quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Auw! Niet fijn!![]()
En maak er nu eens echt werk van!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
auwa! idd veel drinken en vezels eten!
pff duurt wel lang hoor jou voorwerk! heb je eigenlijk al ontsluiting of niks nog? (had de gyn gekeken?)
Ik bedoel meer dat waar ik eerst een doos had waarmee ik i. De playboy niet zou misstaan (geen uitpuilende schaamlippen enzo), ik nu een doos heb die opgezette schaamlippen heeft, zowel binnen als buitenste.. Ziet er een beetje uit als zo'n hond met rimpels op z'n kopquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef bitterend het volgende:
Faithz ging hem toch voor jou fatsoeneren?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat waar ik eerst een doos had waarmee ik i. De playboy niet zou misstaan (geen uitpuilende schaamlippen enzo), ik nu een doos heb die opgezette schaamlippen heeft, zowel binnen als buitenste.. Ziet er een beetje uit als zo'n hond met rimpels op z'n kop
Wat een droppiequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:01 schreef pasab het volgende:
Onze zoon is er al even bij maar misschien zou hij nog in het lijstje kunnen.
Gerko 09-02-2011 van mij uiteraard, mijn vrouw zit niet op fok.
[ afbeelding ]
ik associeer dit lieve beesie altijd met een onbesneden piemolquote:
Woepsie... beter kijken in het gevolg dus....quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat een droppiegefeliciteerd! Maar in de OP staan alleen de data van vrouwen die nog moeten bevallen. Voor reeds bevallen koppels is een ander topic in OUD
Das niet handig van jequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef SummerBreeze het volgende:
goffer, net helemaal het kaartje voor de kleine afgemaakt, maten kloppend gemaakt, kleuren helemaal gefinetunes, blijk ik al een week aan het werk te zijn in een bestand van 72 dpi en drukkers willen allemaal minimaal 300, liefst zelfs 600 dpi hebben. Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen want ik was ook zo snugger om niet met vectoren, maar met pixels te werken.
Grommmm
Maarja, dan heeft Toos Werkeloos in ieder geval iets te doen de komende tijd.
Kleuren hoef ik idd niets meer aan te doen. Afmetingen in millimeters ook niet, maar omdat de dichtheid verandert moet ik het wel allemaal opnieuw berekenen. Daarom staat er nu een stukje freeware in mijn downloads die dat omrekenen voor me doet. Ik hoef alleen maar de opdracht te geven dat er van een pixelbestand een vectorbestand moet worden gemaakt. En dat dan 400 keer, want het kaartje/de afbeelding bestaat uit 400 objecten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Das niet handig van je
Maar neem aan dat kleurcodes zelfde blijven dus namaken is toch sneller dan wat je nu hebt gedaan? Finetunen van kleuren en afmetingen hoeft niet meer toch?
Leukleuk!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Das indd vervelend SB.
Wij gaan volgende week Es' langs een drukkerij om eens te informeren en kijken.Fijn dat we weten wat het wordt, shopt een stuk makkelijker
Het zijn er zoveel omdat er een soort van bellen bij zitten. Een beetje zoals de prikbubbeltjes in het logo/de reclame van fanta. Elke bel bestaat al uit 3 objecten ivm kleurverloop en weerspiegeling van het licht. Dan gaat het best hard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Nirak het volgende:
Jeetje, 400 objecten?! Ik word nieuwsgierig naar het resultaat
Maar als je "eindeloos" kan opblazen kun je er ook nog andere dingen mee doen
Wij hebben al een raamsticker klaarliggen met zelfde afbeelding als geboortekaartje. Is wat anders dan een ooievaar
Er ging zojuist een groot paniekgevoel door me heen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef octopussy het volgende:
Niet zo veel te vermelden hier. Ben alleen vandaag 30 weken zwanger+Strontverkouden en nachtelijke vloekpartijen door bekkenpijn
![]()
Het besef dat ik over 7 weken al 'mag' bevallen komt steeds meer aan.
Ach, gewoon zelluf niet naar kijken. En Faitz mag niet klagen, want dan dreig je er gewoon mee dat ze die magic fingers van d'r voortaan voor zichzelf mag gebruikenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat waar ik eerst een doos had waarmee ik i. De playboy niet zou misstaan (geen uitpuilende schaamlippen enzo), ik nu een doos heb die opgezette schaamlippen heeft, zowel binnen als buitenste.. Ziet er een beetje uit als zo'n hond met rimpels op z'n kop
Ja dat Heeft betrekking op haar vriend. Die Heeft die hersenbloeding gehad en daardoor zit die in het verpleeghuis. Me moeder drinkt ook en doet niks hoor, dus ik en mijn lief krijgen nog wel eens ruzie daardoor. Hoop toch dat ze zo snel mogelijk iets heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Susie het volgende:
voor de mijlpijl van Octo!
Och meissie, daar zit je nu niet echt op te wachten natuurlijkIk snap alleen de hersenbloeding en verpleeghuis niet helemaal, heeft dat betrekking op haar vriend?
Mijn lief kiest voor nachtrust, die slaapt op de logeerkamer
Toch wel een hele vervelende situatie voor haar dan, als haar vriend er dus blijkbaar ook aan meegewerkt heeft om haar op straat te zetten...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef meissie1595 het volgende:
Nee willen we ook niet. Is het flatje ook te klein voor.
We zoeken door, anders móet ze eventueel maar naar haar vader. Wel een pokken end weg.
@flugeltje haar vriend Heeft getekend om het huurcontract op te zeggen. Zo kon het dus wel.
Ja, tijdens een voorwee (die ik weer heeeel dr nacht hebquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Susie het volgende:
slaap lekker Nirak!Dat je maar aan het echte werk mag!
Dit dus x 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:31 schreef Soempie het volgende:
!
Susie, veel succes! En hopelijk steek je Nirak aan vandaag.
Wat een bofkont is die kerel van jouquote:Op maandag 24 oktober 2011 07:42 schreef Susie het volgende:
Die heb ik laten liggen tot 5:45....
Mannnnnnnn, dit is geen lolletje hoor!
Nee nee! Dan heb je toch niet zo goed gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef TimeJumper het volgende:
Uh Fee-nix wat vertel je me nu??? Je muts veranderd definitief door een zwangerschap.
Arrghhh ik wil het niet weten, ja toch wel, nee toch maar niet![]()
![]()
Nou ik zal dan maar weerrrr gewoon afwachte3n wat straks "de schade" is dan![]()
![]()
Ik heb woensdag weer een afspraak, waar ik eens een bommetje ga droppen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Webkim over de helft! Fijn! O en je hebt me wel heel enthousiast gekregen hoor met je filmpje over een natuurlijke keizersnee! Ik ben alleen heel bang dat ze er niet open voor zullen staan in het ziekenhuis. Of dat er dan eerst beleid geschreven moet worden ofzo. Heb jij het al met je gyn besproken?
Nice! Kan je me op de hoogte houden? Ben heel benieuwd hoe dat gaat! Ga je dan ook het filmpje laten zien? Ik loop nu nog gewoon bij de VK en word pas in wk 36 overgedragen. Dus zoveel tijd om het te bespreken heb ik nou ook weer niet....quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb woensdag weer een afspraak, waar ik eens een bommetje ga droppen.
Dank je!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef Asyniur het volgende:
Fee-nix, veel plezier vandaag!
Pff, ik heb een slechte nacht achter de rug. Kon zelf niet goed slapen van de pijn en eenmaal in slaap heeft Harry af en toe gejengeld (waar ik dan weer wakker van word) dus ik ben een beetje gebroken. En ondanks dat hij vandaag bij opa en oma is, kan ik niet bijslapen want ze zijn bezig met de toilet beneden
Op dit moment nog heel erg veel! Tegelwerk enzo wordt eruit gesloopt met soort bouwhamer/boor en dan moet er nog een nieuw gat naar de kruipruimte...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:44 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dank je!
Ah rot van je slechte nacht! Lekker bankhangen vandaag! Dekentje erbij... misschien een filmpje... (ik weet niet hoeveel herrie ze maken).
Hmm geen filmpje dus! En je kunt ze niet alleen laten, dat jij gewoon ergens anders gaat slapen? Lijkt me wel verrot, zo in de herrie de hele tijd! Maargoed, t is voor een goed doel inderdaad!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Op dit moment nog heel erg veel! Tegelwerk enzo wordt eruit gesloopt met soort bouwhamer/boor en dan moet er nog een nieuw gat naar de kruipruimte...
Maar hé, einde van deze week of begin volgende week kan ik beneden naar de wc!
Heb er een artikel over uitgedraaid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nice! Kan je me op de hoogte houden? Ben heel benieuwd hoe dat gaat! Ga je dan ook het filmpje laten zien? Ik loop nu nog gewoon bij de VK en word pas in wk 36 overgedragen. Dus zoveel tijd om het te bespreken heb ik nou ook weer niet....
Ohhhh meissie heeeel veel succes!!!! wat ben ik blij voor jou!! zet em op!!!quote:
zei mijn mama gisteren aan de tel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ook (tot een zekere hoogte, haha).
En ja, het doet pijn, maar als het voorbij is ben je het weer helemaal vergeten hoe het voelde!
Whaaa, en updaten dan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
update: bijna 8 cm! En wat is douchen fijn zeg!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef Susie het volgende:
Het is een beetje te laat om nu zorgen te maken over hoe je doos eruit gaat zien na een bevalling hequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef TimeJumper het volgende:
Uh Fee-nix wat vertel je me nu??? Je muts veranderd definitief door een zwangerschap.
Arrghhh ik wil het niet weten, ja toch wel, nee toch maar niet![]()
![]()
Nou ik zal dan maar weerrrr gewoon afwachte3n wat straks "de schade" is dan![]()
![]()
Nee joh, dat hoopte mijn mevrouw ook. Weet al niet meer hoe vaak ik heb gezegd dat er vrouwen wekenlang mee rondlopen, zelfs tot 42 weken en dat dan blijkt dat het totaal niets gedaan heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik dacht serieus dat jij met al je voorwerk snel zal bevallen maar idd het zegt helemaal niks!!
Moet je nog naar de gyn vandaag?
Wat is het snel gegaan voor Susie trouwens, snachts weeën en rond 10 uur zit je op 8cm! lekker
en zo hoort het ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef Fee-nix het volgende:
Susie!Gewoon posten met 8 cm! Zet 'm op!
Lolquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
en zo hoort het ookEn dadelijk tussen de persweeen door worden we ook graag op de hoogte gehouden
Nu schep je wel verwachtingen voor jouw bevalling hequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
en zo hoort het ookEn dadelijk tussen de persweeen door worden we ook graag op de hoogte gehouden
"We zien het hoofdje, nog 3 keer persen en hij is er!"quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En op wat voor prachtige dag zeg.. de hemel strakblauw met een lekker zonnetje.quote:
wie weet is mijn mevrouw wel zo gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nu schep je wel verwachtingen voor jouw bevalling he.
Nou van mij hoeven jullie het niet te verwachten! Ik ga lekker mezelf hypnotiseren.
Haha! Ja jullie zitten natuurlijk allebei op Fok. Dat maakt een live-verslag wel goed mogelijkquote:
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Ja jullie zitten natuurlijk allebei op Fok. Dat maakt een live-verslag wel goed mogelijk.
Nee snap ik hoor! Ik maakte eigenlijk ook maar grapjes. Je moet gewoon op zo'n moment precies doen waar je zelf zin in hebt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatWho knows!
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef Faithz het volgende:
Oh maar ik bedoelde het niet lullig Fee-nixNo worries
Ik weet dat Martijn tijdens mijn bevalling van Willem heel veel op z'n iPad heeft gezeten omdat ik helemaal in mezelf gekeerd was en hem eigenlijk alleen tijdens de heftigste weeen nodig had... Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatWho knows!
daar heeft mijn mevrouw helaas al ervaring mee gehad toen ik 8 maanden geleden doodziek in het zkh lag.. acherum, na 2 dagen zag ze er nog slechter uit dan ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Pff, mijn moeder gisteren naar aanleiding van de pretecho waar een voetje op werd gemeten en 3 cm bleek te zijn.
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
"Ja, ik zou geen maatjes 50/56 kopen als ik jou was hoor! Meteen naar 62!"
En toen had ik zoiets van joh, doe normaal. Maar die stem blijft nu in m'n achterhoofd hangen.. Heel fijn. Uche. En ik wilde van de week nog wel bij Zeeman een dosis rompertjes bijhalen.
en wat zei de echoscopist ervan? klinkt wel groot voor jou termijn (maar ik heb er ook geen verstand van..), maar een grote voet wil niet zeggen dat die ook zo snel doorgroeit natuurlijk en wil ook niet zeggen dat er een reus van een kind uit komt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Pff, mijn moeder gisteren naar aanleiding van de pretecho waar een voetje op werd gemeten en 3 cm bleek te zijn.
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
En toen had ik zoiets van joh, doe normaal. Maar die stem blijft nu in m'n achterhoofd hangen.. Heel fijn. Uche. En ik wilde van de week nog wel bij Zeeman een dosis rompertjes bijhalen.
Mja het was een pretecho dus daar zei ze niet zoveel van. Ik vraag het anders volgende week wel bij de 20-weken echo. En het lijkt mij ook nogal onwaarschijnlijk dat uit mijn ukkige lijfje een reusje komt zettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
en wat zei de echoscopist ervan? klinkt wel groot voor jou termijn (maar ik heb er ook geen verstand van..), maar een grote voet wil niet zeggen dat die ook zo snel doorgroeit natuurlijk en wil ook niet zeggen dat er een reus van een kind uit komt...
Ja zie je! Daarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...
Ik had best grote voeten toen ik geboren werd. Was het 1e wat mijn moeder zei ze heeft wel grote voeten. Maar ik was "maar" 48cm. Grote voeten hoeft dus niet te zeggen dat het kindje ook groot is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
We gaan er deze keer geen 10 dagen over doen hoop ik tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
daar heeft mijn mevrouw helaas al ervaring mee gehad toen ik 8 maanden geleden doodziek in het zkh lag.. acherum, na 2 dagen zag ze er nog slechter uit dan ik
En dan af en toe, zonder op te kijken van je scherm: 'je doet het goed schat, blijven puffen..'quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan er deze keer geen 10 dagen over doen hoop ik toch![]()
En ik neem de iPad mee, oordoppies in, volume op 10 met Harry Potter filmpje.. komt helemaal goed
Maar wel pas achteraf want op dat moment heeft ze het te druk met andere dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef Faithz het volgende:
Dan krijg ik die iPad achter in mn nek denk ik
cravings?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar wel pas achteraf want op dat moment heeft ze het te druk met andere dingen![]()
Oke, ik heb zojuist een kilo boontjes afgehaald en gekookt (aanbieding) en nu zit ik bonen te eten
Eigenlijk niet. Ik was bang dat ze slecht zouden worden dus ik dacht: koken die handel en in de vriezer. Dus ik proef er eentje om te kijken oftie gaar is en vervolgens zit ik een bakje bonen weg te werkenquote:
Check!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Cooki het volgende:
o, dit ook liever niet doen:
als partner na de bevalling zelf in slaap vallen in het zh bed van je vrouw omdat je zoooo moe bent![]()
ik heb n pic voor wie wil
ja joh, ieder zn eigen waarheid hequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:00 schreef Asyniur het volgende:
Echt, die partners van ons hebben het er maar zwaar mee
ach dat kan helemaal nog bijtrekken mop! zal zeken maat 56 rompertjes halenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
Zoiets dacht peter ook, ga ik wel xboxenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat Martijn tijdens mijn bevalling van Willem heel veel op z'n iPad heeft gezeten omdat ik helemaal in mezelf gekeerd was en hem eigenlijk alleen tijdens de heftigste weeen nodig had... Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..
Wil jouw mama mij misschien adopteren nu de moeder van Nirak helemaal volgeboekt zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
zei mijn mama gisteren aan de tel!
Ik zei maaaaaaaam ben bang! en zij zei het is heftig maar je bent het echt zo vergeten!![]()
Haha een kind is gauw tevreden hequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef Fee-nix het volgende:
Wij zijn trouwens net weer thuis van Ballorig. Het was niet druk, maar toch niet helemaal mijn ding. En Jesper vond het wel aardig volgens mij, maar die had helemaal geen oog voor alle speeltoestellen. Het enige wat hij heeft gedaan is een beetje rondschuifelen met twee ballen in z'n handen, haha!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Cooki het volgende:
o, dit ook liever niet doen:
als partner na de bevalling zelf in slaap vallen in het zh bed van je vrouw omdat je zoooo moe bent![]()
ik heb n pic voor wie wil
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef innepin het volgende:
@Bitterend, ik was "verkeerd" aan 't puffen, niet op de zwangerschapscursusmanier, dus manlief dacht behulpzaam te zijn en 't even voor te doen. Heb 'm heel gemeen toegesnauwd![]()
Wij zijn er lekker samen even op uit geweest, hotelletje gedaan, ff samen tijd doorbrengen pre-baby <3 heerlijkheid.
En verder een overbodige-F5-klikklikklik voor Susie!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef innepin het volgende:
@Bitterend, ik was "verkeerd" aan 't puffen, niet op de zwangerschapscursusmanier, dus manlief dacht behulpzaam te zijn en 't even voor te doen. Heb 'm heel gemeen toegesnauwd![]()
Tis ook een lieve fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterend: ik had wel geleerd te puffen, maar had er niets aan, want ik had t niet goed onthouden ofzo.. tijdens de bevalling word je daar echt wel in ondersteund hoor, je leert t dan zo!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
Wat ik me nu bedenk is dat bij yoga hebben we niet eens geleerd om te puffenis dat echt een ramp??
![]()
Geen ramp hoor... Ik probeerde het geleerde puffen wel, maar werkte voor geen meter. Een van de dienstdoende zusters kwam toen met een andere truuk en die werkte prima! Ben der nog steeds dankbaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Wat ik me nu bedenk is dat bij yoga hebben we niet eens geleerd om te puffenis dat echt een ramp??
Haha gelukkig maar!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Cooki het volgende:
Bitterend: ik had wel geleerd te puffen, maar had er niets aan, want ik had t niet goed onthouden ofzo.. tijdens de bevalling word je daar echt wel in ondersteund hoor, je leert t dan zo!![]()
Hier bijna 8 pond, maar verder zelfde verhaal. Alleen de sokjes/slofjes. Daar begonnen we bij 62/68..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...
Yoga hier is vooral ontspanning/rekoefeningen en manieren om weeën op te vangen en ze verteld de eerste 20 minuten over de bevalling van die en die...ik heb het na 5-6 lessen wel gezien...en omdat iedereen op verschillende weken zit (er zit iemand bij die pas 19 weken is) dan heb je niet echt puf oefeningen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, heb je dan al je yoga lessen al gehad?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
T_A_P dat is een goede! Susie is ook van de trap geflikkerd!![]()
poepen kan ik wel ja![]()
Faithz...doe eens Nirak een duwtje van de trap geven![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
ik ben net per ongeluk in de Zara webshop geweest.
Nee joh, ik heb al bilspierpijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
![]()
och gossiequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee van de trap af stuiteren is geen goed idee, dat was de reden dat ik overdag, toen t begon te rommelen, al zo moe was
En heb pijnscheuten gehad die echt niet tof waren!
Dus doe maar niet aan trapstuiteren
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
ik ben net per ongeluk in de Zara webshop geweest. Had ik beter niet kunnen doen.![]()
Wat een ontzettend leuke kleertjes![]()
![]()
Kan dat niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik wil ook nog een keer thuis bevallen
Ik weet niet of er hier nog eentje bij komt. We hebben nu 3 zonen en eigenlijk geen ruimte meer om iedereen zijn eigen ruimte te geven. Maar toch... Dat thuis bevallen zit me toch best wel hoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Ik ga lekker tacos maken...kijk later wel weer of er nieuws is!
ik ook!! Nog eeeeeeeen keer!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik wil ook nog een keer thuis bevallen
Haha jij hebt er nog maar 2 dus jij kan nog keertje. En jochie nu!!quote:
graagquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha jij hebt er nog maar 2 dus jij kan nog keertje. En jochie nu!!
Ja precies. Heel elftal bij elkaar!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Kyara het volgende:
nou ja, om nou nog een kind te krijgen alleen maar om thuis te kunnen bevallen gaat misschien wat ver. Straks moet je weer naar het ziekenhuis en voor je het weet heb je 12 kids.....
Ik zei ook al tegen mijn lief. Als we ooit de jackpot winnen gaan we gewoon door tot er een meisje komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:51 schreef bitterend het volgende:
als mijn papa niet stop had gezegd waren we met 7 nu
lol dat is wat bij ons is gebeurt! mama wou zo graag een jongen...doen kwam hij dus als 5de...en dan dacht ze oh maar is zo zielig een jongen tussen 4 meisjes...ik wil er nog een! maar papa vond het echt genoeg!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen mijn lief. Als we ooit de jackpot winnen gaan we gewoon door tot er een meisje komt
hebben ze het opgegevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Soempie het volgende:
De moeder van m'n zus (is m'n halfzus) heeft 8 dochters, haar (tweede) man wilde erg graag een jongetje.
Ja, gelukkig voor haar wel.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Die dacht, een jongen tussen 5 meisjes is nog sneuer.
Wie weet bevalt het straks zo goed en kan je niet meer stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gelukkig voor haar wel.Daarna wilde hij erg graag een kleinzoon.
![]()
Ik moet er echt niet aan denken, nog 7 keer zwanger.
Ja, ik ben wel bang voor een of andere truc van de natuur, dat ik straks denk: oooh, wat mis ik m'n zwangerschap, wat leuk was dat 9 maanden lang...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef bitterend het volgende:
Wie weet bevalt het straks zo goed en kan je niet meer stoppen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hah uiteindelijk toch nog een jongenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een bewoonster met 10 kinderen, 9 meiden en de jongste is een jongen. (ik werk in een bejaardenhuis)
Haar zoon is vast homo, als je 9 zussen heb groei je toch op met meiden dingen en ga je meiden dingen leuk vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een bewoonster met 10 kinderen, 9 meiden en de jongste is een jongen. (ik werk in een bejaardenhuis)
Je bent gewoon nog in ontkenningquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb 5 oudere broers Becky en toch geen pot geworden, knap he?
ja maar jij bent ook zo knapquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
ik ben met 38w6d zonder tas naar t zh gegaan en met kind teruggekomen, ook geen druppel gemorst, ook niet gezweet ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb met 37 weken zo'n plastic molton van de Hema op mijn bed gelegd. Op de stoffen bank zat ik gewoon en in de auto had ik wel een celstof matje liggen.
Mijn vliezen braken in bed, voordat er weeën waren maar ik heb geen drupje in bed gemorst![]()
ik heb ook iemand in de omgeving die alles weet en vroegah was t of veel makkelijker of veul moelukker... ligt aan wat er t beste uit komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Asyniur het volgende:
En wat kunnen sommige (pleeg)moeders toch naar uit de hoek komen!
Maar goed, moet ik nodig zeggenVorige keer was mijn moeder ook zo. Nu is ze opeens heel erg aardig, lief en meevoelend. Beetje vreemd en ik probeer er maar niet te hard aan te wennen
Haha ja nou zeg het meer omdat ik een neefje van 12 heb met 3 zussen die gilt als een meisje en vroeger ging huilen als hij geen roze trui kreeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
och meiske toch, wat vervelend nou weer... Hopelijk is alles snel weer in orde en mag je weer naar huisquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Poezebeest het volgende:
Hier totaal niet bijgelezen, lig nl alweer in het z'huis. Hopelijk maar 1 nachtje ter observatie. Hoge bloeddruk icm klachten en hoeveelheid eiwitten dat op het randje zit maakten dat ze me hebben opgenomen. Hoop morgenavond weer thuis te zijn.
Jaja, probeer jezelf er nu maar eens onderuit te lullen....quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Haha ja nou zeg het meer omdat ik een neefje van 12 heb met 3 zussen die gilt als een meisje en vroeger ging huilen als hij geen roze trui kreeg.
Dus ik dacht stel dat je er dan 9 heb dan moet dat vast nog erger zijn haha.
Die betweterige oudjes ook altijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Soempie het volgende:
Maar wij zijn tegenwoordig ook wel aanstellers natuurlijk.En ook even voor de duidelijkheid, vroeger waren er ook geen huilbaby's. Dan moeten de ouders maar eens goed bij zichzelf te rade gaan wat ze fout doen! ZO! [/pleegmoedermodus]
oh neee niet weerquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Poezebeest het volgende:
Hier totaal niet bijgelezen, lig nl alweer in het z'huis. Hopelijk maar 1 nachtje ter observatie. Hoge bloeddruk icm klachten en hoeveelheid eiwitten dat op het randje zit maakten dat ze me hebben opgenomen. Hoop morgenavond weer thuis te zijn.
lekkere chocola boven leggenquote:
Nee.. Ben aan kijken of ik de hond voor mijn karretje kan spannen. Het was hem met de fiets ook bijna gelukt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:26 schreef NotTheSame het volgende:
Poezebeest, wat balen dat je weer in het zkh ligt!
Faithz, heb je geen keldertrap? Dan hoeft ze niet de trap op.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee.. Ben aan kijken of ik de hond voor mijn karretje kan spannen. Het was hem met de fiets ook bijna gelukt!
En hoe is het met je kerel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Nirak het volgende:
Jeej
go Susie! Gefeliciteerd met de geboorte van Anouk!
Flinke meid ook, kom je dr snel showen?
En hoe voel jij je nu? Is het mee of tegen gevallen?
mooi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
yes! Ik heb het gedaan, zonder pijnbestrijding! Met pomp en knip! Ook nog eens lag ze dwars...
Haar naam is Anouk, 4790 gram! Geboren om 10 over half 7.
Ik leef nog!
lieve naamquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
yes! Ik heb het gedaan, zonder pijnbestrijding! Met pomp en knip! Ook nog eens lag ze dwars...
Haar naam is Anouk, 4790 gram! Geboren om 10 over half 7.
Ik leef nog!
Ik kan de bevallingsactiveringsknop niet vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Susiegefeliciteerd met Anouk
Nou Nirak kom goede voorbeeld volgen
Moet nog'in het ziekenhuis blijven ivm de pomp en checken op suiker..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Susie, gefeliciteerd!Mooie naam. En wat een gewicht inderdaad!
![]()
Moet je nu naar het ziekenhuis / in het ziekenhuis blijven vanwege haar gewicht?
Mja, manlief vertrok om 5 uur naar z'n werk en toen kon ik niet meer slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:59 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Hier eentje die om 6.00uur het nodig vond om te gaan trampolinespringen in het matras. Niet bedenkend dat mijn buikwand er ook tussen zat...
Susie, heb je nog een beetje kunnen slapen meis? Hopelijk mogen jullie vandaag naar huis!
Kuukske, jij bent ook al vroeg uit de veren?
Soohr, nice echo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |