quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben zo'n vuige gelegenheidsroker die je peuken afbietst in de kroeg als andere mensen wél gaan roken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben zo'n vuige gelegenheidsroker die je peuken afbietst in de kroeg als andere mensen wél gaan roken.
Owja en m'n zusje gaat naar Cuba dus die neemt een mooi doosje sigaren mee dat kan ik wel waarderen op z'n tijd.
Partysmokersquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja en m'n zusje gaat naar Cuba dus die neemt een mooi doosje sigaren mee dat kan ik wel waarderen op z'n tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Partysmokers![]()
____!!
Koop zelf gewoon een pakje man.1992, dan begin je toch net te puberen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1992, dan begin je toch net te puberen ?
32 , jonge godin nog johquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een jongetje van ik denk 12 ofzo roken, zo heel stoer enzo. Ik kon het niet laten om te zeggen, jochie wat doe je, begin er toch niet aan. En daarna voelde ik me een oud zeurwijf.
Ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ghehe nee hoor. Maar ik verbaas me er wel over "vroeger" waren mensen vanaf 1990 echt kleuters en schattig. Maar die zijn ondertussen ook alweer 21
32. Voor mij ben je nog lekker jong.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een jongetje van ik denk 12 ofzo roken, zo heel stoer enzo. Ik kon het niet laten om te zeggen, jochie wat doe je, begin er toch niet aan. En daarna voelde ik me een oud zeurwijf.
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.quote:
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt.
Als ik sletjes uit 96 hoor praten over relaties enzo moet ik altijd lachen. ''je komt pas net kijken wijf, doe niet zo interessant'' denk ik dan. Terwijl mensen van 15 ook gewoon gevoelens voor het andere geslacht kunnen hebben.
Nu klink je weer als een oud zeikwijfquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.
[..]
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.
[..]
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?
Doe dat maar ja. Dan valt er ook ineens een stuk meer te neuken, let maar eens op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderZal wat beschaafder omspringen met het vrouwelijk ras.
Jonguh! Jij komt ook snel dichterbij de 30 he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu klink je weer als een oud zeikwijf
Ja we zijn een ras apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderZal wat beschaafder omspringen met het vrouwelijk ras.
True. Alleen had ik het over meisjes uit 96. Daar heb ik geen aspiraties bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe dat maar ja. Dan valt er ook ineens een stuk meer te neuken, let maar eens op.
Voorlopig zit het nog prima onder de 25 dus dan maakt het niet uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh! Jij komt ook snel dichterbij de 30 he?
[..]
Ja we zijn een ras apart.
Geen probleem.
Die zijn anders wel strak.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
True. Alleen had ik het over meisjes uit 96. Daar heb ik geen aspiraties bij.
Echt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voorlopig zit het nog prima onder de 25 dus dan maakt het niet uit
hmm, als ik aan 'meisje uit 1996' denk, komen op een of andere manier de woorden bb en nickelson gelijk in mij op. En daar moet ik echt niks van hebben. Generalisatie wel, maargoed.quote:
Vind je het gek? Die hebben nog steeds die zuigbehoefte, en komen op deze manier aan hun trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:15 schreef Xessive het volgende:
[..]
Na al die zure ex-rokers die ik in mijn leven ben tegengekomen, kon ik toch onmogelijk ook zo worden (sommige maakten een heel anti-rook-altaar van hun bureau). En dan die zuigers van STIVORO. Alleen daarom zou je al blijven roken.
[..]
Thanks. Nog wel een beetje lastig, maar het helpt enorm. Als ik alleen was geweest, was ik nooooooooooit gestopt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het gek? Die hebben nog steeds die zuigbehoefte, en komen op deze manier aan hun trekken
hallo, en natuurlijk, rokers zijn gezelligquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik kom eens gluren of het hier gezellig is
Dat sowieso!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo, en natuurlijk, rokers zijn gezellig
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
hmm, als ik aan 'meisje uit 1996' denk, komen op een of andere manier de woorden bb en nickelson gelijk in mij op. En daar moet ik echt niks van hebben. Generalisatie wel, maargoed.
Zitten in ieder geval niet veel zeurders tussenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo, en natuurlijk, rokers zijn gezellig
vwo en nickelsonquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn ook vwo meisjes uit 1996. Al dan niet met nickelson.
De ex-rokers. Dat zijn pas zeurders!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten in ieder geval niet veel zeurders tussen
Het stelt ook niks voor. Maar af en toe leveren ze nog wel mooie producten af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef leeell het volgende:
[..]
vwo en nickelson?
dat vwo stelt ook niets meer voor dan
Die ex rokers willen inderdaad wel steeds benadrukken dat het zo stinkt. En ze hebben ook sterk de neiging om bij het gesprek van een eerste ontmoeting te vertellen dat ze zelf gestopt zijn als je een peuk opsteekt. "En waarom ben jij nog niet gestopt?" Zo'n afknapperquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De ex-rokers. Dat zijn pas zeurders!!!
Volgens mij zit heel Stivoro er vol mee
Ja en als je bij zo 1 thuis komt kan je helemaal lachen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ex rokers willen inderdaad wel steeds benadrukken dat het zo stinkt. En ze hebben ook sterk de neiging om bij het gesprek van een eerste ontmoeting te vertellen dat ze zelf gestopt zijn als je een peuk opsteekt. "En waarom ben jij nog niet gestopt?" Zo'n afknapper
Dat komt omdat die lui keihard in de ontkenningsfase zitten. Een verslaafde blijft altijd een verslaafde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ex rokers willen inderdaad wel steeds benadrukken dat het zo stinkt. En ze hebben ook sterk de neiging om bij het gesprek van een eerste ontmoeting te vertellen dat ze zelf gestopt zijn als je een peuk opsteekt. "En waarom ben jij nog niet gestopt?" Zo'n afknapper
Ja en dan niet doorhebben dat ze een rookverslaving hebben ingewisseld voor een dropverslaving ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat die lui keihard in de ontkenningsfase zitten. Een verslaafde blijft altijd een verslaafde.
heb beidequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan niet doorhebben dat ze een rookverslaving hebben ingewisseld voor een dropverslaving ofzo
Wil je erover praten?quote:
roken en kokindjes/harlekeintjesquote:
Dat idee heb ik dus ook, er blijft een behoefte aan. Vaak als je dan er op in gaat, en doorvraagt hoor je ook dat ze het best nog eens zouden willen opsteken maar ze bang zijn om weer te beginnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat die lui keihard in de ontkenningsfase zitten. Een verslaafde blijft altijd een verslaafde.
De prijs van een pakje sigaretten is echt belachelijk gewordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef leeell het volgende:
[..]
roken en kokindjes/harlekeintjes
het is lekker
en duur
paar gulden voor pakje van nelle, mn vaders tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs van een pakje sigaretten is echt belachelijk geworden![]()
Ik weet nog dat ik vroeger een pakje Lucky Strike kocht voor fl 1,75!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |