Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minutenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord heeft recht op een doelpunt? Geen van beiden hebben dat vooralsnog.
Feyenoord is ook niet de betere hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Inderdaad. Zo'n aanval en dan keihard volhouden dat er niets wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Goeden zin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord heeft is veel gevaarlijker dan Ajax.
lekker gesnoven ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet de betere hoor
Nee, dit meen ikquote:
Ongelooflijk dat het supporter zijn je zo blind maakt..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eh... jawel hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog overquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord zet gewoon druk op de zestien van Ajax. Daar had ik vorig seizoen nog geen 10 euro voor gegeven.
gebeurd niet hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Iets?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
Mooi, mag toch gezegd wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
quote:
Daar hebbe we het nuet over kaaskneus, maargoed die roze bril van je staat je goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Dat zeggen jullie ajacieden iedere keer. Maar de realiteit is dat het niet eens bij VVV kon. Die eindeloze arrogantiequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef muzas het volgende:
Het lijkt er bij vlagen op dat ajax gewoon geen benul heeft hoe op te bouwen van achter.
Jij bent vreemd. Ik lever kritiek op het spel, en je beticht me van arrogantie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie ajacieden iedere keer. Maar de realiteit is dat het niet eens bij VVV kon. Die eindeloze arrogantie
Hij deed niet eens ALSOF hij voor de bal ging.quote:
Jij kan de gedachte van Toby lezen, tof.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij deed niet eens ALSOF hij voor de bal ging.
Een team hoort 90 minuten goed te spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
1e helft Ajax sowieso nooit goed, 2e helft komt alles goed.
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent vreemd. Ik lever kritiek op het spel, en je beticht me van arrogantie?
ja leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef leilab het volgende:
[..]
Een team hoort 90 minuten goed te spelen.
Pas maar op, want straks geeft ie een roze kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef donald_dick het volgende:
de scheids die zijn haren steeds goed doet
Tegen Twente eerder andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat viel me ook al opquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef donald_dick het volgende:
de scheids die zijn haren steeds goed doet
Tegen dit Feyenoord moet je gewoon winnen ja./Als PSV nou tegen ons speelt dan kan ik wel relativeren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.
Waar dan? Nooit gezegd. Hoop het, als ajacied zijnde uiteraard, maar ik ha het nu over de opbouw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.
en 010 die denkt dat ze nog bij de grote jongens horenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit Feyenoord speelt wel agressiever en met meer ziel dan dit Ajaxquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tegen dit Feyenoord moet je gewoon winnen ja./Als PSV nou tegen ons speelt dan kan ik wel relativeren.
Ontken ik dat dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit Feyenoord speelt wel agressiever en met meer ziel dan dit Ajax
Een voet die recht op het standbeen afgaat, en dat gedachtenlezen noemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij kan de gedachte van Toby lezen, tof.
Is helaas waar, als Feyenoord niet 3-0 voorstaat in de eerste helft is het voorbij de 2e helftquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja maar ook angst want als Ajax de 1 - 0 scoort dan breken we.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
Wat vind ik Alderweireld toch ontzettend beperkt. Week op week slecht spelend.
Wie?quote:
hij ziet niks, heeft continu haar in z'n ogenquote:
oude spellingquote:
Terpentine is slecht voor je.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef dieselnoi het volgende:
Vermeer beste keeper van NL en een van de beste van de wereld. Zo niet de beste. Wanneer gaat men dat ook nou is een keer inzien.
Bewijst zich echt keer op keer maar weer
Die stond toch in de basis bij Belgie? Die het EK niet gehaald hebben?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
Wat vind ik Alderweireld toch ontzettend beperkt. Week op week slecht spelend.
De gemiddelde ajaxsupporter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef FL_Freak het volgende:
Eredivisie live zoomt altijd in op saai staand/zittend publiek die als een zombie naar de wedstrijd kijken
Wat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef dieselnoi het volgende:
Vermeer beste keeper van NL en een van de beste van de wereld. Zo niet de beste. Wanneer gaat men dat ook nou is een keer inzien.
Helaas werkt het inderdaad vaak zo bij Ajax. Een tegendoelpunt zou niet eens slecht zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Drassss het volgende:
Kan maar beter snel 0-1 voor Feyenoord worden, zodat Ajax wakker wordt en meer gaat strijden als een soort "trigger".
Not sure if serious...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef dieselnoi het volgende:
Mertens en Verthongen ook en die vind ik dan wel weer heel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die stond toch in de basis bij Belgie? Die het EK niet gehaald hebben?
Ja dat dacht ik al...
Hier kan ik zo een inkoppertje maken tijdens een Ajax thuiswedstrijd.. maar ik hou me inquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef FL_Freak het volgende:
Eredivisie live zoomt altijd in op saai staand/zittend publiek die als een zombie naar de wedstrijd kijken
Daarom: MAAK EEN GOAL FEYENOORD!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Helaas werkt het inderdaad vaak zo bij Ajax. Een tegendoelpunt zou niet eens slecht zijn.
pingen en porrtjes gevenquote:
Neuh, Mertens werd in de beslissende wedstrijd juist niet opgesteld. Case closedquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mertens en Verthongen ook en die vind ik dan wel weer heel goed
Sommigen in de Jupiler League nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel duidelijk. De meeste keepers in de Eredivisie zijn beter dan Mulder.
winnaarsontbijtquote:
Was al gefloten, werd niet serieus ingeschoten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Maakt geen kak uit, vermeer had m toch.
Maar dat doen ze weer nietquote:
Duh dat zegt bijna iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft, behalve Cruijff. Ze moeten niet eens mensen met een Ajax verleden aantrekken. Je kan de beste voetballer ter wereld zijn en nog ben je dan geen goeie minister president, alleen volgens Cruijff wel. De Boer heeft nog niets bewezen, Ajax heeft een trainer nodig met ervaring die om kan gaan met een jonge groep. Jol deed het zo slecht nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef vincerusso het volgende:
de Boer is een waardeloze trainer.
ze weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn
?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Duh dat zegt bijna iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft, behalve Cruijff. Ze moeten niet eens mensen met een Ajax verleden aantrekken. Je kan de beste voetballer ter wereld zijn en nog ben je dan geen goeie minister president, alleen volgens Cruijff wel. De Boer heeft nog niets bewezen, Ajax heeft een trainer nodig met ervaring die om kan gaan met een jonge groep. Jol deed het zo slecht nog niet.
Amen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Duh dat zegt bijna iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft, behalve Cruijff. Ze moeten niet eens mensen met een Ajax verleden aantrekken. Je kan de beste voetballer ter wereld zijn en nog ben je dan geen goeie minister president, alleen volgens Cruijff wel. De Boer heeft nog niets bewezen, Ajax heeft een trainer nodig met ervaring die om kan gaan met een jonge groep. Jol deed het zo slecht nog niet.
ja, hij schoot ook echtquote:
Er bestaat nog altijd iets als een tweede helft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef leolinedance het volgende:
Als Ajax dit weet te winnen....Feyenoord is heer en meester.
Jol deed het wel goed in de eerste helft van 10/11 ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die aankopen van Jol en van Basten zijn te beschamend voor woorden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Barca wordt ook non stop kampioen, maar denk echt niet dat dat volledig aan de coach is te danken.quote:
Nou moet je echt even stoppen manquote:
inderdaad lekker saai zo, zo'n klassiekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn de supporters naar huis? Ik hoor niemand
Frank moest de achterstand van Ajax onder Jol wegwerken ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, heeft Frank het hele seizoen naartoe gewerkt...
ow wacht
Ja ligt echt aan de Jong dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tweede Helft De Jong <--> Bullykin
Koetjie koetsjiequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn de supporters naar huis? Ik hoor niemand
Man man, je vindt De Boer serieus een goede trainer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Frank moest de achterstand van Ajax onder Jol wegwerken ja.
Feyenoord staat positioneel sterk. Boerrigter moet het met name van gaten hebben, want op de een of andere manier durft ie de actie niet te maken.quote:
Ajax mag blij zijn als het Europees mag spelen na dit seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef ZaZoe het volgende:
Moet dit Ajax kampioen worden? Dacht het niet!!
op naar de 4de sterquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef ZaZoe het volgende:
Moet dit Ajax kampioen worden? Dacht het niet!!
Staan die op dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ajax speelt bedroevend vooral Sulejmani en de Jong
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
WAT ZEG IK JE DAN DIE JODEN GAAN ERAAN GEK
Ajax is 2e helft altijd beter dan de 1e.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk dit allemaal voor Feyenoord maar Ajax wint gewoon hoor.
Check je geluidskaart even.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Goede sfeer.
LOL.
VAK 410 waar zijn ze?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef BB-King het volgende:
Is die Koeman niet iets voor Ajax... tactisch erg sterk.
De Bull is sowieso beter dan die pauper de Jongquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je met Bulykin dan.
Feyenoord mag blij zijn als ze nog een licentie krijgen volgend jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef starla het volgende:
[..]
Ajax mag blij zijn als het Europees mag spelen na dit seizoen.
tsja, en als ik het K wordt zeg krijg ik meteen een DMquote:
Hoezo bende gij nie naar Viteski dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Goede sfeer.
LOL.
VAK 410 waar zijn ze?
Zeggen wij vanachter ons computertje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef dieselnoi het volgende:
Echt een publiek van niets. Record aantal toeschouwers en er komt amper geluid uit
het is altijd een feestje bij FC Haarlem met 10 man achter het doelquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef dieselnoi het volgende:
Echt een publiek van niets. Record aantal toeschouwers en er komt amper geluid uit
Record?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef dieselnoi het volgende:
ANITAquote:
Valt mee. Opzich hebben ze gelijk.quote:
Jammer dat we niet mogen schieten in Rotterdamquote:
Vriendje van Mertensquote:
1-3.quote:
Als die dikke pad in de goal stond misschienquote:
Ja vooral via Sopcast gaan kijken. Dan krijg je net zoals met België dat alle wedstrijden verdeeld gaan worden over verschillende zenders die niet bij 1 provider te bekijken zijn of dat je gewoon de wedstrijden helemaal niet kan zienquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
sowieso eredivisielive
ik kijk gewoon sopcast
Te grote maps voor mij.quote:
Guyon die werd afgevlagd was gewoon een goal geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als die dikke pad in de goal stond misschien0-1 HOOGUIT .. maar 0-0 is gewoon een goede score.
PSV gaat ook verliezen van King Wilfriedquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is Ajax dramatisch slecht zeg, genieten.
PSVquote:
Hun krijgen wel 68 mil voor samenvattingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja vooral via Sopcast gaan kijken. Dan krijg je net zoals met België dat alle wedstrijden verdeeld gaan worden over verschillende zenders die niet bij 1 provider te bekijken zijn of dat je gewoon de wedstrijden helemaal niet kan zien
Zonder Chanturia kan Vite$$e niet winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat ook verliezen van King Wilfried
Thuiswedstrijden ben ik altijd bij, uitwedstrijden zullen altijd wel streams van blijven bestaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja vooral via Sopcast gaan kijken. Dan krijg je net zoals met België dat alle wedstrijden verdeeld gaan worden over verschillende zenders die niet bij 1 provider te bekijken zijn of dat je gewoon de wedstrijden helemaal niet kan zien
Hoe voelt dat nou? Dat Ajax mogelijk onder Heracles gaat komen vandaag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat ook verliezen van King Wilfried
Zijn die $$jes voor de centjes? Dat staat voor scheidsrechteromkopingquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder Chanturia kan Vite$$e niet winnen.
Ja iedereen kijkt naar de samenvattingen omdat de wedstrijden nergens zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun krijgen wel 68 mil voor samenvattingen.
Dus ze doen iets goed.
mensen die betalen met de dollarquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn die $$jes voor de centjes? Dat staat voor scheidsrechteromkoping
Beter dan dat Feyenoord vorig jaar 10-0 van PSV verloorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat Ajax mogelijk onder Heracles gaat komen vandaag?
Ja die rode kaart vorige week was inderdaad zwaar overdreven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn die $$jes voor de centjes? Dat staat voor scheidsrechteromkoping
Hey!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Geo3kant het volgende:
Waar is KaasKnabbel, vind je nu nog steeds dat Ajax beter is?
Iedereen weet dat Aborah een kneus is. dus daaromquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die rode kaart vorige week was inderdaad zwaar overdreven.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
FEYENOORD GAAT DEZE PAKKEN HAHAHAHA PWNT HOMO'S
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Probeer maar van Belgisch voetbal streams te vinden. Die zijn gewoon nergens want ze worden vrijwel nergens uitgezondenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden ben ik altijd bij, uitwedstrijden zullen altijd wel streams van blijven bestaan
Het aanvallende spel gaat ze opbreken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Jij flikkert gewoon de Caps Lock aan als je geen aandacht krijgt. Slimme knul.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |