SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Scissor Sistersquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
My Last.fm activity for 2011/10/16 to 2011/10/23
'Scissor Sisters' was my most listened-to artist of the week!
I listened to Scissor Sisters a total of 69 times. Other top artists were: Blind Guardian (43 times), Beyoncé (31 times), Turisas (29 times) and Gwen Stefani (27 times).
Beetje gay..
Ik wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zijn hand zit erboven, en ik zie geen zuignap.
Heb je ogen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:46 schreef Integraalfiets het volgende:
Oeps het is ARG7 wat is dat dan?
Lees de OP.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:46 schreef Integraalfiets het volgende:
Oeps het is ARG7 wat is dat dan?
Ik post niet in UDOWU, niet heel veel, maar het staat allemaal in mijn postgeschiedenis omdat reeksquote:
In je postgeschiedenis staat waar je post, in je actieve topics staat wat je volgt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik post niet in UDOWU, niet heel veel, maar het staat allemaal in mijn postgeschiedenis omdat reeks
Scheer je weg !!! wie denk je wel niet dat je bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik post niet in UDOWU, niet heel veel, maar het staat allemaal in mijn postgeschiedenis omdat reeks
fuuuuu oeps. ik verlaat dit topic. / ben half wakker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In je postgeschiedenis staat waar je post, in je actieve topics staat wat je volgt.
Hahah wat!?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef ARG7CS het volgende:
[..]
Scheer je weg !!! wie denk je wel niet dat je bent
Kuch.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij die account hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |