ik hoor net de kachel aan slaan beneden, ik ben veilig straks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het bed al uit en zit nu te bibberen op de bank
Het gaat wel, ik kon gewoon met een trui aan buiten lopen vanochtend. Het vriest nog nietquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ik hoor net de kachel aan slaan beneden, ik ben veilig straks.
Beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat wel, ik kon gewoon met een trui aan buiten lopen vanochtend. Het vriest nog niet
En geen rookgeur meer, dat is wat mij het meeste tegenstaat. Reuze bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was een ramp inderdaad, die had cartridges toch?
Even snel een youtubeje van de "ovale ego-t" opgezocht scheelt een hoop uitleg.
Ik rook voornamelijk Marlboro er mee maar ook red bull, chesterfield, bosbessen en zo heb ik nog wat smaakjes liggen.
Het geeft het zelfde gevoel als een gewone sigaret roken als je eenmaal voorbij het idee bent van electrisch roken. Met bijkomend voordeel dat je geen schadelijke stoffen meer rookt, geen teer en rommel waar je dood aan gaat alleen de nicotine nog, en dat is net zo giftig als alcohol.
Geen stinkende kleding, niet verplicht buiten moeten staan, overal kunnen roken, geen rokershoestje in de ochtend, smaak komt terug, geur komt terug en het mooie is misschien nog wel, geen extra accijns.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En geen rookgeur meer, dat is wat mij het meeste tegenstaat. Reuze bedankt
Doei he.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:53 schreef leeell het volgende:
ging ik gister sigaretten halen bij het tankstation om 10:45
was de deur al dicht, ding gaat om 11:00 uur dicht
Dat is inderdaad kut, hier gaat ie ook precies om 6uur open en ook niet een seconde eerder..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]Welk gat mag dat niet wezen dan?
Zijn ze hier in zuidholland wel strikt in hoor, ik hoef bijvoorbeeld ook niet om 1 voor 7 peuken te halen als hij pas om 7 uur opengaat
Goed nieuwsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:04 schreef leeell het volgende:
ik kreeg reclame in me pakje zware van nelle dat de 50grams terug is, geinig
Kost wel ¤ 7,35 per pakje!quote:
Wat kost 40 gram ?quote:
Ja serieus ligt naast me die builquote:
Maar geen zware shag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
Dan houd ik het bij Drum, is maar ¤ 6,65.
Ik had op de zaterdag ochtend altijd randdebielen die met briefjes van 50 betaalden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Meestal 5 + muntgeld, maar anders 10.
Geld is geld. Niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik had op de zaterdag ochtend altijd randdebielen die met briefjes van 50 betaalden.
Is niet het probleem van de klant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Wel als je een lege kassa hebt 's ochtends.
Daar kan ik toch niks aan doen, je baas moet gewoon zorgen dat je kan wisselen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Wel als je een lege kassa hebt 's ochtends.
Pffffrt, wat een bedragquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja serieus ligt naast me die buil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, enkel hipsters hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:18 schreef LompeHork het volgende:
Sla ze kapot, allemaal!
Waarschijnlijk hebben ze ook nog een vreselijke muzieksmaak, wat studeer je trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |