quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben zo'n vuige gelegenheidsroker die je peuken afbietst in de kroeg als andere mensen wél gaan roken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben zo'n vuige gelegenheidsroker die je peuken afbietst in de kroeg als andere mensen wél gaan roken.
Owja en m'n zusje gaat naar Cuba dus die neemt een mooi doosje sigaren mee dat kan ik wel waarderen op z'n tijd.
Partysmokersquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja en m'n zusje gaat naar Cuba dus die neemt een mooi doosje sigaren mee dat kan ik wel waarderen op z'n tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Partysmokers![]()
____!!
Koop zelf gewoon een pakje man.1992, dan begin je toch net te puberen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1992, dan begin je toch net te puberen ?
32 , jonge godin nog johquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een jongetje van ik denk 12 ofzo roken, zo heel stoer enzo. Ik kon het niet laten om te zeggen, jochie wat doe je, begin er toch niet aan. En daarna voelde ik me een oud zeurwijf.
Ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ghehe nee hoor. Maar ik verbaas me er wel over "vroeger" waren mensen vanaf 1990 echt kleuters en schattig. Maar die zijn ondertussen ook alweer 21
32. Voor mij ben je nog lekker jong.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een jongetje van ik denk 12 ofzo roken, zo heel stoer enzo. Ik kon het niet laten om te zeggen, jochie wat doe je, begin er toch niet aan. En daarna voelde ik me een oud zeurwijf.
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.quote:
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt.
Als ik sletjes uit 96 hoor praten over relaties enzo moet ik altijd lachen. ''je komt pas net kijken wijf, doe niet zo interessant'' denk ik dan. Terwijl mensen van 15 ook gewoon gevoelens voor het andere geslacht kunnen hebben.
Nu klink je weer als een oud zeikwijfquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.
[..]
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn beginnende rimpels en beginnende hangtieten.
[..]
"Sletjes" en "wijf", je bent niet ouder dan 19?
Doe dat maar ja. Dan valt er ook ineens een stuk meer te neuken, let maar eens op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderZal wat beschaafder omspringen met het vrouwelijk ras.
Jonguh! Jij komt ook snel dichterbij de 30 he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu klink je weer als een oud zeikwijf
Ja we zijn een ras apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben 18. Sorry verderZal wat beschaafder omspringen met het vrouwelijk ras.
True. Alleen had ik het over meisjes uit 96. Daar heb ik geen aspiraties bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe dat maar ja. Dan valt er ook ineens een stuk meer te neuken, let maar eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |