Je hebt 't wel over m'n toenmalige vriendin gozer. Wees effe wat vriendelijkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien zou ze niet huilen als jij wel een masker op hebt gedaan
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij negatief natuurlijk, want wij waren bloedserieus bezit tot firefly weer eens binnenkwam. Z'n 1e bericht is meteen een partypooper...najaquote:
Hahaha, goeie. Wat grappig. Nee echt, te grappig gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
trek het je niet aan, het is typerend voor FF dat hij blijkbaar zelfs in relaties nog een masker moet opzettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij negatief natuurlijk, want wij waren bloedserieus bezit tot firefly weer eens binnenkwam. Z'n 1e bericht is meteen een partypooper...naja
Duurt lang voor fly antwoord geeft. Hij is vast weer zo'n debiel plaatje aan het opzoeken -_-
Typerend voor hem dat hij op zijn leeftijd nog steeds een groot kind moet zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
trek het je niet aan, het is typerend voor FF dat hij blijkbaar zelfs in relaties nog een masker moet opzetten
Wat postte die dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar blijft capstan, maak me lichtelijk zorgen na zijn posts van gisteren
Sommige grapjes zijn niet leuk, of misplaatst.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Ongelooflijk, 1 grapje en de emoties lopen alweer hoog op.
Weet je firefly, ik zal jou eens even wat uitleggen wat je nog niet wist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Ongelooflijk, 1 grapje en de emoties lopen alweer hoog op.
Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je firefly, ik zal jou eens even wat uitleggen wat je nog niet wist.
Met een grapje is het de bedoeling dat je emoties hoog doet oplopen!!
Jaja, dat lees je goed, m'n jong!
De emoties die je namelijk doet oplopen zijn die die je aan het lachen maken, en dat deed jouw "grap" duidelijk niet.
Laat het een goede les voor je zijn, firefly, ook jij bent hier maar een groentje
Internet humor? Als je dat in mijn bijzijn tegen mijn vriendin had gezegd, had je een pets in je gezicht verdiend en dan had IK dat grappig gevonden...ha...ha...ha!!quote:
Ik heb verschillende soorten humorquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Internet humor? Als je dat in mijn bijzijn tegen mijn vriendin had gezegd, had je een pets in je gezicht verdiend en dan had IK dat grappig gevonden...ha...ha...ha!!
Jij weet echt niet wat humor is hè, als je de enige bent die kan lachen om je grapjes
is het nog wel aan dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Internet humor? Als je dat in mijn bijzijn tegen mijn vriendin had gezegd, had je een pets in je gezicht verdiend en dan had IK dat grappig gevonden...ha...ha...ha!!
Jij weet echt niet wat humor is hè, als je de enige bent die kan lachen om je grapjes
Nog een reden voor mij dat ik weet dat jouw "kennis" over versieren alles verzonnen is, je staat er niet met 't echte leven, slechts met dat wat in je eigen hoofd zit
Nee, maar we zijn nog wel bevriend. Het is om een reden uitgegaan en achteraf had ik dingen bij haar anders moeten aanpakken. Heb haar dat ook verteldquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nog wel bevriend. Het is om een reden uitgegaaan en achteraf had ik dingen bij haar anders moeten aanpakken. Heb haar dat ook verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |