Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minutenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord heeft recht op een doelpunt? Geen van beiden hebben dat vooralsnog.
Feyenoord is ook niet de betere hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Inderdaad. Zo'n aanval en dan keihard volhouden dat er niets wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn ploeg de mindere was de eerste 30 minuten
Goeden zin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord heeft is veel gevaarlijker dan Ajax.
lekker gesnoven ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet de betere hoor
Nee, dit meen ikquote:
Ongelooflijk dat het supporter zijn je zo blind maakt..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eh... jawel hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog overquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord zet gewoon druk op de zestien van Ajax. Daar had ik vorig seizoen nog geen 10 euro voor gegeven.
gebeurd niet hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Iets?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
Mooi, mag toch gezegd wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord is trouwens in deze fase wel iets beter dan Ajax.
quote:
Daar hebbe we het nuet over kaaskneus, maargoed die roze bril van je staat je goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als Ajax na 90 minuten de 3 punten in de tas heeft praat niemand er nog over
Dat zeggen jullie ajacieden iedere keer. Maar de realiteit is dat het niet eens bij VVV kon. Die eindeloze arrogantiequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef muzas het volgende:
Het lijkt er bij vlagen op dat ajax gewoon geen benul heeft hoe op te bouwen van achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |