ik weet het. Ik vermoed alleen dat ze het feit dat zijn grote zus wel gediagnosticeerd ADHD heeft. En dat, samen met zijn gedrag (en dan heb ik het niet alleen over druk zijn, maar bijvoorbeeld ook driftig, alles moet NU gebeuren anders driftbui. Niet op z'n beurt kunnen wachten, niet, maar dan ook echt NIET luisteren, in/doorslaap problemen (hoewel dat laatste nu eindelijk een stuk beter gaat dankzij de melatonine). Ken je het liedje ADHD van Kinderen voor Kinderen? Dat is nou echt net een nummer wat op Jan zou kunnen slaan. Het is het hele plaatje (waar ik pas de laatste tijd m'n ogen voor geopend heb, dat zeg ik eerlijk) waardoor ik het wel kan begrijpen dat er die richting uitgedacht wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
Ja, alleen nog niet gesorteerd. We hadden 900 foto'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat fijn dat het leuk was, heerlijk genoten met drieen
en Ko, wow, wat een grote jongen is hijHeb je nog meer vakantiefoto's?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Jaël gaat het goed, ze kletst voor 2, motorisch is het allemaal nog ietwat lomp, valt ook regelmatig, zo ook gister, meteen twee tanden door haar onderlip, nu dus helemaal blauw.
Gister gingen we even shoppen, want mevrouw moet nieuwe schoenen. Ziet ze dora-slofjes, loopt ze de rest van de tijd dus te zeggen tegen iedereen dat ze dora-slofjes wil. Tja en als ze het dan echt zo graag wil waarom zouden wij dan nee zeggen. Ze zijn niet mooi, maar omdat ze ze zelf gekozen heeft vind ik ze toch wel leuk!
Zie hier de slofjes en de blauwe lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten.![]()
Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal!![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is.
En het is nog niet eens zo ver.![]()
Gaat het ooit nog goed komen met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |