idem hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!
En dan zijn vader die gniffelend naast me zit.
Roy gaat daar niet weg he, althans nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, jeetje... alsof jullie nog niet genoeg hadden zeg.
Wat afscheidscadeau betreft.. je zou in navolging van ET ook een leuk boek voor de groep kunnen geven! Vind ik een erg leuk idee.
Ik zie overeenkomsten idd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, dat klinkt een beetje als mijn man
kindlief staat in de badkamer zonder luier en piest op de vloer: aaah, hij plast! ik: uh ja en?; wordt nog wat als wij beginnen aan zindelijkheidstraining
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das dezelfde truc als asy's man deed jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En hier ook al zo'n slimme man in huis.....
Had hem gevraagd havermout te halen voor in bad tegen de jeuk...
Komt ie vanavond vertellen dat de karnemelk in de koelkast staat....
Whut?????? Dat moest ik toch ophalen? Nee havermout jonguh!
Gelukkig had ik zelf al kidsclin gehaald vanmorgen.....
naja: hij moest naar de hema sokken halen en kwam met de verkeerde terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak mag het niet in zuivel, maar voor de Xyzal die Ruben nu krijgt werd inderdaad limonade of appelmoes aangeraden (en laat ie dat laatste nou juist niet etenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe is het nu met Roy?
Vandaag weer naar de dokter geweest omdat er niks verandert is qua oogjes enzo.
Hij observeerde Tyler een tijdje en denkt aan een allergie. Hebben vloeibare aerius. Nu nog binnen zien te krijgen/houden. Hij had een heel klein beetje binnen, maar spuugde alles eruit. Helemaal overstuur.
We hebben er een spuitje bij, als babietje/dreumes kreeg hij zantac met spuitje nooit een probleem.
Nu dus wel. Nog tips?
Ik hoop dat dat snel beter gaat, dokter denkt dat het anders idd een gewoonte/tic kan worden.
Is dat zo, echt geen idee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
'Om nieuwe schoenen geweest,' Bar?
Das Zeeuws, hè?![]()
Ik vind het erg lastig dat hij alleen maar water (uit zijn bidon) drinkt en verder alleen een pakje taksi. Geen limo, melk, thee, wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef _Bar_ het volgende:
Ingrid, Met Roy gaat het goed, het ritme is weer zo goed als normaal, hij is weer lekker zichzelf
En gisteren heeft hij een "liefdes"beet gehad in zijn wang, en die is nu echt goed blauw.
Vanmorgen zijn we om nieuwe schoenen geweest samen met m'n oma en tante stoere stappers met klitteband, en iets lichter qua gewicht dan die hij eerst had, trots dat hij was met stappen
Hmm tips voor het medicijn, een klein beetje vermengen met water, of het spelenderwijs naar binnen werken met spuitje ( op je schoot Tyler leggen, beetje giebelen en dan beetje bij beetje voorzichtig het medicijn in zijn mondje spuiten en dan eventueel gelijk iets te eten/drinken er achteraan.
Dit werkt niet, hij gaat dan spugen. Lukte net ook niet echt. Ben benieuwd of er iets in is gebleven
Roy begint zich soms ook te weren voor het medicijn, en ik ga er gewoon achteraan lopen, met ik ga je pakken Roy ik ga je pakken, Roy gaat dan harder lopen, ik haal hem dan beetje in, pak hem vast Roy heeft dan de grootse lol en dan kan ik meestal gelijk daarna het medicijn in zijn mond brengen.
Dit kan ik wel proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |