Ik zei ook al tegen mijn lief. Als we ooit de jackpot winnen gaan we gewoon door tot er een meisje komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:51 schreef bitterend het volgende:
als mijn papa niet stop had gezegd waren we met 7 nu
lol dat is wat bij ons is gebeurt! mama wou zo graag een jongen...doen kwam hij dus als 5de...en dan dacht ze oh maar is zo zielig een jongen tussen 4 meisjes...ik wil er nog een! maar papa vond het echt genoeg!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen mijn lief. Als we ooit de jackpot winnen gaan we gewoon door tot er een meisje komt
hebben ze het opgegevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Soempie het volgende:
De moeder van m'n zus (is m'n halfzus) heeft 8 dochters, haar (tweede) man wilde erg graag een jongetje.
Ja, gelukkig voor haar wel.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Die dacht, een jongen tussen 5 meisjes is nog sneuer.
Wie weet bevalt het straks zo goed en kan je niet meer stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gelukkig voor haar wel.Daarna wilde hij erg graag een kleinzoon.
![]()
Ik moet er echt niet aan denken, nog 7 keer zwanger.
Ja, ik ben wel bang voor een of andere truc van de natuur, dat ik straks denk: oooh, wat mis ik m'n zwangerschap, wat leuk was dat 9 maanden lang...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef bitterend het volgende:
Wie weet bevalt het straks zo goed en kan je niet meer stoppen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
T_A_P dat is een goede! Susie is ook van de trap geflikkerd!![]()
poepen kan ik wel ja![]()
Faithz...doe eens Nirak een duwtje van de trap geven![]()
![]()
Hah uiteindelijk toch nog een jongenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een bewoonster met 10 kinderen, 9 meiden en de jongste is een jongen. (ik werk in een bejaardenhuis)
Haar zoon is vast homo, als je 9 zussen heb groei je toch op met meiden dingen en ga je meiden dingen leuk vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een bewoonster met 10 kinderen, 9 meiden en de jongste is een jongen. (ik werk in een bejaardenhuis)
Je bent gewoon nog in ontkenningquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb 5 oudere broers Becky en toch geen pot geworden, knap he?
ja maar jij bent ook zo knapquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
ik ben met 38w6d zonder tas naar t zh gegaan en met kind teruggekomen, ook geen druppel gemorst, ook niet gezweet ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb met 37 weken zo'n plastic molton van de Hema op mijn bed gelegd. Op de stoffen bank zat ik gewoon en in de auto had ik wel een celstof matje liggen.
Mijn vliezen braken in bed, voordat er weeën waren maar ik heb geen drupje in bed gemorst![]()
ik heb ook iemand in de omgeving die alles weet en vroegah was t of veel makkelijker of veul moelukker... ligt aan wat er t beste uit komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Asyniur het volgende:
En wat kunnen sommige (pleeg)moeders toch naar uit de hoek komen!
Maar goed, moet ik nodig zeggenVorige keer was mijn moeder ook zo. Nu is ze opeens heel erg aardig, lief en meevoelend. Beetje vreemd en ik probeer er maar niet te hard aan te wennen
Haha ja nou zeg het meer omdat ik een neefje van 12 heb met 3 zussen die gilt als een meisje en vroeger ging huilen als hij geen roze trui kreeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
och meiske toch, wat vervelend nou weer... Hopelijk is alles snel weer in orde en mag je weer naar huisquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Poezebeest het volgende:
Hier totaal niet bijgelezen, lig nl alweer in het z'huis. Hopelijk maar 1 nachtje ter observatie. Hoge bloeddruk icm klachten en hoeveelheid eiwitten dat op het randje zit maakten dat ze me hebben opgenomen. Hoop morgenavond weer thuis te zijn.
Jaja, probeer jezelf er nu maar eens onderuit te lullen....quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Haha ja nou zeg het meer omdat ik een neefje van 12 heb met 3 zussen die gilt als een meisje en vroeger ging huilen als hij geen roze trui kreeg.
Dus ik dacht stel dat je er dan 9 heb dan moet dat vast nog erger zijn haha.
Die betweterige oudjes ook altijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Soempie het volgende:
Maar wij zijn tegenwoordig ook wel aanstellers natuurlijk.En ook even voor de duidelijkheid, vroeger waren er ook geen huilbaby's. Dan moeten de ouders maar eens goed bij zichzelf te rade gaan wat ze fout doen! ZO! [/pleegmoedermodus]
oh neee niet weerquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Poezebeest het volgende:
Hier totaal niet bijgelezen, lig nl alweer in het z'huis. Hopelijk maar 1 nachtje ter observatie. Hoge bloeddruk icm klachten en hoeveelheid eiwitten dat op het randje zit maakten dat ze me hebben opgenomen. Hoop morgenavond weer thuis te zijn.
lekkere chocola boven leggenquote:
Nee.. Ben aan kijken of ik de hond voor mijn karretje kan spannen. Het was hem met de fiets ook bijna gelukt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:26 schreef NotTheSame het volgende:
Poezebeest, wat balen dat je weer in het zkh ligt!
Faithz, heb je geen keldertrap? Dan hoeft ze niet de trap op.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee.. Ben aan kijken of ik de hond voor mijn karretje kan spannen. Het was hem met de fiets ook bijna gelukt!
En hoe is het met je kerel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Nirak het volgende:
Jeej
go Susie! Gefeliciteerd met de geboorte van Anouk!
Flinke meid ook, kom je dr snel showen?
En hoe voel jij je nu? Is het mee of tegen gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |