ach dat kan helemaal nog bijtrekken mop! zal zeken maat 56 rompertjes halenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Pff, mijn moeder gisteren naar aanleiding van de pretecho waar een voetje op werd gemeten en 3 cm bleek te zijn.
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
"Ja, ik zou geen maatjes 50/56 kopen als ik jou was hoor! Meteen naar 62!"
En toen had ik zoiets van joh, doe normaal. Maar die stem blijft nu in m'n achterhoofd hangen.. Heel fijn. Uche. En ik wilde van de week nog wel bij Zeeman een dosis rompertjes bijhalen.

Zoiets dacht peter ook, ga ik wel xboxenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat Martijn tijdens mijn bevalling van Willem heel veel op z'n iPad heeft gezeten omdat ik helemaal in mezelf gekeerd was en hem eigenlijk alleen tijdens de heftigste weeen nodig had... Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..

Wil jouw mama mij misschien adopteren nu de moeder van Nirak helemaal volgeboekt zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
zei mijn mama gisteren aan de tel!
Ik zei maaaaaaaam ben bang! en zij zei het is heftig maar je bent het echt zo vergeten!![]()
Haha een kind is gauw tevreden hequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef Fee-nix het volgende:
Wij zijn trouwens net weer thuis van Ballorig. Het was niet druk, maar toch niet helemaal mijn ding. En Jesper vond het wel aardig volgens mij, maar die had helemaal geen oog voor alle speeltoestellen. Het enige wat hij heeft gedaan is een beetje rondschuifelen met twee ballen in z'n handen, haha!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Cooki het volgende:
o, dit ook liever niet doen:
als partner na de bevalling zelf in slaap vallen in het zh bed van je vrouw omdat je zoooo moe bent![]()
ik heb n pic voor wie wil

quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef innepin het volgende:
@Bitterend, ik was "verkeerd" aan 't puffen, niet op de zwangerschapscursusmanier, dus manlief dacht behulpzaam te zijn en 't even voor te doen. Heb 'm heel gemeen toegesnauwd![]()
Wij zijn er lekker samen even op uit geweest, hotelletje gedaan, ff samen tijd doorbrengen pre-baby <3 heerlijkheid.
En verder een overbodige-F5-klikklikklik voor Susie!

quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef innepin het volgende:
@Bitterend, ik was "verkeerd" aan 't puffen, niet op de zwangerschapscursusmanier, dus manlief dacht behulpzaam te zijn en 't even voor te doen. Heb 'm heel gemeen toegesnauwd![]()
Tis ook een lieve fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterend: ik had wel geleerd te puffen, maar had er niets aan, want ik had t niet goed onthouden ofzo.. tijdens de bevalling word je daar echt wel in ondersteund hoor, je leert t dan zo!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
Wat ik me nu bedenk is dat bij yoga hebben we niet eens geleerd om te puffenis dat echt een ramp??
![]()

Geen ramp hoor... Ik probeerde het geleerde puffen wel, maar werkte voor geen meter. Een van de dienstdoende zusters kwam toen met een andere truuk en die werkte prima! Ben der nog steeds dankbaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Wat ik me nu bedenk is dat bij yoga hebben we niet eens geleerd om te puffenis dat echt een ramp??

Haha gelukkig maar!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Cooki het volgende:
Bitterend: ik had wel geleerd te puffen, maar had er niets aan, want ik had t niet goed onthouden ofzo.. tijdens de bevalling word je daar echt wel in ondersteund hoor, je leert t dan zo!![]()

Hier bijna 8 pond, maar verder zelfde verhaal. Alleen de sokjes/slofjes. Daar begonnen we bij 62/68..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...

Yoga hier is vooral ontspanning/rekoefeningen en manieren om weeën op te vangen en ze verteld de eerste 20 minuten over de bevalling van die en die...ik heb het na 5-6 lessen wel gezien...en omdat iedereen op verschillende weken zit (er zit iemand bij die pas 19 weken is) dan heb je niet echt puf oefeningen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, heb je dan al je yoga lessen al gehad?

quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
T_A_P dat is een goede! Susie is ook van de trap geflikkerd!![]()
poepen kan ik wel ja![]()
Faithz...doe eens Nirak een duwtje van de trap geven![]()
![]()

quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
ik ben net per ongeluk in de Zara webshop geweest.

Nee joh, ik heb al bilspierpijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
T_A_P dat is een goede! Susie is ook van de trap geflikkerd!![]()
poepen kan ik wel ja![]()
Faithz...doe eens Nirak een duwtje van de trap geven![]()
![]()

och gossiequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee van de trap af stuiteren is geen goed idee, dat was de reden dat ik overdag, toen t begon te rommelen, al zo moe was
En heb pijnscheuten gehad die echt niet tof waren!
Dus doe maar niet aan trapstuiteren

quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
ik ben net per ongeluk in de Zara webshop geweest. Had ik beter niet kunnen doen.![]()
Wat een ontzettend leuke kleertjes![]()
![]()

Kan dat niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik wil ook nog een keer thuis bevallen

Ik weet niet of er hier nog eentje bij komt. We hebben nu 3 zonen en eigenlijk geen ruimte meer om iedereen zijn eigen ruimte te geven. Maar toch... Dat thuis bevallen zit me toch best wel hoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Ik ga lekker tacos maken...kijk later wel weer of er nieuws is!

ik ook!! Nog eeeeeeeen keer!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik wil ook nog een keer thuis bevallen

Haha jij hebt er nog maar 2 dus jij kan nog keertje. En jochie nu!!quote:

graagquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha jij hebt er nog maar 2 dus jij kan nog keertje. En jochie nu!!

Ja precies. Heel elftal bij elkaar!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Kyara het volgende:
nou ja, om nou nog een kind te krijgen alleen maar om thuis te kunnen bevallen gaat misschien wat ver. Straks moet je weer naar het ziekenhuis en voor je het weet heb je 12 kids.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |