abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103626225
Hahaha, Ik ken het wel hoor. Mijn oudste heeft daar ook een handje van gehad. :P

Wat jullie beschrijven over een moeilijke oudste is hier momenteel omgekeerd. Echt, ik heb zo met mijn dochter te doen soms. R is zo'n ongelooflijke deugniet, ik zou hem bijna een schurk noemen op dit moment. :X :D . En het erge is dat hij er gewoon bij blijft charmeren O+ :') .
pi_103626351
heej groofsken, heeft jouw jongste ook in de gaten dat zn zus een sucker is? hier moet ik tegenwoordig geregeld ingrijpen omdat ravi iets wil, het niet krijgt en dan een keel opzet waarna zusjelief meestal snel achter mijn rug om toch geeft wattie wil :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103626503
Hij weet wel altijd hapjes van haar toetje te krijgen, maar zij weet dan weer chipjes van hem te krijgen, dus wat dat betreft gaan ze gelijk op. Maar gewoon, echt plagen. Aan de kleren vasthouden als ze weg wil lopen, tegen haar aan gaan hangen en dan deugnieterig mijn kant op kijken, dingen (af)pakken die echt van haar zijn (en dat weet hij dan heel goed, want hij gaat ze alleen maar ergens anders neerleggen), de boot/tent/enz kapotmaken door ongemerkt de wasknijpers steeds los te maken... En ga zo maar door. :o
pi_103626939
jouwes maakt het bonter dan de mijne! alhoewel de mijne er ook wat van kan hoor ;) als seleentje ein-de-lijk eens rustig op bed een boekje leest dan even eerst om het hoekje kijken en dan snel op haar af rennen, haar met een vingertje prikken en dan giechelend wegrennen :P net zolang tot ze reageert. desnoods 300x. tis een volhoudertje :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103627610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
:D
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar! :D
idem hier :D

'nee, jij niet'
pi_103629574
Pfff wanneer houd het eens keertje op..... :{ Nou hoorden de ka en zijn stagair beide een hartruisje,gelijk door naar de afdeling daar bloeddruk aantal keer gemeten, volgende maand een echo van zijn hart....
Uitslag eeg was in elk geval normaal, dat dan weer wel ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:12:04 #107
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_103630402
Pfff... Bar. Fijn dat de eeg goed was, maar jeetje, wát een achtbaan zo :*
pi_103644587
Bar, nog meer narigheid, brrr. Het mag wel eens ophouden inderdaad. fijn dat de eeg goed was!

Weten jullie hoe leuk twee peutermeisjes kunnen spelen samen? innepin was hier met Willow vandaag en vanaf de eerste seconde waren ze vriendinnetjes en ze hebben de hele dag van alles samen gedaan en gespeeld en gedeeld O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:13:23 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103664114
Wat is nou eens een leuk cadeau om als groep te krijgen als bedankje voor de leidsters, ze hebben hun handen vol aan Roy (medicijnen,schriften enz) Een doos bonbons vind ik zo afgezaagd.
pi_103667869
Jeetje Bar eigenlijk weet ik niet meer zo goed wat ik moet zeggen... Ik wil jullie gewoon veel sterkte wensen! :*

En als afscheidscadeautje heb ik een vlaggetjesslinger gemaakt die ze kunnen gebruiken bij de verjaardagen van de kinderen (al zag ik laatst dat ie in het kantoor hing :D }:| )
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:52:13 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103667910
Bar, jeetje... alsof jullie nog niet genoeg hadden zeg.

Wat afscheidscadeau betreft.. je zou in navolging van ET ook een leuk boek voor de groep kunnen geven! Vind ik een erg leuk idee.
Make love, not war ☮
pi_103669532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
:D
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar! :D
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!
En dan zijn vader die gniffelend naast me zit. }:|
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103669878
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!
En dan zijn vader die gniffelend naast me zit. }:|
_O-

Ik vind ook dat ik best aardig kan rijden.. Ik weet niet meer hoe we op het onderwerp kwamen maar ik zei laatst iets als "ik rijd toch altijd heel voorzichtig?" En Timo zei daarop volmondig NEE!!
}:|
pi_103672107
Whahahaha heerlijk die peuters!

Mijnese is ziekjes.. Ze werd net wakker, pieperig en hangend. Voelde behoorlijk warm aan... Toch maar even temp opgenomen: 40.0
en natuurlijk geen zetpillen te vinden.. Na lang zoeken er toch een kunnen vinden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:50:54 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103674733
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, jeetje... alsof jullie nog niet genoeg hadden zeg.

Wat afscheidscadeau betreft.. je zou in navolging van ET ook een leuk boek voor de groep kunnen geven! Vind ik een erg leuk idee.
Roy gaat daar niet weg he, althans nog niet. ;)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:51:50 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103674766
Beterschap Tess :*
pi_103685604
Hoe is het nu met Roy?

Vandaag weer naar de dokter geweest omdat er niks verandert is qua oogjes enzo.
Hij observeerde Tyler een tijdje en denkt aan een allergie. Hebben vloeibare aerius. Nu nog binnen zien te krijgen/houden. Hij had een heel klein beetje binnen, maar spuugde alles eruit. Helemaal overstuur.
We hebben er een spuitje bij, als babietje/dreumes kreeg hij zantac met spuitje nooit een probleem.
Nu dus wel. Nog tips?
Ik hoop dat dat snel beter gaat, dokter denkt dat het anders idd een gewoonte/tic kan worden.
pi_103685852
Kan.je het niet door de melk of limonade doen?

De temp van.Tess was, na een zetpilletje, 38,1 en bij het naar bed gaan 37,8.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_103685925
Bar :*

Tessje gauw weer beter worden hoor!

Hier hebben we vanmiddag een kussen gekocht voor onze grote dame :) en trots dat ze erop is!
Ging ook accuut probleemloos slapen.
Ow en ze zit in en leuke fase... Ze zegt de hele tijd: 'weet je, ik heb een goed idee' en dan maakt ze duidelijk wat het idee is en dat zegt ze 'goed idee toch?' zo schattig vind ik het!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103702217
O god. Ik ben van plan om Lente de komende tijd thuis zonder luier te laten lopen zodat ze zich ervan bewust wordt dat ze poept en plast. En dat probeer ik natuurlijk zn ontspannen mogelijk te laten verlopen.

Moet je net Nils hebben. :')

'LENTE!!! NIET MET JE BLOTE BILLEN OP DE BANK!

LAURA! NU EEN HANDDOEK! GVD! DE HELE VLOER GAAT NAAR DE GALEMIEZEN ZO!'

En als ik dan zeg dat ie relaxed moet doen omdat dit het zindelijk worden niet echt ten goede komt, is zn antwoord: 'Maar ik doe toch ook niet boos tegen Lente? Het moet alleen even snel opgeruimd worden.'

Tuurlijk. Lekker ontspannen zo. Ik heb gezegd dat ik het alleen wel regel.
pi_103712152
Dat is inderdaad lekker ontspannen ssserpente. Ik had zojuist ook een minder ontspannen momentje. We waren bij een tante op housewarming, 11 hoog. Om het terras is een muurtje met daarop de reling zeg maar. Zet de vriendin van mijn schoonvader Seb op dat muurtje. Ik dacht dat ik erin bleef. Ik schoot behoorlijk uit mijn slof. Niet eens alleen omdat ik zelf hoogtevrees heb maar de volgende keer denkt Seb he op dat muurtje kan ik staan en hij klimt er zo op. Reageerde misschien erg fel maar echt...mijn hart sloeg over
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103712830
Daar zowel ook van gaan spetteren, hoor. Lijkt me een hele gezonde reactie. Pff, krijg al de zenuwen als ik eraan denk.

Lente loopt al de hele dag zonder luier. Score: een plas op de grond, een poep in dr onderbroek en een plas op de wc.
pi_103712943
Ik kan die situatie die jij beschrijft denk ik hier ook zo verwachten als ik voor ga stellen dat we het zo gaan aanpakken, dus als ik het het ga doen gebeurt als hij er niet is ;)
En das voor een eerste dag toch wel een goeie score toch :Y

En Estrys in zo een situatie zou ik denk ik ook helemaal uit mijn slof schieten hoor.. Pfffffff
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103713780
En een plasje op de pot!
pi_103714006
Netjes sssserpente
Fake it till you make it...
pi_103714023
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
En een plasje op de pot!
*O* *O* goedzo!
En Nils :D :')
:)
pi_103715181
Nils heeft zich dr niet mee bemoeid.

Heel verstandig. ;) :P
pi_103715486
Sserpente _O- voor de beschrijving :Y
en Nils :D

en goed zo Lente! *O*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:50:06 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103716150
Ssserpente, dat klinkt een beetje als mijn man :D
kindlief staat in de badkamer zonder luier en piest op de vloer: aaah, hij plast! ik: uh ja en?; wordt nog wat als wij beginnen aan zindelijkheidstraining :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:00:45 #130
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103716588
Die van mij rent wel eens stiekem naar buiten om tegen de zandbak aan te piesen. En tegen een boom en in het maisveld plassen is ook helemaal te gek, dat heeft opa hem geleerd. En bedankt he.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:02:26 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_103716657
In dit soort gevallen is het heerlijk om alleen te zijn :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103717179
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, dat klinkt een beetje als mijn man :D
kindlief staat in de badkamer zonder luier en piest op de vloer: aaah, hij plast! ik: uh ja en?; wordt nog wat als wij beginnen aan zindelijkheidstraining :D
Ik zie overeenkomsten idd! :D

Het ging zo schattig net, dat plasje op het potje. O+

We hadden visite en Lente had een minuut daarvoor al op het potje gezeten en toen zat er tot m'n verrassing een druppeltje in. Dit had ze zelf niet in de gaten dus ik wees 'r daar met veel bombarie op. Kwam ze een minuut later, toen we in de keuken stonden, supertrots aangeschoven met een volle pot: "KIJK!" *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103718745
Lente is goed bezig!!!!!

Beterschap voor tess!

Lars heeft de waterpokken.....het begon gister iets, en nu zijn het er al een flink aantal. Morgen zal hij wel een hoog paddestoelengehalte hebben denk ik. Hij is er ook wat koortsig bij.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103718830
Beterschap voor Lars, Karin :*
Fake it till you make it...
pi_103718907
Gos, Lars. Heeft Meike ze al gehad?
pi_103719210
Nee niet! Dus die is over een week of 2 ook de sjaak denk ik...
pi_103719313
Oef! Sterkte voor jullie viertjes dan!
pi_103719649
En hier ook al zo'n slimme man in huis.....
Had hem gevraagd havermout te halen voor in bad tegen de jeuk...
Komt ie vanavond vertellen dat de karnemelk in de koelkast staat....
Whut?????? Dat moest ik toch ophalen? Nee havermout jonguh!
Gelukkig had ik zelf al kidsclin gehaald vanmorgen.....
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:27:11 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103719694
Lente :D
Lars :* beterschap!
KD hoe is het ondertussen met jullie?
pi_103719771
Lars beterschap :*

@Vicky melk en limo drinkt hij niet.
pi_103719882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En hier ook al zo'n slimme man in huis.....
Had hem gevraagd havermout te halen voor in bad tegen de jeuk...
Komt ie vanavond vertellen dat de karnemelk in de koelkast staat....
Whut?????? Dat moest ik toch ophalen? Nee havermout jonguh!
Gelukkig had ik zelf al kidsclin gehaald vanmorgen.....
das dezelfde truc als asy's man deed ja :+ :P
ow edit: dat was n ander topic...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja: hij moest naar de hema sokken halen en kwam met de verkeerde terug
en gaat nu noooooit meer iets halen... :+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:37:21 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_103720051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe is het nu met Roy?

Vandaag weer naar de dokter geweest omdat er niks verandert is qua oogjes enzo.
Hij observeerde Tyler een tijdje en denkt aan een allergie. Hebben vloeibare aerius. Nu nog binnen zien te krijgen/houden. Hij had een heel klein beetje binnen, maar spuugde alles eruit. Helemaal overstuur.
We hebben er een spuitje bij, als babietje/dreumes kreeg hij zantac met spuitje nooit een probleem.
Nu dus wel. Nog tips?
Ik hoop dat dat snel beter gaat, dokter denkt dat het anders idd een gewoonte/tic kan worden.
Vaak mag het niet in zuivel, maar voor de Xyzal die Ruben nu krijgt werd inderdaad limonade of appelmoes aangeraden (en laat ie dat laatste nou juist niet eten :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:39:44 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103720129
Ingrid, Met Roy gaat het goed, het ritme is weer zo goed als normaal, hij is weer lekker zichzelf :D
En gisteren heeft hij een "liefdes"beet gehad in zijn wang, en die is nu echt goed blauw.
Vanmorgen zijn we om nieuwe schoenen geweest samen met m'n oma en tante stoere stappers met klitteband, en iets lichter qua gewicht dan die hij eerst had, trots dat hij was met stappen O+

Hmm tips voor het medicijn, een klein beetje vermengen met water, of het spelenderwijs naar binnen werken met spuitje ( op je schoot Tyler leggen, beetje giebelen en dan beetje bij beetje voorzichtig het medicijn in zijn mondje spuiten en dan eventueel gelijk iets te eten/drinken er achteraan.

Roy begint zich soms ook te weren voor het medicijn, en ik ga er gewoon achteraan lopen, met ik ga je pakken Roy ik ga je pakken, Roy gaat dan harder lopen, ik haal hem dan beetje in, pak hem vast Roy heeft dan de grootse lol en dan kan ik meestal gelijk daarna het medicijn in zijn mond brengen.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:41:25 #144
190839 Ssserpente
pi_103720188
'Om nieuwe schoenen geweest,' Bar?

Das Zeeuws, hè? :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:44:17 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103720278
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
'Om nieuwe schoenen geweest,' Bar?

Das Zeeuws, hè? :D
Is dat zo, echt geen idee. :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:46:56 #146
863 Vicky
pi_103720378
Wat drinkt ie dn wel Ingrid?
En.evenueel in een toetje doen?

Tess was overdag koortsvrij maar daarstraks was het weer 39,3.
Vannacht was een.leuke nacht :N :X
Zo lag ze gister.bij ons.in bed

1.80m bed, voor de.helf.ingenomen door mevrouw.
M is bij Amber gaan slapen. Om 4.00 werd Tess wakker: mamaaaa ik wil filmpje maken. Dus ik zei: we gaan nog geen filmpje kijken Tess, het is veel te vroeg.
Nahhhhh toen werd ze boos joh.. Ik heb me omgedraaid en ben gaan "slapen". Na 10m gaf Tess het op. Uiteindelijk heeft ze geslapen tot 8.30
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:47:07 #147
185206 _Ingrid_
pi_103720386
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef _Bar_ het volgende:
Ingrid, Met Roy gaat het goed, het ritme is weer zo goed als normaal, hij is weer lekker zichzelf :D
En gisteren heeft hij een "liefdes"beet gehad in zijn wang, en die is nu echt goed blauw.
Vanmorgen zijn we om nieuwe schoenen geweest samen met m'n oma en tante stoere stappers met klitteband, en iets lichter qua gewicht dan die hij eerst had, trots dat hij was met stappen O+

Hmm tips voor het medicijn, een klein beetje vermengen met water, of het spelenderwijs naar binnen werken met spuitje ( op je schoot Tyler leggen, beetje giebelen en dan beetje bij beetje voorzichtig het medicijn in zijn mondje spuiten en dan eventueel gelijk iets te eten/drinken er achteraan.
Dit werkt niet, hij gaat dan spugen. Lukte net ook niet echt. Ben benieuwd of er iets in is gebleven

Roy begint zich soms ook te weren voor het medicijn, en ik ga er gewoon achteraan lopen, met ik ga je pakken Roy ik ga je pakken, Roy gaat dan harder lopen, ik haal hem dan beetje in, pak hem vast Roy heeft dan de grootse lol en dan kan ik meestal gelijk daarna het medicijn in zijn mond brengen.
Dit kan ik wel proberen!
Ik vind het erg lastig dat hij alleen maar water (uit zijn bidon) drinkt en verder alleen een pakje taksi. Geen limo, melk, thee, wat dan ook.
Sowieso is het eten ook al maanden een drama.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:48:15 #148
185206 _Ingrid_
pi_103720420
Beterschap voor Tess! :* In een toetje kan ik proberen ja. Eens kijken of dat met zuivel mag.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:49:05 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103720450
je kan toch een klein beetje water in zijn bidon doen en dat vermengen met zijn medicijn.
Of taxi in zijn bidon met medicijn?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:49:26 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103720461
Tess Beterschap :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: