Toen rookte ik nog eens volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs van een pakje sigaretten is echt belachelijk geworden![]()
Ik weet nog dat ik vroeger een pakje Lucky Strike kocht voor fl 1,75!!
Dat is het enige wat ik mis aan mijn ex. Die werkt op booreilanden. Slof Marlboro voor 18 euro en dan gewoon zelfde kwaliteit en smaak als de Nederlandse.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef leeell het volgende:
ach, ik krijg nu sloffen peuken en van nelle uit het buitenland, alsnog goedkoop ivm nederland
Nou nee. Ik was toen jaar of 9 (ja te vroeg begonnen) en moest het dus stiekem doen. Deed gerust 1 week met een pakje. Ook omdat mijn zakgeld anders nogal snel gingquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen rookte ik nog eens volgens mij
Maar dan rookte je je toch ook helemaal suf als het zo cheap was.
Whoo 9 ook, geboren roker eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou nee. Ik was toen jaar of 9 (ja te vroeg begonnen) en moest het dus stiekem doen. Deed gerust 1 week met een pakje. Ook omdat mijn zakgeld anders nogal snel ging
Toen de euro er nog niet was riep ik dat ik zou stoppen zodra ik 10 gulden voor een pakje moest gaan betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whoo 9 ook, geboren roker eigenlijk
Nee ik was 16 of 17 geloof ik toen ik begon en toen was het ietsje duurder, vlgs mij 3 gulden ofzo toen. Pakje Marlboro kost tegenwoordig 6 euro, dat is eigenlijk niet meer op te hoesten.
Yep, erg herkenbaar ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen de euro er nog niet was riep ik dat ik zou stoppen zodra ik 10 gulden voor een pakje moest gaan betalen.
Ik betaal nu ¤6,50 per pakje en rook nog stug door
Ja idd. In de winkel staan en vragen welke het goedkoopst zijn, buiten peuk opsteken en net zo hard terug de winkel in en gewoon je oude vertrouwde merk kopen omdat het niet te pruimen isquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, erg herkenbaar ooken dan ook eens een goedkoop merk proberen maar dat smaakt dan weer niet lekker genoeg.
Ben zelf een maand of 3 geleden overgestapt op dampen (electrisch roken) na een tip van een FOKker en dat bevalt prima en kost nog maar 3 euro in de week.
Dat is toch wel triestquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik mis aan mijn ex. Die werkt op booreilanden. Slof Marlboro voor 18 euro en dan gewoon zelfde kwaliteit en smaak als de Nederlandse.
[..]
Nou nee. Ik was toen jaar of 9 (ja te vroeg begonnen) en moest het dus stiekem doen. Deed gerust 1 week met een pakje. Ook omdat mijn zakgeld anders nogal snel ging
Je zou het eens moeten proberen eerst denk ik, ik heb al 4 mensen overtuigd in die korte tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd. In de winkel staan en vragen welke het goedkoopst zijn, buiten peuk opsteken en net zo hard terug de winkel in en gewoon je oude vertrouwde merk kopen omdat het niet te pruimen is![]()
Dat lijkt me nou helemaal niks
Wat mn ex missen voor de goedkope peuken of zo vroeg begonnen?quote:
Nee dat vroeg beginnen. Op mijn negende was ik daar totaal niet mee bezig. Snap op eigenlijk niet hoe je als kleuter met sigaretten in aanraking komt? Mijn vriendjes rookten ook niet echt op die leeftijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat mn ex missen voor de goedkope peuken of zo vroeg begonnen?
Tjah niet trots op maar tis nou eenmaal zo
Bij mij in de straat woonde eigenlijk niemand van mijn leeftijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat vroeg beginnen. Op mijn negende was ik daar totaal niet mee bezig. Snap op eigenlijk niet hoe je als kleuter met sigaretten in aanraking komt? Mijn vriendjes rookten ook niet echt op die leeftijd
Dat vind ik dus nog steeds heel jongquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woonde eigenlijk niemand van mijn leeftijd.
Allemaal kinderen van 3 tot 4 jaar ouder. Daar ging ik mee om en ja 13/14 is op zich wel een leeftijd dat ze beginnen met roken dus al snel deed ik mee
Waar zei ik dat het jongens waren dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nog steeds heel jongWat voor wijk ben je opgegroeid zeg dat 13 jarige jongetjes een 9 jarig meisje laten roken
Ik bedoelde gewoon kinderen eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zei ik dat het jongens waren dan?
Toentertijd was het een behoorlijke pauperwijk, tegenwoordig is het 1 van de betere wijken in die woonplaats
Ja natuurlijk vind ik het kut.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon kinderen eigenlijkMaar vind je het niet kut dan?
Toen kon je er niets aan doen en toen je oud genoeg was om zelf die keuze te maken was je verslaafd.
Was het maar een excuusquote:
9 is geen kleuter meer hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat vroeg beginnen. Op mijn negende was ik daar totaal niet mee bezig. Snap op eigenlijk niet hoe je als kleuter met sigaretten in aanraking komt? Mijn vriendjes rookten ook niet echt op die leeftijd
ik zou wel graag pijp willen proberen, nooit gedaan, maarja waar begin jequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef LompeHork het volgende:
Wat kan ik het beste roken bij draadjesvlees? Ik zat zelf te denken aan een pijpje
Bij eten gewoon niet roken, hoe vind je die. Wel after dinner peukje uiteraard, want die is heerlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou wel graag pijp willen proberen, nooit gedaan, maarja waar begin je
en persoonlijk bij eten ed. Javaanse jongens 3/4
Een kromme pijp rookt lekkerder dan een rechte pijp, dat is de aanschaf samen met lekkere pijptabak. (ben de naam even kwijt maar ik rookte van die groene pakjes met een schots ruitjespatroon erop, rookte heerlijk.) en verder wat schoonmaak staafjes, zo eens in de week even de pijp uit elkaar en schoonmaken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou wel graag pijp willen proberen, nooit gedaan, maarja waar begin je
en persoonlijk bij eten ed. Javaanse jongens 3/4
Ben maar even gaan zoeken want het was geen scotch, het was Clan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
Scotch was dat volgens mij, dat was een lichte kruidentabak met vanille als ik me niet vergis, lekker is die inderdaad![]()
Meenemen doe ik het trouwens niet, ik rook dat enkel thuis als ik er een keer trek in heb.
Vanmiddag even wezen kijken, 50 euro .. maar gaat wel de rest van je leven mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
toch maar even proberen , die pijpjes zijn wel redelijk duur toch
Kom zuig met mij!quote:
Is het koud buiten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:48 schreef Bastard het volgende:
Savonds een vent, smorgens lekker uitslapen.
* Bastard even buiten gaat staan met zn sigaret.
En wat voor merk doe je dan electrisch roken? Die Supersmokert was een rampquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, erg herkenbaar ooken dan ook eens een goedkoop merk proberen maar dat smaakt dan weer niet lekker genoeg.
Ben zelf een maand of 3 geleden overgestapt op dampen (electrisch roken) na een tip van een FOKker en dat bevalt prima en kost nog maar 3 euro in de week.
Ik ben het bed al uit en zit nu te bibberen op de bankquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bokkoud, ik lig nog in bed maar het raam staat open
Jeroen van Koningsbrugge, de Lama's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:48 schreef Bastard het volgende:
Savonds een vent, smorgens lekker uitslapen.
De Lama'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge, de Lama's.
Geen idee waarom ik het zeg, het schoot me ineens te binnen.
Als Sarah Kroos deze had bedacht was het lang niet zo tof.
Dat was een ramp inderdaad, die had cartridges toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wat voor merk doe je dan electrisch roken? Die Supersmokert was een rampHoop op een hele goede, winstgevende tip nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |