abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 november 2011 @ 20:21:12 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103889835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
ik weet het. Ik vermoed alleen dat ze het feit dat zijn grote zus wel gediagnosticeerd ADHD heeft. En dat, samen met zijn gedrag (en dan heb ik het niet alleen over druk zijn, maar bijvoorbeeld ook driftig, alles moet NU gebeuren anders driftbui. Niet op z'n beurt kunnen wachten, niet, maar dan ook echt NIET luisteren, in/doorslaap problemen (hoewel dat laatste nu eindelijk een stuk beter gaat dankzij de melatonine). Ken je het liedje ADHD van Kinderen voor Kinderen? Dat is nou echt net een nummer wat op Jan zou kunnen slaan. Het is het hele plaatje (waar ik pas de laatste tijd m'n ogen voor geopend heb, dat zeg ik eerlijk) waardoor ik het wel kan begrijpen dat er die richting uitgedacht wordt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103890754
Als naar die kenmerken kijk dan kan.ik die twee van mij ook wel de AHDH stempel geven..
Driftbuien: check
niet op beurt wachten: check maar ze is 2!!!
Niet luisteren: check
slaapproblemen: check

mar ik.haat stempels. Vroeger had net ongetwijfeld ook adhd enzulks en toen deden ze het zonder stempel/meds.

Welkom terug Oeks en O+ Ko
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 2 november 2011 @ 20:45:47 #203
5428 crew  miss_sly
pi_103891215
oeke, wat fijn dat het leuk was, heerlijk genoten met drieen O+
en Ko, wow, wat een grote jongen is hij O+ Heb je nog meer vakantiefoto's?!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 2 november 2011 @ 20:49:12 #204
5428 crew  miss_sly
pi_103891437
DJMO, het zou best kunnen dat Jan iets dergelijks heeft, maar hij is nu nog wat jong lijkt me om dat echt te denken. Hij is 2, bijna 3, natuurlijk luistert hij niet, heeft hij driftbuien en kan hij niet op zijn beurt wachten! Bovendien heeft hij ineens een broertje en moet hij de aandacht delen, en zoals ik het lees krijgt hij ook regelmatig heel verwarrende signalen en wordt er neit consequent opgetreden. Alles bij elkaar krijg je dan niet een heel lief, rustig en gedwee kind van bijna 3, waarschijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103891858
Kootje O+
Welkom terug Oeke, wat hebben jullie het heerlijk gehad O+!
Ik heb jullie wel gemist hier hoor!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103892590
Oeke, leuk je hier weer te zien!!! Klinkt als een goede vakantie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103895048
Dank voor jullie lieve welkom thuis O+
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat fijn dat het leuk was, heerlijk genoten met drieen O+
en Ko, wow, wat een grote jongen is hij O+ Heb je nog meer vakantiefoto's?!
Ja, alleen nog niet gesorteerd. We hadden 900 foto's :')
Nu nog 600. Het schiet op. :P
Als ze wat meer gesorteerd zijn, doe ik er nog wat posten.

Ko had trouwens 's nachts wel veel te verwerken, had ik het gevoel. Vaak wat huilen of in zijn slaap praten: Nee, wil ik niet, nee, mag niet doen! Dus wat dat aangaat was samen slapen wel fijn, konden we hem lekker snel troosten. O+
Hij ligt nu in zijn eigen bedje. Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_103906619
Twinks, is Niels al jarig geweest? :o
Ik kan hem niet terugvinden in de lijstjes. Ojee, ik heb toch niet zijn verjaardag gemist? Of leidt ik nu al aan zware zwangerschapsdementie? :')

Poeh, Ko is net de deur uit, op naar de creche. Ik mis hem nu al. :D Echt raar na 3 weken non-stop met zijn drietjes.
Hij had er wel zin in, maar vond het ook een beetje eng. O+
pi_103906910
Hihi ja, hij was de 22e jarig :D :*

Hoe ging het vannacht, weer in zijn eigen bedje? Ik ben benieuwd hoe het gaat op de creche, hij vindt het vast heel leuk om zijn vriendjes weer terug te zien!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103907024
Ooooh! Kijk nou, kleine grote Niels! O+
Wat kijkt hij heerlijk blij! O+
Gefeliciteerd jullie drietjes! *O* *O*
Echt he, ik heb 1 keer geprobeerd te internetten, maar Ko wilde pocoyo kijken en ik kon nergens inloggen, heel bizar. Dus toen heb ik het maar helemaal losgelaten. :D
Wel vaak aan jullie hier gedacht hoor. :P

Hij heeft heerlijk geslapen. Een keer wakker geworden omdat hij alle dekens kwijt was, maar snel weer getroost.
En ik denk ook dat hij het heerlijk gaat vinden ze weer te zien. We hebben alle kindjes vaak genoemd op vakantie. Hij vooral. Zo schattig, ik merkte dat hij ze echt een beetje miste. O+
pi_103907810
Oeke welkom terug :)

Ik lees nog braaf mee maar heb gewoon niet altijd tijd om mee te posten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Jaël gaat het goed, ze kletst voor 2, motorisch is het allemaal nog ietwat lomp, valt ook regelmatig, zo ook gister, meteen twee tanden door haar onderlip, nu dus helemaal blauw.
Gister gingen we even shoppen, want mevrouw moet nieuwe schoenen. Ziet ze dora-slofjes, loopt ze de rest van de tijd dus te zeggen tegen iedereen dat ze dora-slofjes wil. Tja en als ze het dan echt zo graag wil waarom zouden wij dan nee zeggen. Ze zijn niet mooi, maar omdat ze ze zelf gekozen heeft vind ik ze toch wel leuk!
Zie hier de slofjes en de blauwe lip ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103908833
Mijn peutertje is aan het zingen O+ "Doote isse bub bub bub, keine isse bub bub bub heeë keine isse bub bub bub" O+
pi_103908955
Is ie een verjaardagsliedje aan het zingen voor Isabeau dr papa? ;)
pi_103910941
Oeke, Kobe is inderdaad groot geworden! Jullie reis klinkt heerlijk ontspannend, fijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_103911750
mamapurk, wat heeft ze toch prachtig haar O+

en wb oeke! klinkt alsof jullie een heerlijke vakantie gehad hebben :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 november 2011 @ 15:41:53 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103916976
:o :@ :o
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten. :o

Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal! :o :@ :')

Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is. :o
En het is nog niet eens zo ver. :o :D

Gaat het ooit nog goed komen met me? :@
  donderdag 3 november 2011 @ 15:43:45 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103917045
quote:
Aggos, wat lief! O+
pi_103917573
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
:o :@ :o
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten. :o

Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal! :o :@ :')

Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is. :o
En het is nog niet eens zo ver. :o :D

Gaat het ooit nog goed komen met me? :@
:* Het komt vast goed!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103917604
Elin O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103918051
Elin O+

Mijn peuter is vanmorgen getest op de psz. Hij scoort behoorlijk goed. Zijn taalbegrip is in de tijd dat ie nu naar de psz gaat nog beter geworden. Het praten gaat ook elke dag een beetje beter. Hij zegt ondertussen best al veel losse woordjes. Hij heeft alleen dat is bij sommige woorden de eerste en laatste letters omdraait bv naam ipv maan. En als ik dan zeg je dat is de maan word ie boos :( NEE NAAM!!! Hij neemt heel veel van zijn grote broer over. Dus als we hem een nieuw woord moeten leren dan mag Mikael dat doen :P
Vanmorgen wilde ie tv kijken. Dus ik vraag wat ie wil zien. Zijn antwoord: Pip met gebaar voor hond erbij. Duidelijk toch?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103990102
hulp!

Elin was zindelijk, braaf op de wc plassen enzo..en nu heeft ze opeens 2 dagen op elkaar een paar keer in r broek geplast en ze lijkt het expres te doen

hoe zouden jullie reageren? boos worden?
pi_103990565
Ik zou heel rustig blijven en zeggen dat alleen baby's in hun broek plassen en zeggen dat zij toch al een grote meid is en dr broertje het goede voorbeeld moet geven omdat hij het anders niet kan leren.

Dana is tenminste altijd erg gevoelig voor dat soort dingen :)
pi_103991460
mja daar begon ik ook mee, maar dat hielp blijkbaar niet. Het is een vraag om aandacht maar ik weet gewoon niet goed hoe ik er op moet reageren, boos of negeren.. :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:08:39 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_103991647
negeren :) Boos worden heeft geen enkele zin :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')