abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103449440
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kijk wel wie er allemaal komen. Vind het eigenlijk gewoon zonde van mijn reiskosten en ben sowieso voor het eten weg, want de rest is allemaal ouder dus ik neem aan dat jullie niet op een studentenbudget gaan eten.
Kent iedereen mekaar daar eigenlijk al?
pi_103449455
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nee, dat niet volgens mij.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:23:32 #53
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_103449492
FOKkers zijn niet rijk. :o
Thinking about thinking of you.
pi_103449493
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja... al weet ik niet hoevaak je daarvoor hebt moeten neuken, en in hoeveel standjes en op hoeveel locaties?...
Als jij het vindt dan is het zo :) Mooi man ga zo door. Wanneer zie je haar weer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103449502
quote:

[..]

Tijn Capstan en ik kennen elkaar. Dat is 3/4e van de meet :')
Ik was inderdaad niet van plan om bij de febo te lunchen :D Maar het is een middagmeet geworden
pi_103449505
quote:

[..]

Nee, dus ik ben heel benieuwd naar de gezichten enzo.
pi_103449514
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat niet volgens mij.
Hmm, wie weet doe ik es gek en kom ik :) .
pi_103449519
quote:

[..]

Ik ken mijzelf niet eens laat staan een ander
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103449542
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken mijzelf niet eens laat staan een ander
:o
pi_103449543
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als jij het vindt dan is het zo :) Mooi man ga zo door. Wanneer zie je haar weer?
Geen idee; we hebben nog niets afgesproken hoor.
pi_103449552
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tijn Capstan en ik kennen elkaar. Dat is 3/4e van de meet :')
Ik was inderdaad niet van plan om bij de febo te lunchen :D Maar het is een middagmeet geworden
Ohw, dat is niet heel veel :P
pi_103449556
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, dus ik ben heel benieuwd naar de gezichten enzo.
Moet je ff op de lijst zetten
pi_103449565
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hmm, wie weet doe ik es gek en kom ik :) .
Top idee! :)
pi_103449582
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:20 schreef mrk.n het volgende:

[..]

En als je het niet leuk vindt, ga je gewoon weg. Zo doe ik 't ook. :P
Ik moet er wel een uur of drie voor reizen, dus ik neem liever geen risico :')
En ik denk echt niet dat ze me vrij geven op mijn werk.
pi_103449589
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ohw, dat is niet heel veel :P
Nouja blijkbaar is er toch wel een aantal dat het niet te saai vindt en die wel overweegt te komen maar die hebben dat niet in t meettopic gemeld
pi_103449626
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:o
Wat is iemand kennen eigenlijk? Ken je iemand als je diegene een keer gemeet hebt?
14 SHADES OF GREY
pi_103449637
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nouja blijkbaar is er toch wel een aantal dat het niet te saai vindt en die wel overweegt te komen maar die hebben dat niet in t meettopic gemeld
Dat moeten ze dan maar snel gaan doen, want vol = vol

:P
pi_103449675
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geen idee; we hebben nog niets afgesproken hoor.
Zou je dat wel willen?
14 SHADES OF GREY
pi_103449676
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is iemand kennen eigenlijk? Ken je iemand als je diegene een keer gemeet hebt?
Nee, maar wel als je al 2 jaar vrij frequent mailt :P
pi_103449677
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat gepland werd in het topic van de vorige meet :P.
pi_103449700
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou je dat wel willen?
Jawel hoor :). Even afwachten hoe zij er tegenover staat.
pi_103449702
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat gepland werd in het topic van de vorige meet :P.
Bij deze :*
pi_103449764
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Mijn vriendin weet niet dat ik op fok zit en dat komt ze hopelijk ook nooit te weten. :P
Even zodat ik het snap hoor
Je zit met een geheim fok account te verklaren dat je vriendin je heus voortaan wel weer kan vertrouwen?
:P Nice
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103449848
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig geld, dus dat komt wel goed ;)
"weinig geld" is niet helemaal de juiste definitie voor mijn situatie. :')
pi_103449877
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je al 2 jaar vrij frequent mailt :P
Dat is waar :) jij kent mij wel vrij goed. :) en ik jou andersom ook wel.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jawel hoor :). Even afwachten hoe zij er tegenover staat.
Hopelijk hetzelfde
14 SHADES OF GREY
pi_103449924
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Even zodat ik het snap hoor
Je zit met een geheim fok account te verklaren dat je vriendin je heus voortaan wel weer kan vertrouwen?
:P Nice
Nee, mijn vriendin weet niet eens wat fok is. Houden zo, als ze zou weten dat ik hier een account heb gaat ze van alles uitpluizen. :P
pi_103449960
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, mijn vriendin weet niet eens wat fok is. Houden zo, als ze zou weten dat ik hier een account heb gaat ze van alles uitpluizen. :P
Is het weer helemaal goed met je meisje? O+
pi_103449963
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet gewenst was, alleen maar een last was. Zelfmoord was voor mij geen vluchten om onder mijn eigen last uit te komen, want ik vond mijn leven mijn straf. En straf verdien je en krijg je niet zomaar, dus moest ik ondergaan.

Maar ik kreeg zoveel hints vanuit alle kanten dat ik alleen maar mensen alleen maar voor de voeten liep. Overigens denk ik nu niet meer zo, maar van mijn 11de tot 16de heb ik er veel aan gedacht.
Hoe meer ik zulke dingen van je lees, hoe meer respect (en verbazing) ik voor je krijg. Ik ben jaloers op hoe vrolijk je overkomt ondanks dat alles :)
pi_103449964
quote:

[..]

Heb je hier echt dingen neergezet dat zij niet weet of die zij niet mag weten dan?
pi_103450006
quote:

[..]

Ja en dan dingen vind die het opnieuw leven in blazen van de relatie geen goed doen?
Moet je daar dan niet wat mee? :P

Maar misschien hou ik er een te traditionele invulling van relaties op na
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103450038
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Top idee! :)
Jij komt ook?
pi_103450048
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb je hier echt dingen neergezet dat zij niet weet of die zij niet mag weten dan?
In mijn ogen zouden die dingen niet eens moeten bestaan in een relatie
Als je dingen geheim houdt voor je lief zegt dat heel veel over of het ding dat je geheim houdt (dat je issues hebt met iets) of je relatie

Ik heb geen enkel geheim en als ik dingen geheim wil houden weet ik dat het een foute keuze is of was
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103450054
quote:

[..]

Nu ik er over nadenk kan dat best nog wel eens een probleem worden als ze dat bij gaat doen :P
14 SHADES OF GREY
pi_103450234
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is het weer helemaal goed met je meisje? O+
Zo ongeveer wel ja. :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Sowieso. :P

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je dingen geheim houdt voor je lief zegt dat heel veel over of het ding dat je geheim houdt (dat je issues hebt met iets) of je relatie

Ik heb geen enkel geheim en als ik dingen geheim wil houden weet ik dat het een foute keuze is of was
Sommige dingen zijn verleden en houd ik voor mezelf. Er zijn mensen in mijn omgeving die het weten maar die weten ook dat het klaar is en dat ze d'r sowieso niet over moeten praten. Ik wil er trouwens helemaal niet over praten. :P Het doet er nu niet meer toe maar ik wil het niet naar boven halen, zoiets.
pi_103450239
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nouja; ligt aan het stadium van de relatie waarin je zit. Ik zou niet helemaal in het begin van mijn relatie allemaal gaan zeggen dat ik depressies heb gehad en me wou laten ontmaagden door een hoer en dat soort zaken. Ik zou het best erg vinden wanneer zij dat hier over mij zou lezen.
pi_103450306
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja; ligt aan het stadium van de relatie waarin je zit. Ik zou niet helemaal in het begin van mijn relatie allemaal gaan zeggen dat ik depressies heb gehad en me wou laten ontmaagden door een hoer en dat soort zaken. Ik zou het best erg vinden wanneer zij dat hier over mij zou lezen.
Ja tuurlijk maar ik dacht op te maken dat ze al even samen waren en toen uit elkaar en nu misschien weer samen?

Mijn lief weet alles van me, ook de dingen in mijn verleden waar ik niet trots op ben
Ze maken me toch wie ik ben en wil dat hij van me houdt om wie ik ben, niet om een stukje van wie ik ben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103450381
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief weet alles van me, ook de dingen in mijn verleden waar ik niet trots op ben
Ze maken me toch wie ik ben en wil dat hij van me houdt om wie ik ben, niet om een stukje van wie ik ben
Ben ik het wel mee eens :). Maar ook puur dat je die dingen met elkaar deelt, en dat je dus gewoon jezelf kunt zijn bij elkaar, dat maakt het ook mooier denk ik.
pi_103450415
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe meer ik zulke dingen van je lees, hoe meer respect (en verbazing) ik voor je krijg. Ik ben jaloers op hoe vrolijk je overkomt ondanks dat alles :)
Je word niet gemaakt door de dingen die meemaakt. Die macht moet je andere niet geven, dan ben je niet eerlijk tegenover jezelf.

En ook ik ben niet altijd vrolijk hoor, ik heb hele hoge pieken maar ook enorm diepe dalen. Maar ik heb wel geleerd ermee om te gaan en er niet in te blijven hangen. Ookal is dat vaak ook gewoon een masker voor de buitenwereld.

Ik heb 1 keer een vriend die zegmaar te dichtbij kwam, door het masker zag, ik heb 3 uur lang lopen janken, verkrampte, liep te schommelen als een kind en kon niet meer ademen laat staan praten. Alleen maar om te proberen dat laatste beetje muur omhoog te houden waarachter nog veel meer pijn zit. Dus ik ben er nog lang niet, dingen zijn niet ineens weg, maar er is nu wel meer dan alleen het negatieve.
pi_103450559
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens :). Maar ook puur dat je die dingen met elkaar deelt, en dat je dus gewoon jezelf kunt zijn bij elkaar, dat maakt het ook mooier denk ik.
Ik ben mezelf sowieso bij haar maar sommige dingen in mijn leven schaam ik me simpelweg voor. Nu denk ik: hoe heb ik dat ooit kunnen doen?

Ik wil gewoon niet dat ze bepaalde dingen weet. Niet dat ze gaat oordelen, maar gewoon om het feit dat ze het dan weet.

quote:

[..]

Ja tuurlijk maar ik dacht op te maken dat ze al even samen waren en toen uit elkaar en nu misschien weer samen?

Dat is zo maar omdat zij bepaalde dingen niet weet van mij, is het niet zo dat ze mij niet helemaal kent ofzo.
pi_103450577
quote:

[..]

Maar hoe vertel je dat soort dingen? Toch niet gelijk op de eerste date?
14 SHADES OF GREY
pi_103450637
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben mezelf sowieso bij haar maar sommige dingen in mijn leven schaam ik me simpelweg voor. Nu denk ik: hoe heb ik dat ooit kunnen doen?

Ik wil gewoon niet dat ze bepaalde dingen weet. Niet dat ze gaat oordelen, maar gewoon om het feit dat ze het dan weet.

[..]

Dat is zo maar omdat zij bepaalde dingen niet weet van mij, is het niet zo dat ze mij niet helemaal kent ofzo.
Ben je wel van plan als het serieus wordt om die dingen ooit te vertellen?
14 SHADES OF GREY
pi_103450666
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso al het probleem dat ze een bepaald beeld van je heeft en dat vasthoudt. Als zij achter je geschiedenis komt zal dit haar alleen maar sterken, in plaats van open staan voor het feit dat je wellicht veranderd bent
pi_103450770
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar hoe vertel je dat soort dingen? Toch niet gelijk op de eerste date?
Nee tuurlijk niet
Dat groeit gewoon en als je elkaar vertrouwt ga je steeds een stukje meer bloot geven en de ander ook waardoor je elkaar weer meer vertrouwt en dan ga je dus meer bloot geven etc

En soms moet je jezelf gewoon een schup onder je kont geven omdat het beter voor jezelf is
Zo had ik een periode dat ik bepaalde dingen niet wou zeggen omdat ik wist dat hij me dan ook een schup onder mijn kont zou geven :P Dus heb ik het juist wel gedaan
Anders steek je alleen maar je kop in het zand
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103451098
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet
Dat groeit gewoon en als je elkaar vertrouwt ga je steeds een stukje meer bloot geven en de ander ook waardoor je elkaar weer meer vertrouwt en dan ga je dus meer bloot geven etc

En soms moet je jezelf gewoon een schup onder je kont geven omdat het beter voor jezelf is
Zo had ik een periode dat ik bepaalde dingen niet wou zeggen omdat ik wist dat hij me dan ook een schup onder mijn kont zou geven :P Dus heb ik het juist wel gedaan
Eigenlijk lijkt mij het nog steeds een keer cool om op Paiq aan een nieuwe match mijzelf voor te stellen als. Hoi ik ben .... en ik heb PDD-NOS. Wie ben jij en wat heb jij?

Ik weet nu al dat ik heel veel moeite ga hebben om bepaalde dingen te vertellen. :{ Ik zal ze uiteindelijk wel vertellen.
14 SHADES OF GREY
pi_103451151
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet

Dit klopt wel ja... en het is niet altijd zwart/wit. Voor mij was het bijvoorbeeld belangrijk om aan te geven dat ik nog maagd was, voordat de kans op seks met haar zich voor zou doen. Iets waarvoor ik me schaamde en iets waardoor zij op mij af had kunnen knappen; maar uiteindelijk ben ik wel erg blij dat ze het wist en ondanks dat toch gewoon door wou gaan. Het ligt er dus ook heel erg aan wanneer bepaalde dingen relevant worden.
pi_103451281
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Eigenlijk lijkt mij het nog steeds een keer cool om op Paiq aan een nieuwe match mijzelf voor te stellen als. Hoi ik ben .... en ik heb PDD-NOS. Wie ben jij en wat heb jij?

Ik weet nu al dat ik heel veel moeite ga hebben om bepaalde dingen te vertellen. :{ Ik zal ze uiteindelijk wel vertellen.
Waarom wil je dat?
Ik bedoel dit niet lullig maar ik ken je al een poos via fok zeg maar (dus kennen is niet helemaal het juiste woord maar je snapt me wel) en ik krijg een beetje het gevoel dat jij je ontzettend identificeert met je 'stempel'
Ik heb ook een stempel en als iemand mij dat zo zou vragen zou ik het nooit zeggen
Ze krijgen dan een beeld van je dat nergens op gebaseerd is en er helemaal niet toe doet
Ik ben 'Rhu' een persoon, geen diagnose...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103451334
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit klopt wel ja... en het is niet altijd zwart/wit. Voor mij was het bijvoorbeeld belangrijk om aan te geven dat ik nog maagd was, voordat de kans op seks met haar zich voor zou doen. Iets waarvoor ik me schaamde en iets waardoor zij op mij af had kunnen knappen; maar uiteindelijk ben ik wel erg blij dat ze het wist en ondanks dat toch gewoon door wou gaan. Het ligt er dus ook heel erg aan wanneer bepaalde dingen relevant worden.
Ja inderdaad
En eerlijkheid is belangrijk
Ik zou zoiets ook graag willen weten voor ik sex heb met iemand anders voelt het toch een beetje als liegen of iig doelbewust verzwijgen en dat vind ik net zo erg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:58:33 #98
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103451394
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom wil je dat?
Ik bedoel dit niet lullig maar ik ken je al een poos via fok zeg maar (dus kennen is niet helemaal het juiste woord maar je snapt me wel) en ik krijg een beetje het gevoel dat jij je ontzettend identificeert met je 'stempel'
Ik heb ook een stempel en als iemand mij dat zo zou vragen zou ik het nooit zeggen
Ze krijgen dan een beeld van je dat nergens op gebaseerd is en er helemaal niet toe doet
Ik ben 'Rhu' een persoon, geen diagnose...
hi! ik ben Wokkel, en ik heb een gebroken teen
..
nee, nee dat wordt hem niet ;(
Spreading the Word
pi_103451465
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ben je wel van plan als het serieus wordt om die dingen ooit te vertellen?
Nooit.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso al het probleem dat ze een bepaald beeld van je heeft en dat vasthoudt. Als zij achter je geschiedenis komt zal dit haar alleen maar sterken, in plaats van open staan voor het feit dat je wellicht veranderd bent
Ook dat nog, vandaar dat ik het nooit ga vertellen. Al heb ik tien jaar een relatie met haar, trouw ik met haar, krijg ik kinderen met haar. Nooit zal ik bepaalde dingen vertellen, dat weet ik zeker. :)
pi_103451479
Misschien dat Tijn diep in zijn hart de eerste indruk wilt verklaren, en hoopt dat als mensen zijn achtergrond kennen, niet direct 'weglopen'? Of is dat te ver gedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')