht is wel iets bekender wat dat betreft, maar qua schouwburg en zo kom je al vaak in Kerkrade terecht. Geen idee waarom eigenlijk
Nou Venlo houdt er binnenkort een hele mooie schouwburg op na! De Maaspoort wordt momenteel tot iets prachtigs verbouwd. Kan ik weer naar al mijn favoriete dansvoorstellingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Hoe zo kom je dan in Kerkrade terecht? Als ik een avondje theater zou doen in Limburg, dan denk ik als eerste aan Maastricht. Kerkrade? Alleen als ik naar Roda JC zou gaan of mijnwerkershistorie wil bekijken, zeker niet voor theater.
Geen idee. Wat een kutversie is dit trouwens. I'm just a girl. Wow, dat hebben ze dan nog aangepastquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Ewelina het volgende:
Waarom niet de originele versie?!?!?!?!
Dat is te zwaar voor issuebellequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Ewelina het volgende:
Waarom niet de originele versie?!?!?!?!
is glennis gracequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Wat een kutversie is dit trouwens. I'm just a girl. Wow, dat hebben ze dan nog aangepast
Oh, dat wist ik niet eens. Ik mijd de radio steeds beter de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef jcdragon het volgende:
Deze dans vind ik de beste van de avond
Precies. Sommige steden hebben niet de naam, maar wel de mogelijkheid voor iets mooisquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef frien het volgende:
[..]
Nou Venlo houdt er binnenkort een hele mooie schouwburg op na! De Maaspoort wordt momenteel tot iets prachtigs verbouwd. Kan ik weer naar al mijn favoriete dansvoorstellingen
Die presentator heeft tenminste ook humorquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef frien het volgende:
Trouwens een suggestie voor de regie van SYTYCD: Waarom geen live band met live zanger/zangeres? Ik weet niet wie Strictly Come Dancing kijkt op de BBC, maar daar voegt dat echt wat toe.
maar das toch een ander programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef frien het volgende:
Trouwens een suggestie voor de regie van SYTYCD: Waarom geen live band met live zanger/zangeres? Ik weet niet wie Strictly Come Dancing kijkt op de BBC, maar daar voegt dat echt wat toe.
Soundhound op de foon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Ik mijd de radio steeds beter de laatste tijd
dan herkent hij het ?:Pquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar das toch een ander programma
bij dancing with the stars, de nl versie van strictly come dancing, was er ook een live band
Ik ben Nederlandse sterren -moe. Ze komen overal opdraven. laat ze maar in die grot van Expeditie Robinson.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij dancing with the stars, de nl versie van strictly come dancing, was er ook een live band
Maakt dat iets uit dan? Er zijn meer shows die gebruik maken van live muziek en ik vind dat toch iets toevoegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dus Kerkrade ook....? Anyway, wel apart hoor. Dus Venlo krijgt straks iets moois wat cultuur betreft. Venlo, de stad van Oonze Geert die cultuur maar een hobby van die linkse salonfiguren vindt en alles wat met cultuur/kunst te maken heeft wil afbreken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. Sommige steden hebben niet de naam, maar wel de mogelijkheid voor iets moois
quote:
in de grot blijven de meeste ook niet langer dan een paar uur zittenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandse sterren -moe. Ze komen overal opdraven. laat ze maar in die grot van Expeditie Robinson.
Laten we niet in politiek debat gaan treden, ik ben het op dat vlak wel helemaal met je eens en echt niet trots op die meneer Wilders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Dus Kerkrade ook....? Anyway, wel apart hoor. Dus Venlo krijgt straks iets moois wat cultuur betreft. Venlo, de stad van Oonze Geert die cultuur maar een hobby van die linkse salonfiguren vindt en alles wat met cultuur/kunst te maken heeft wil afbreken.
nl regie mag volgens mij niet zomaar iets aan de vorm van t programma veranderenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef frien het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit dan? Er zijn meer shows die gebruik maken van live muziek en ik vind dat toch iets toevoegen.
je kunt een stad moeilijk afrekenen op een politicusquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Dus Kerkrade ook....? Anyway, wel apart hoor. Dus Venlo krijgt straks iets moois wat cultuur betreft. Venlo, de stad van Oonze Geert die cultuur maar een hobby van die linkse salonfiguren vindt en alles wat met cultuur/kunst te maken heeft wil afbreken.
Het was zo'n verkrachting dat ik amper kon horen wat het origineel was. :p.quote:
Ik ben al afgehaakt, wat een saai seizoen is datquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in de grot blijven de meeste ook niet langer dan een paar uur zitten
Hopelijk stopt ze met zingen. Ducttape heb ik nog wel in huis.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was zo'n verkrachting dat ik amper kon horen wat het origineel was. :p.
Het duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was zo'n verkrachting dat ik amper kon horen wat het origineel was. :p.
Je moet hem in een voorverwarmde oven bereiden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Burner82 het volgende:
ow de tering, ik weet waarom de pizza: "inferno" heet
geen idee, is er geen Maastrichttopic in STA?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Misstique het volgende:
Ondertussen is het hier ontdek je plekje of lekker weg in eigen land?.
Is ie smerig? Of heet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Burner82 het volgende:
ow de tering, ik weet waarom de pizza: "inferno" heet
HEET HEET HEET. En normaal kan ik het goed hebben... Maar dit is HEETquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad.Maar ik vind maar weinig covers even goed als het origineel. Een uitzondering is Tori Amos met Feels Like Teen Spirit.
Leen wat van het spraakwater van de jury.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
HEET HEET HEET. En normaal kan ik het goed hebben... Maar dit is HEET
Nou, ik hoop dat Henk en Ingrid de weg naar Venlo en al die mooie dingen kunnen vinden. Als straks alles weer extra belast wordt of er moet weer extra bezuinigd worden, dan heeft Venlo straks mooie linkse activiteiten, maar geen bezoekers, behalve die gratis festivals dan. Maar als Venlo ook een absurde toeristenbelasting in gaat voeren als Doetinchem, dan heb je zelfs die bezoekers niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef frien het volgende:
[..]
Laten we niet in politiek debat gaan treden, ik ben het op dat vlak wel helemaal met je eens en echt niet trots op die meneer Wilders.
Maar ja, Venlo ontwikkelt zich als cultuurstad prima. Gratis festivals, mooie nieuwe Maasboulevard, nieuw theater, men zit ook te kijken voor een nieuwe bioscoop, cultuurdagen, de Venloop (halve marathon), vanalles te doen hier in ons stadje
Ik juist niet. Misschien juist omdat ze het zich zo eigen heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]! Ik ben fan van Tori, ga naar de meeste van haar concerten en heb ook bijna al haar albums maar die vind ik verschrikkelijk.
Stug blijven volhouden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef WillemijnB het volgende:
Pffft Dennis, alsof we nu nog niet zouden weten dat de groepschoreo van tevoren wordt opgenomen.
Mee eens. Die Christiaan heeft een uitstraling als een Vulcan. (Trekkies weten wat ik bedoel).quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Makkelijk vandaag, Christiaan en Karen er als koppel uut!
Ik wist het nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef WillemijnB het volgende:
Pffft Dennis, alsof we nu nog niet zouden weten dat de groepschoreo van tevoren wordt opgenomen.
Nou doe je Spock toch tekort.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Mee eens. Die Christiaan heeft een uitstraling als een Vulcan. (Trekkies weten wat ik bedoel).
Gebaseerd op die reclame zou ik zeggen: niet eens door naar de choreo. Maar hij is wel leuk.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
Onder de beelden van het oefenen van Nina & Anthony was trouwens een liedje, weet iemand de titel of band daarvan? Heb dat lied ook vaker op Studio Brussel gehoord maar nooit opgevangen van wie het was. En ik kan de tekst ook nooit onthouden om te googlen
Dus niet Skinny Love, maar een liedje wat op de achtergrond werd gedraaid. Ben bang dat niemand weet wat ik bedoel
Ja, die heeft grotere oren.quote:
Kan die jongen ook weinig aan doen, meer dan met z'n ogen rollen (ook dat moet hij nog leren) zal er niet inzitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Mee eens. Die Christiaan heeft een uitstraling als een Vulcan. (Trekkies weten wat ik bedoel).
Ik wil ook wel Dance central spelen met Dan. En dan van hem winnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zie hem net voor het eerst. Geniaal!
Dan die Nederlands spreekt
Of Spock heeft meer emoties/inlevingsvermogen dan een Christiaan. Of Christiaan is meer Vulcan dan Spock/Tuvok/T'Pol bij elkaar samen. Btw, als Vulcans allemaal zo hot zijn als T'Pol, dan wil ik wel naar Vulcan.quote:
Ik zal eens kijken of ik dat als prijs kan regelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef frien het volgende:
[..]
Ik wil ook wel Dance central spelen met Dan. En dan van hem winnen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dat als prijs kan regelen
Dan die Dance Central speelt. Ja, dat zoal wel niet moeilijk voor hem zijn. Laat hem maar een balletje hooghouden. Die Yanks kunnen dat toch niet, tenzij Dan.......quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef frien het volgende:
[..]
Ik wil ook wel Dance central spelen met Dan. En dan van hem winnen
Alleen als crew mag meedoen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dat als prijs kan regelen
Ik ken de beste man niet. ja, het is heerlijk knus onder die tektonische plaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef frien het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die David Guetta, ik snap het nog steeds niet...
Assimilate ze maar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze Christiaan en al die andere Vulcans. Live long and prosper
Ik ken hem ook niet Pheno. Maar jij bent wel bekend met Trekworld zie ik. Zielig, al die dansers assimileren. We are the Borg, we are here to assimilate you. Resistance is futile.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de beste man niet. ja, het is heerlijk knus onder die tektonische plaat.
Op zijn karakter na, issie wel geilquote:
Meen je dat nou?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zijn karakter na, issie wel geil
Ben je al naar die film van hem geweest. (Body Language). Als het net zo is als die nep reality show, dan ga ik zeker niet. Kijk hem zelfs niet op DVD.quote:
Die schijnt over hen heen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef WillemijnB het volgende:
Zo te zien is de lichtjongen even naar huis om te eten.Waar blijft die spot?
Die is direct naar huis gestuurd omdat ie de muziek te vroeg aanzette.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef WillemijnB het volgende:
Zo te zien is de lichtjongen even naar huis om te eten.Waar blijft die spot?
Geen denken aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ben je al naar die film van hem geweest. (Body Language). Als het net zo is als die nep reality show, dan ga ik zeker niet. Kijk hem zelfs niet op DVD.
Agreed. Ik vond dat reality gebeuren ook al zo slecht geacteerd...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ben je al naar die film van hem geweest. (Body Language). Als het net zo is als die nep reality show, dan ga ik zeker niet. Kijk hem zelfs niet op DVD.
Hey, waar is dit knopje voor. Oeps, foutje...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef frien het volgende:
[..]
Die is direct naar huis gestuurd omdat ie de muziek te vroeg aanzette.
Dat zal de derde keer echt niet meer gebeuren. No click, byequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef frien het volgende:
Ik snap niet wat de jury in Sedrig ziet. Ze houden hem er de hele tijd in terwijl het publiek gewoon zoiets heeft van: Are you kidding me???
Ik hoop nu ook eigenlijk dat ze hem eruit knallen ipv Christaan, al is het alleen maar omdat hij tot nu toe iedere week in de DFYL staatquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef frien het volgende:
Ik snap niet wat de jury in Sedrig ziet. Ze houden hem er de hele tijd in terwijl het publiek gewoon zoiets heeft van: Are you kidding me???
Denk het ook. Maar dan Laura eruitquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Laura en William ook naar Dance for your life moeten, maar dat zou ik wel onterecht vinden.
Ja, hij ziet er best wel lekker uit hoorquote:
Zou zonde zijn.quote:
Nope. Ze kunnen uiteindelijk niet om het stempubliek heen. Anders stemmen die ook niet meer als er toch niet naar geluisterd wordtquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef frien het volgende:
De jury beslist toch uiteindelijk, dus die houden toch erin wie ze zelf goed vinden. Ongeacht wat het publiek steeds stemt.
Dat krijg je als je het publiek laat stemmen ipv de kenners.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef HalloLobbes het volgende:
Lijkt wel of alle favorieten van de jury er voortijdig uitvliegen. Vorige week Rebecca, nu misschien Sedrig. Binnenkort Juvat en Anna?
Ja, en daarom gaat hij steeds door ongeacht de choreo's. Hij kan alleen zijn eigen stijl zo goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij studeert hij zijn dance for lifes al meteen in het begin van de week. Die zijn wel altijd sterk
Zonder beltegoedquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef JaneDoe het volgende:
alle fans van sedrig zitten in de studio!
bij TUDB mocht hij niet mee. Issuebelle koos voor Stafano.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb kennelijk iets heel moois van Sedrig gemist bij TUDB, maar hij weet mij tot nog toe in SYTYCD niet te raken op geen enkele manier.
Die was toen aan het drama'en zoals we Isabelle kennenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bij TUDB mocht hij niet mee. Issuebelle koos voor Stafano.
Maar wel érg vrouwelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij studeert hij zijn dance for lifes al meteen in het begin van de week. Die zijn wel altijd sterk
quote:
Hij zoekt het mannetje in de relatie, maar hell, danstechnisch is het goedquote:
Zet hem bij Williamquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zoekt het mannetje in de relatie, maar hell, danstechnisch is het goed
en 50+quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
Al die fans in het publiek met een stem Christiaan shirt aan zijn dik
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef WillemijnB het volgende:
Christiaan en Karen gaan er denk ik uit.
Is inderdaad waar. Met helaas desastreuze gevolgen. Bv. bij America's Best Dance Crew. In de laatste show stond er een tienergroep in de finale. Zij zouden zogenaamd beter zijn dan andere volwassenencrews. Echter, een heleboel Justin Bieber meisjes hebben op hen gestemd met als gevolg een finaleplaats. Gelukkig wonnen zij het niet, maar toch....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het publiek laat stemmen ipv de kenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |