Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minutenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord heeft recht op een doelpunt? Geen van beiden hebben dat vooralsnog.
Feyenoord is ook niet de betere hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Inderdaad. Zo'n aanval en dan keihard volhouden dat er niets wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Goeden zin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord heeft is veel gevaarlijker dan Ajax.
lekker gesnoven ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet de betere hoor
Nee, dit meen ikquote:
Ongelooflijk dat het supporter zijn je zo blind maakt..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eh... jawel hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog overquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord zet gewoon druk op de zestien van Ajax. Daar had ik vorig seizoen nog geen 10 euro voor gegeven.
gebeurd niet hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Iets?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
Mooi, mag toch gezegd wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
quote:
Daar hebbe we het nuet over kaaskneus, maargoed die roze bril van je staat je goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Dat zeggen jullie ajacieden iedere keer. Maar de realiteit is dat het niet eens bij VVV kon. Die eindeloze arrogantiequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef muzas het volgende:
Het lijkt er bij vlagen op dat ajax gewoon geen benul heeft hoe op te bouwen van achter.
Jij bent vreemd. Ik lever kritiek op het spel, en je beticht me van arrogantie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie ajacieden iedere keer. Maar de realiteit is dat het niet eens bij VVV kon. Die eindeloze arrogantie
Hij deed niet eens ALSOF hij voor de bal ging.quote:
Jij kan de gedachte van Toby lezen, tof.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij deed niet eens ALSOF hij voor de bal ging.
Een team hoort 90 minuten goed te spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
1e helft Ajax sowieso nooit goed, 2e helft komt alles goed.
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent vreemd. Ik lever kritiek op het spel, en je beticht me van arrogantie?
ja leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef leilab het volgende:
[..]
Een team hoort 90 minuten goed te spelen.
Pas maar op, want straks geeft ie een roze kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef donald_dick het volgende:
de scheids die zijn haren steeds goed doet
Tegen Twente eerder andersom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat viel me ook al opquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef donald_dick het volgende:
de scheids die zijn haren steeds goed doet
Tegen dit Feyenoord moet je gewoon winnen ja./Als PSV nou tegen ons speelt dan kan ik wel relativeren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.
Waar dan? Nooit gezegd. Hoop het, als ajacied zijnde uiteraard, maar ik ha het nu over de opbouw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij had het over met 3 punten naar huis. Ik twijfel er eigenlijk over dat ajax dit gaat winnen, maar de ajacieden lijken die relativerende noot niet te kennen.
en 010 die denkt dat ze nog bij de grote jongens horenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit Feyenoord speelt wel agressiever en met meer ziel dan dit Ajaxquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tegen dit Feyenoord moet je gewoon winnen ja./Als PSV nou tegen ons speelt dan kan ik wel relativeren.
Ontken ik dat dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit Feyenoord speelt wel agressiever en met meer ziel dan dit Ajax
Een voet die recht op het standbeen afgaat, en dat gedachtenlezen noemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij kan de gedachte van Toby lezen, tof.
Is helaas waar, als Feyenoord niet 3-0 voorstaat in de eerste helft is het voorbij de 2e helftquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja maar ook angst want als Ajax de 1 - 0 scoort dan breken we.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
Wat vind ik Alderweireld toch ontzettend beperkt. Week op week slecht spelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |