Nee, zie mijn vorige antwoorden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef nandayo het volgende:
zou het ook niet gewoon handig zijn om 2 weken te wachten en te zien of ze haar regels heeft of niet mar het haar nu zeggen en afwachten en dan niet zo vol schaamte naar de apotheeker te gaan en een zwangerschapstest te nemen?
Ik heb het ook niet bedacht maar ben wel oud genoeg om het te weten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordGewoon ongesteld, menstruatie.
Wat een prutsvolk worden we zo langzamerhand, want als je nog niet eens kan zeggen: ongesteld dan ben je zo preuts als een stoelpoot
ik weet het maar kan haar nu tg niet zien dus ik wacht tot ik haar kan bereiken maar ik weet het niet ik zou het niet leuk vinden om erover te praten als er uiteindelijk niks blijkt aan de hand te zijn.quote:
Volgens mij is dat een generatie na mij. Nog nooooit van gehoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht maar ben wel oud genoeg om het te weten.
Klik nou eens gewoon op die link. Staat alles. Lees. Bah.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef nandayo het volgende:
zou het ook niet gewoon handig zijn om 2 weken te wachten en te zien of ze haar regels heeft of niet mar het haar nu zeggen en afwachten en dan niet zo vol schaamte naar de apotheeker te gaan en een zwangerschapstest te nemen?
GROW UP.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef nandayo het volgende:
[..]
ik weet het maar kan haar nu tg niet zien dus ik wacht tot ik haar kan bereiken maar ik weet het niet ik zou het niet leuk vinden om erover te praten als er uiteindelijk niks blijkt aan de hand te zijn.
das mooi geantwoord echt en ikz al het doen en jullie op de hoogte ouden dankjewel voor de hulp maar een zwangerschaps test hoeveel kost dat eigenlijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
GROW UP.
![]()
Als je oud genoeg ben om je lul der in te steken, kan je er ook met haar over praten. Anders had je het niet moeten doen
Dus wacht je maar tot zijn je gaat opbellen in paniek om mede te delen dat ze niet ongesteld is geworden? Seks hebben betekent ook de verantwoordelijkheid nemen als er iets misgaat met de anti-conceptie en geloof me...er is iets misgegaan en je vriendin heeft er recht op om dat te weten en wel zo snel mogelijk zodat zij ook zo snel mogelijk maatregelen kan treffen. Het achterhouden en het pas vertellen als zijn erachterkomt dat het fout zit getuigt niet echt van een goede relatie en ik kan je verzekeren dat ze je het niet in dank zal afnemen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef nandayo het volgende:
[..]
ik weet het maar kan haar nu tg niet zien dus ik wacht tot ik haar kan bereiken maar ik weet het niet ik zou het niet leuk vinden om erover te praten als er uiteindelijk niks blijkt aan de hand te zijn.
[SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:10 schreef nandayo het volgende:
[..]
das mooi geantwoord echt en ikz al het doen en jullie op de hoogte ouden dankjewel voor de hulp maar een zwangerschaps test hoeveel kost dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |