sjanne pool, sjanne pool, sjanne poolquote:
skinny love, origineel bon iverquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo hier!
Even een vraagje, misschien weet een van jullie het: hoe heet het nummer waar nina&anthony net op dansten?
zeg datquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
Juvat is veranderd in een soort Pippi Langkous.
hence the TTquote:
Bedankt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
skinny love, origineel bon iver
De stagiar dacht: "Waar is dit knopje voor?"quote:
integendeel... Hun slechtste eerderquote:
Wat denk je van de ondertiteling van Dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het live met 3 minuten vertraging is ofzo hoor. Hoe doen ze dat anders dat ze 'even' het scherm op zwart wit zetten en vertragen? Dan moet je én weten wat er gaat komen én het heel precies timen.
geen probleemquote:
Nippleslips moet je eruit kunnen knippen he... anders raken al die jonge kindjes getraumatiseerd...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het live met 3 minuten vertraging is ofzo hoor. Hoe doen ze dat anders dat ze 'even' het scherm op zwart wit zetten en vertragen? Dan moet je én weten wat er gaat komen én het heel precies timen.
Live ondertitelen kan, krijg je de vertaling beetje laterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat denk je van de ondertiteling van Dan?
Ja hallo, NL is de VS niet. Niks mis met een beetje tiet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nippleslips moet je eruit kunnen knippen he... anders raken al die jonge kindjes getraumatiseerd...
Lol, Laurent wordt nu ook ondertiteld!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Live ondertitelen kan, krijg je de vertaling beetje later
Jup. Maja. daardoor komt het wel allemaal...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, NL is de VS niet. Niks mis met een beetje tiet.
Omdat ie dieskoo doet.quote:
Je bent me net voor.quote:
Gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Hee, ik was jullie al kwijt! Had niet door dat het vorige topic vol was.
Weinig te grabbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |