Zoals het er nu naar uitziet moet Feyenoord dat voorlopig ook nog wel blijven doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon nog een week boven die kneusjes
Die was nog blijer dan de Vrij zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Ook hilarisch trouwens hoe Guidetti langs de lijn helemaal uit z'n dak ging bij de 0-1.
Ik had hem graag nog een halfuurtje zien spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar wat zag die gast er slecht uit zeg...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kom ineens deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ajax was zwak, maar dat komt ook door het goede spel van Feyenoord. Feyenoord was tactisch heer en meester en daardoor kon Ajax totaal niet in hun spel komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tegen mijn principes in toch maar even naar Studio Voetbal ga kijken. Cheq
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We kunnen nu toch wel vast stellen dat Fer en Wijnaldum Feyenoord remde in z'n ontwikkeling ipv andersom.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Komakie het volgende:
Ik schaam me kapot dat we hier nog een punt hebben gehaald zeg.
...
Dat is nou het verschil tussen ons en een écht topelftal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Goed gedaan, maar Ajax was ook wel ontstellend zwak hoor. Als je ooit de kans had om ze te pakken, was het nu wel!
Mooi dat een huurspeler zo betrokken is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar wat wil je, bij zo'n prachtige club?quote:
Om een gelijkspel?quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
Ik heb het helemaal niet om een uitbundig feest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om een gelijkspel?Sorry hoor. Het is een goede prestatie en die jongens verdienen een groot compliment, maar ik vind het toch wel triest om dat echt te gaan vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |