Op het moment nog eentje, voor mijn studie begon had ik er wel wat meer maar daar heb ik gewoon geen tijd/zin meer in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Myra, jij had toch al een paar scharrels als ik me niet vergis?
Weet ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk een topic over geopend?
Hmm.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, geen zin om te grachtslenteren.
Staat gewoon in het topic van de vorige meet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik las net over je geslaagde nacht, mooi werk manquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Whutquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik las net over je geslaagde nacht, mooi werk man
Nu ik nog
2 geslaagde nachten om precies te zijn....quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik las net over je geslaagde nacht, mooi werk man
Nu ik nog
Met die ene waar je het laatst over had?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
2 geslaagde nachten om precies te zijn....
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet gewenst was, alleen maar een last was. Zelfmoord was voor mij geen vluchten om onder mijn eigen last uit te komen, want ik vond mijn leven mijn straf. En straf verdien je en krijg je niet zomaar, dus moest ik ondergaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik als ik verder leef en ik met nergens mee bemoei anderen minder 'last' oplever.
Als je doodgaat wordt er altijd zo'n gedoe van gemaakt door anderen, lijkt me.
Dan leef ik liever gewoon door en blijf ik wel in bed liggen ofzo, dat lijkt me dan beter dan zelfmoord.
Haha, geen half werk dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers manquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben jij van plan wel te gaan dan?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jepquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met die ene waar je het laatst over had?
Ja, ik denk van wel, ligt ook aan de mensen die komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij van plan wel te gaan dan?
Ik vond het een beetje saai klinken, daarbij gaat 2 keer in de maand in Amsterdam rondhangen me sowieso wat ver als Rotterdammert.
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep. Eerst gezellig feestje bij een vriendin van haar; en daarna meegesleurd hier naartoe... en dat beviel wel goed; dus is ze gewoon gebleven totdat ik moest werken gisteravond.
Ik weet het nog niet, maar ik denk niet dat ik kom eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik denk van wel, ligt ook aan de mensen die komen.
Klinkt saai maar d'r valt wel wat leuks van te maken met de juiste mensen, denk er eens over na.
Waarschijnlijk pakken we toch een terrasje of gaan we ergens naar binnen. Bovendien kun je altijd met iemand kletsen en kunnen we heen waar we willenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik denk niet dat ik kom eigenlijk.
Ik moet waarschijnlijk toch werken.
Bovendien ben ik er niet zo dol op om de hele middag buiten rond te lopen.
Ik denk het wel ja... al weet ik niet hoevaak je daarvoor hebt moeten neuken, en in hoeveel standjes en op hoeveel locaties?...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nicekan ik hier uit opmaken dat je nu een echte man bent geworden
En als je het niet leuk vindt, ga je gewoon weg. Zo doe ik 't ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pakken we toch een terrasje of gaan we ergens naar binnen. Bovendien kun je altijd met iemand kletsen en kunnen we heen waar we willen
Ik kijk wel wie er allemaal komen. Vind het eigenlijk gewoon zonde van mijn reiskosten en ben sowieso voor het eten weg, want de rest is allemaal ouder dus ik neem aan dat jullie niet op een studentenbudget gaan eten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pakken we toch een terrasje of gaan we ergens naar binnen. Bovendien kun je altijd met iemand kletsen en kunnen we heen waar we willen
Ik heb ook weinig geld, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk wel wie er allemaal komen. Vind het eigenlijk gewoon zonde van mijn reiskosten en ben sowieso voor het eten weg, want de rest is allemaal ouder dus ik neem aan dat jullie niet op een studentenbudget gaan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |