abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103462992
Ik ben een jongen en heb de laatste tijd vaak seks met mijn vriendin dit is zalig maar eergisteren deden we het nog is en er was niets anders aan en toen we gedaan hadden stopte ik de condoom terug in het zakje klaar om weg te smijten want we moesten weg. Gisteravond ruim ik de condoom op en zie ik dat er een klein gaatje was in de condoom. Het gaatje was wel 1cm onder de eikel en helemaal niet groot en het was 2 weken na mijn vriendin haar regels( mischien heeft dat er iets mee te maken) Ik zou graag willen weten of ze zwanger zou kunnen zijn want ik ben nog maar 16 een vriend van mij zegt van niet maar ik wil het van iemand horen die er iets van weet.
pi_103463031
[SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?

AUB :)

En anders dokter. Of niet batsen.
pi_103463044
Mijn glazen bol zegt dat jouw vriendin een zwangerschapstest moet doen.
Was niet zo moeilijk he!
pi_103463059
Ik merk dat ik te oud ben. Wat zijn regels? :')
pi_103463060
Wat een troll. Z'n gat scheurt gelijk uit en dat merk je gelijk.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_103463070
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Chinless het volgende:
Wat een troll. Z'n gat scheurt gelijk uit en dat merk je gelijk.
Nee hoor. Ik haal hem er ook altijd af en blaas hem op. FF checke of er geen gaatje in zit :Y
pi_103463123
quote:
12s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik haal hem er ook altijd af en blaas hem op. FF checke of er geen gaatje in zit :Y
Ew
My salvation lies in your love..
pi_103463136
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Eeeew
Veiligheid eerst ^O^
pi_103463145
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik merk dat ik te oud ben. Wat zijn regels? :')
Dat zou je juist moet weten als je oud bent :P ...de regels zijn de menstruatie.

Voor TS: zwangerschapstest.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103463183
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Veiligheid eerst ^O^
Zet je vriendin eens heel snel aan de pil dan..
geldt ook voor TS trouwens..
pi_103463262
quote:

[..]

1x gedaan toen ik vermoede dat condoom lek was, en dat was deze toen inderdaad, maar dat wil en ga ik echt niet iedere keer doen :')
pi_103463287
Ja ik weet dat ze normaal de pil moet pakken en ik zal het haar voortaan laten nemen maar vragen of ze een zwangerschapstets wilt doen vind ik een beetje raar. Zij is nog niet op de hoogte van de situatie en ik zal het haar wel zeggen maar een klein gaatje 1 cm onder de eikel het is toch onmogelijk om daardoor toch zwanger te worden.
pi_103463321
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef GoldenBatt het volgende:

[..]

1x gedaan toen ik vermoede dat condoom lek was, en dat was deze toen inderdaad, maar dat wil en ga ik echt niet iedere keer doen :')
hoe beh jij het dan opgelost toen je daarhad at er een gat in zat?
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:51:55 #14
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_103463376
quote:

[..]

Dit meen je toch niet? Wat smerig gozer.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103463386
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef nandayo het volgende:
Ja ik weet dat ze normaal de pil moet pakken en ik zal het haar voortaan laten nemen maar vragen of ze een zwangerschapstets wilt doen vind ik een beetje raar. Zij is nog niet op de hoogte van de situatie en ik zal het haar wel zeggen maar een klein gaatje 1 cm onder de eikel het is toch onmogelijk om daardoor toch zwanger te worden.
hehe weet je hoe klein die zaadcelletjes van jou zijn? :')
en ik bedoel geen MAP maar gewoon anticonceptie
pi_103463433
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef nandayo het volgende:
Dus het gaat een verrassing voor haar worden als ze zwanger blijkt te zijn (er er misschien niets meer aan te doen is :{ )....zal ze leuk vinden. _O-

Onderdeel van een relatie is ook dat je dit soort dingen bespreekt met elkaar TS ;) , niet je kop in het zand steken nu. :P
Optimist tot in de kist
pi_103463464
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

hehe weet je hoe klein die zaadcelletjes van jou zijn? :')
en ik bedoel geen MAP maar gewoon anticonceptie
ja dat weet ik :D maar het kan toch niet zijn dat die teruuggekaatst zijn tegen het uiteinde en dan door dat gat zijn 'gevlucht' trouwens de condoom spande zeer hard.
pi_103463487
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef nandayo het volgende:

[..]

ja dat weet ik :D maar het kan toch niet zijn dat die teruuggekaatst zijn tegen het uiteinde en dan door dat gat zijn 'gevlucht' trouwens de condoom spande zeer hard.
Er is altijd een kans, dus beter testen ;)
pi_103463550
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef nandayo het volgende:

[..]

Haal dat hoofd van je eens uit het zand en probeer geen uitvluchten te verzinnen. Wees een vent en reageer er als eentje door je vriendin op de hoogte te stellen zodat jullie de passende maatregelen kunnen treffen.
Optimist tot in de kist
pi_103463552
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Er is altijd een kans, dus beter testen ;)
oke zal ik doen maar normaal kunnen wij over ales praten we zijn een jaar en half samen dus Toch vind ik het moeilijk om het haar zo te vragen trouwens een zwangersschapstest hoeveel kost dat?
en de menstruatie heeft dat er iets mee te maken?
pi_103463574
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:51 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet? Wat smerig gozer.
Kijk naar het post icoon ;)

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:46 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Zet je vriendin eens heel snel aan de pil dan..
geldt ook voor TS trouwens..
Vriendin is aan de pil. Condoom voor de zekerheid!
(notroll)
pi_103463592
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef nandayo het volgende:

[..]

oke zal ik doen maar normaal kunnen wij over ales praten we zijn een jaar en half samen dus Toch vind ik het moeilijk om het haar zo te vragen trouwens een zwangersschapstest hoeveel kost dat?
Je zou haar eerst kunnen uitleggen dat je een gaatje ontdekt had, waarschijnlijk wil ze dan zelf ook wel. Als ze nou volgende keer niet ongesteld wordt, dan zou ze zwanger kunnen zijn, dat heeft het ermee te maken.
pi_103463693
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef nandayo het volgende:

[..]

Klik nou toch godverdomme eens op de link die in de eerste post gegeven wordt.
Daar staat van alles uitgelegd.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat zou je juist moet weten als je oud bent :P ...de regels zijn de menstruatie.

Voor TS: zwangerschapstest.
Nog nooit van gehoord :') Gewoon ongesteld, menstruatie.

Wat een prutsvolk worden we zo langzamerhand, want als je nog niet eens kan zeggen: ongesteld dan ben je zo preuts als een stoelpoot :')
pi_103463698
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:50 schreef nandayo het volgende:

[..]

hoe beh jij het dan opgelost toen je daarhad at er een gat in zat?
Ben samen met toenmalige vriendin in de auto gestapt (de volgende ochtend dan) en hebben samen morning after pill voor der gehaald ;)
pi_103463763
zou het ook niet gewoon handig zijn om 2 weken te wachten en te zien of ze haar regels heeft of niet mar het haar nu zeggen en afwachten en dan niet zo vol schaamte naar de apotheeker te gaan en een zwangerschapstest te nemen?
pi_103463864
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef nandayo het volgende:
zou het ook niet gewoon handig zijn om 2 weken te wachten en te zien of ze haar regels heeft of niet mar het haar nu zeggen en afwachten en dan niet zo vol schaamte naar de apotheeker te gaan en een zwangerschapstest te nemen?
Nee, zie mijn vorige antwoorden. :|W
Optimist tot in de kist
pi_103463912
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:59 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord :') Gewoon ongesteld, menstruatie.

Wat een prutsvolk worden we zo langzamerhand, want als je nog niet eens kan zeggen: ongesteld dan ben je zo preuts als een stoelpoot :')
Ik heb het ook niet bedacht maar ben wel oud genoeg om het te weten. :P
Optimist tot in de kist
pi_103463955
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, zie mijn vorige antwoorden. :|W
ik weet het maar kan haar nu tg niet zien dus ik wacht tot ik haar kan bereiken maar ik weet het niet ik zou het niet leuk vinden om erover te praten als er uiteindelijk niks blijkt aan de hand te zijn.
pi_103463960
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet bedacht maar ben wel oud genoeg om het te weten. :P
Volgens mij is dat een generatie na mij. Nog nooooit van gehoord.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef nandayo het volgende:
Klik nou eens gewoon op die link. Staat alles. Lees. Bah.

En noem het ongesteld of menstruatie.
pi_103463982
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef nandayo het volgende:

[..]

ik weet het maar kan haar nu tg niet zien dus ik wacht tot ik haar kan bereiken maar ik weet het niet ik zou het niet leuk vinden om erover te praten als er uiteindelijk niks blijkt aan de hand te zijn.
GROW UP.

:Y

Als je oud genoeg ben om je lul der in te steken, kan je er ook met haar over praten. Anders had je het niet moeten doen :W
pi_103464045
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

GROW UP.

:Y

Als je oud genoeg ben om je lul der in te steken, kan je er ook met haar over praten. Anders had je het niet moeten doen :W
das mooi geantwoord echt en ikz al het doen en jullie op de hoogte ouden dankjewel voor de hulp maar een zwangerschaps test hoeveel kost dat eigenlijk?
pi_103464135
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef nandayo het volgende:

[..]

Dus wacht je maar tot zijn je gaat opbellen in paniek om mede te delen dat ze niet ongesteld is geworden? Seks hebben betekent ook de verantwoordelijkheid nemen als er iets misgaat met de anti-conceptie en geloof me...er is iets misgegaan en je vriendin heeft er recht op om dat te weten en wel zo snel mogelijk zodat zij ook zo snel mogelijk maatregelen kan treffen. Het achterhouden en het pas vertellen als zijn erachterkomt dat het fout zit getuigt niet echt van een goede relatie en ik kan je verzekeren dat ze je het niet in dank zal afnemen.
Optimist tot in de kist
pi_103464159
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:10 schreef nandayo het volgende:

[..]

das mooi geantwoord echt en ikz al het doen en jullie op de hoogte ouden dankjewel voor de hulp maar een zwangerschaps test hoeveel kost dat eigenlijk?
[SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?
pi_103469160
daarboven verder inderdaad.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')