Nee hoor. Ik haal hem er ook altijd af en blaas hem op. FF checke of er geen gaatje in zitquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Chinless het volgende:
Wat een troll. Z'n gat scheurt gelijk uit en dat merk je gelijk.
Ewquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik haal hem er ook altijd af en blaas hem op. FF checke of er geen gaatje in zit
Dat zou je juist moet weten als je oud bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik merk dat ik te oud ben. Wat zijn regels?
Zet je vriendin eens heel snel aan de pil dan..quote:
1x gedaan toen ik vermoede dat condoom lek was, en dat was deze toen inderdaad, maar dat wil en ga ik echt niet iedere keer doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik haal hem er ook altijd af en blaas hem op. FF checke of er geen gaatje in zit
hoe beh jij het dan opgelost toen je daarhad at er een gat in zat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
1x gedaan toen ik vermoede dat condoom lek was, en dat was deze toen inderdaad, maar dat wil en ga ik echt niet iedere keer doen
Dit meen je toch niet? Wat smerig gozer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hehe weet je hoe klein die zaadcelletjes van jou zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef nandayo het volgende:
Ja ik weet dat ze normaal de pil moet pakken en ik zal het haar voortaan laten nemen maar vragen of ze een zwangerschapstets wilt doen vind ik een beetje raar. Zij is nog niet op de hoogte van de situatie en ik zal het haar wel zeggen maar een klein gaatje 1 cm onder de eikel het is toch onmogelijk om daardoor toch zwanger te worden.
Dus het gaat een verrassing voor haar worden als ze zwanger blijkt te zijn (er er misschien niets meer aan te doen isquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef nandayo het volgende:
Ja ik weet dat ze normaal de pil moet pakken en ik zal het haar voortaan laten nemen maar vragen of ze een zwangerschapstets wilt doen vind ik een beetje raar. Zij is nog niet op de hoogte van de situatie en ik zal het haar wel zeggen maar een klein gaatje 1 cm onder de eikel het is toch onmogelijk om daardoor toch zwanger te worden.
ja dat weet ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
hehe weet je hoe klein die zaadcelletjes van jou zijn?
en ik bedoel geen MAP maar gewoon anticonceptie
Er is altijd een kans, dus beter testenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef nandayo het volgende:
[..]
ja dat weet ikmaar het kan toch niet zijn dat die teruuggekaatst zijn tegen het uiteinde en dan door dat gat zijn 'gevlucht' trouwens de condoom spande zeer hard.
Haal dat hoofd van je eens uit het zand en probeer geen uitvluchten te verzinnen. Wees een vent en reageer er als eentje door je vriendin op de hoogte te stellen zodat jullie de passende maatregelen kunnen treffen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef nandayo het volgende:
[..]
ja dat weet ikmaar het kan toch niet zijn dat die teruuggekaatst zijn tegen het uiteinde en dan door dat gat zijn 'gevlucht' trouwens de condoom spande zeer hard.
oke zal ik doen maar normaal kunnen wij over ales praten we zijn een jaar en half samen dus Toch vind ik het moeilijk om het haar zo te vragen trouwens een zwangersschapstest hoeveel kost dat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Er is altijd een kans, dus beter testen
Kijk naar het post icoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:51 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Wat smerig gozer.
Vriendin is aan de pil. Condoom voor de zekerheid!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zet je vriendin eens heel snel aan de pil dan..
geldt ook voor TS trouwens..
Je zou haar eerst kunnen uitleggen dat je een gaatje ontdekt had, waarschijnlijk wil ze dan zelf ook wel. Als ze nou volgende keer niet ongesteld wordt, dan zou ze zwanger kunnen zijn, dat heeft het ermee te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef nandayo het volgende:
[..]
oke zal ik doen maar normaal kunnen wij over ales praten we zijn een jaar en half samen dus Toch vind ik het moeilijk om het haar zo te vragen trouwens een zwangersschapstest hoeveel kost dat?
en de menstruatie heeft dat er iets mee te maken?
Klik nou toch godverdomme eens op de link die in de eerste post gegeven wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef nandayo het volgende:
[..]
oke zal ik doen maar normaal kunnen wij over ales praten we zijn een jaar en half samen dus Toch vind ik het moeilijk om het haar zo te vragen trouwens een zwangersschapstest hoeveel kost dat?
en de menstruatie heeft dat er iets mee te maken?
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zou je juist moet weten als je oud bent...de regels zijn de menstruatie.
Voor TS: zwangerschapstest.
Ben samen met toenmalige vriendin in de auto gestapt (de volgende ochtend dan) en hebben samen morning after pill voor der gehaaldquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:50 schreef nandayo het volgende:
[..]
hoe beh jij het dan opgelost toen je daarhad at er een gat in zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |