Abdullah Öcalanquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat het Koerdische volk van de privilege geniet om te beschikken over zeer bekwame leidersschap(Abdullah Öcalan, Murat Karayilan).

Idd laten ze het lekker in Turkije uitvechten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier ook al?
Laat ze het lekker in Turkije uitvechten met dat overdreven nationalistische gedrag.

dat vindt niet de bijna grootste partij van Nederland met bijna 3 miljoen kiezers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef Starm het volgende:
[..]
Idd laten ze het lekker in Turkije uitvechten.
In Nederland is 'iedereen' gelijk ongeacht je afkomst, cultuur, of stam.

Dat betreft dan een meningsverchil.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met individualisme te maken, dat is gewoon stelen.
Executies van barbaren ja, die waarschijnlijk erg veel Koerdisch kinder- en vrouwenbloed op zich geweten hadden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Blancos het volgende:
[..]
Abdullah Öcalan
De man die persoonlijk aanvallen en executies goedkeurde. Daar moet je trots op zijn.

Geloof je het zelf?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Executies van barbaren ja, die waarschijnlijk erg veel Koerdisch kinder- en vrouwenbloed op zich geweten hadden.

Maar zodra we ook maar richting die nationale trots neigen worden er al snel bepaalde labels gehangen aan ons Nederlanders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Aldus de oppervlakkige kantoor-Hollander wiens ervaring van het leven de diepgang heeft van een peuterbadje.
Nee, intelligente mensen hangen juist het collectivisme aan. Het volk is net een menselijk lichaam. Elk lichaamsdeel moet naar behoren functioneren, en zo niet, dan is de desbetreffende persoon gehandicapt(denk maar aan spastische bewegingen). Dat laatste komt tot uiting in het door jouw bewonderde individualisme, waarin iedereen voor zichzelf handelt en er totaal geen bijdrage wordt geleverd aan hun moederland. Dat verklaart ook het typische Hollandse gebrek aan nationaal bewustzijn en jullie fobie voor elk ander volk dat dit wel als gunstig ervaart.

Post van het jaar!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vriendin staat achter het raam.

²
²

Waarom niet? Koerdistan moet in Anatolië bevrijd worden, en bovendien zijn de talloze inspanningen van de Koerdische diaspora in Nederland om wat erkenning voor onze zaak te krijgen beantwoord met verachting en een classificatie als 'terroristen'. Over labels gesproken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Maar zodra we ook maar richting die nationale trots neigen worden er al snel bepaalde labels gehangen aan ons Nederlanders.
Maar oke dan voor deze keer :
Vol nationale trots zeg ik over dit voorval : stel debielen. Vecht het lekker in je eigen land uit en rot op uit mijn land. Dit soort gedrag is hier ongewenst.
Ervaar je het al als gunstig?

Die labels komen van politici, niet van individualisten zoals ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Waarom niet? Koerdistan moet in Anatolië bevrijd worden, en bovendien zijn de talloze inspanningen van de Koerdische diaspora in Nederland om wat erkenning voor onze zaak te krijgen beantwoord met verachting en een classificatie als 'terroristen'. Over labels gesproken.

Veel Turken die ik ken zijn inderdaad extreem nationalistisch en vele van hen wensen ook na hun studie een baan te vinden in West-Turkije.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef De_Nuance het volgende:
Trieste grijze wolven.
Lekker extreem nationalistisch zijn en dan in een ander land wonen. Ik zeg het niet snel, maar ga dan maar in Turkije wonen wat mij betreft.

Veel Turken die ik ken zijn niet extreem-nationalistisch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Veel Turken die ik ken zijn inderdaad extreem nationalistisch en vele van hen wensen ook na hun studie een baan te vinden in West-Turkije.

Definieer ''extreem nationalistisch''. Is het later in Turkije willen wonen een kenmerk van extreem nationalisme?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Veel Turken die ik ken zijn inderdaad extreem nationalistisch en vele van hen wensen ook na hun studie een baan te vinden in West-Turkije.

Het strafbaar stellen van belediging van de Turkse identiteit of Turkije zelf, is extreem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Definieer ''extreem-nationalistisch''. Is het later in Turkije willen wonen een kenmerk van extreem nationalisme?

En de Turken die Ous kent zijn daar verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het strafbaar stellen van belediging van de Turkse identiteit of Turkije zelf, is extreem.

Nee, maar het gedrag van die paar Turken die ik ken die een "eigen volk eerst" houding hebben neigt simpelweg wel naar nationalisme. Correct if I'm wrongquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Definieer ''extreem nationalistisch''. Is het later in Turkije willen wonen een kenmerk van extreem nationalisme?
 .
. 

Denken de meeste mensen niet zo? Eigen volk/soort eerst? Zou jij je buurman je laatste stuk brood geven als je kind ligt te sterven van de honger?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar het gedrag van die paar Turken die ik ken die een "eigen volk eerst" houding neigt simpelweg wel naar nationalisme. Correct if I'm wrong.

Dat is toch totaal niet relevant aan het "eigen volk eerst" houding?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denken de meeste mensen niet zo? Eigen volk/soort eerst? Zou jij je buurman je laatste stuk brood geven als je kind ligt te sterven van de honger?

Hoezo irrelevant.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denken de meeste mensen niet zo? Eigen volk/soort eerst? Zou jij je buurman je laatste stuk brood geven als je kind ligt te sterven van de honger?

Nou vertel eens? Wat is een 'eigen volk eerst houding' dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant aan het "eigen volk eerst" houding?

Inderdaad. Dat is iets heel anders en daar hebben ze ook een paar hele makkelijke termen voor uitgevonden, namelijk racisme en discriminatie. Dus als dat is wat ous bedoelde, dan had hij dat moeten zeggen en niet racisme en discriminatie moeten definiëren als 'eigen volk eerst'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Meer hebben met mensen van je "eigen volk" is iets anders dan het strafbaar maken van het beledigen van je volk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |