Ja ga ik doen. Hopelijk helpt dat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef trui het volgende:
dat proeft ie vast, bar... succes ingrid. misschien toch de truc met het spuitje doorzetten en direct daarna iets geven wat hij lekker vindt?
Ja erg kan dat soms zijn he!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik geloof dat ze het wel naar haar zin heeft. Het is wel een kleine genieter, maar dat herken ik dan ook wel. Ze is ook een heerlijke knuffelaar, kan ook zomaar naar me toe komen voor een kus of knuffel
Dat kidsclin hielp hier echt heel goed, bij Lars ook? Dat havermoutbadje vond ze vreselijk, vreemd genoeg. Jeuk is ook heel erg naar, en slapen is dan zeker moeilijk. En als hij echt een pokkepok in zijn mond heeft, zal hij daar zeker last van hebben, arm mannetje. Hoop dat hij gauw opknapt!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven.
Die van mij ook trouwens. Lennon is nu met 2 jaar en 9 maanden net 14 kg. En bijna 1 m.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:52 schreef mefke79 het volgende:
oe als ik die cijfers zie heb ik echt een kleine lichtgewicht: net na verjaardag 2 was het 11,9 kg en ik meen net geen 90 cm.
Wintertijd gaat bij peuter prima, maar ja, dat is ook een slaapkopje
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhdquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef DJMO het volgende:
en ze zei er ook nog bij dat dit ook adhd-achtige klachten waren. de oorzak lag dus alleen niet in het lichamelijke gebied...
ah ze gaan weer gelijk op dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
Leander was een maand of 7 oud en die fladderde heel erg met zijn armen. De hele dag door. Zat geen seconde stil en toen zeiden ze op het cb ook al dat het een typische adhder wasquote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |