Ben maar even gaan zoeken want het was geen scotch, het was Clan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
Scotch was dat volgens mij, dat was een lichte kruidentabak met vanille als ik me niet vergis, lekker is die inderdaad![]()
Meenemen doe ik het trouwens niet, ik rook dat enkel thuis als ik er een keer trek in heb.
Vanmiddag even wezen kijken, 50 euro .. maar gaat wel de rest van je leven mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
toch maar even proberen , die pijpjes zijn wel redelijk duur toch
Kom zuig met mij!quote:
Is het koud buiten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:48 schreef Bastard het volgende:
Savonds een vent, smorgens lekker uitslapen.
* Bastard even buiten gaat staan met zn sigaret.
En wat voor merk doe je dan electrisch roken? Die Supersmokert was een rampquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, erg herkenbaar ooken dan ook eens een goedkoop merk proberen maar dat smaakt dan weer niet lekker genoeg.
Ben zelf een maand of 3 geleden overgestapt op dampen (electrisch roken) na een tip van een FOKker en dat bevalt prima en kost nog maar 3 euro in de week.
Ik ben het bed al uit en zit nu te bibberen op de bankquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bokkoud, ik lig nog in bed maar het raam staat open
Jeroen van Koningsbrugge, de Lama's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:48 schreef Bastard het volgende:
Savonds een vent, smorgens lekker uitslapen.
De Lama'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge, de Lama's.
Geen idee waarom ik het zeg, het schoot me ineens te binnen.
Als Sarah Kroos deze had bedacht was het lang niet zo tof.
Dat was een ramp inderdaad, die had cartridges toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wat voor merk doe je dan electrisch roken? Die Supersmokert was een rampHoop op een hele goede, winstgevende tip nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |