5 jaar zeiden ze in 2009.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelang is dat nog zonder die uitsupporters?
Niet negroide = blankquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet negroide. Bakkal is sowieso half Nederlands.
Dat zal waarschijnlijk wel tot het eind der tijden zo blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelang is dat nog zonder die uitsupporters?
Hij kijkt ook zo zieligquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Guidetti dus misschien 20 minuten a een half uur.
Nooit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Gaat ajax voor het eerst dit seizoen de 0 houden?
Ja, Vermeer is goed bezig.. als die oellewappers achterin nu ook een keer opletten komt er niks doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Gaat ajax voor het eerst dit seizoen de 0 houden?
bluf!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:59 schreef Geo3kant het volgende:
Als Bakkal een hattrick maakt en Feyenoord wint hier (tegen Ajax) dan..... ff denken.. kom ik een dag niet op fok!
quote deze evenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bakkal een hattrick maakt. Laat ik mezelf bannen voor 1 maand
extra quotequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als VI wint rest van het seizoen een VI UI...
Zijn er ook meer van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eredivisie Live laat wel heel veel Ajax doelpunten zien
Laat de laptop maar staan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
effe wat eten en lekker naar de bank verhuizen.
Lul nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet negroide. Bakkal is sowieso half Nederlands.
Sowieso die analyses overkillquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik kan die Guillit niet meer zien
Wij spreken elkaar half 3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:08 schreef Tarado het volgende:
Zie je na de wedstrijd wel, kijken hoe vrolijk je dan nog bent
Komt omdat meeste Feyenoord supporters in Rotterdam zelf wonen, Ajax "supporters" komen vooral buiten Amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zit dat stadion nog leeg 20 minuten van tevoren
De kuip zit rond dit tijdstip al vol!
Dagjesmensen
Ah, gloryhunters dus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Komt omdat meeste Feyenoord supporters in Rotterdam zelf wonen, Ajax "supporters" komen vooral buiten Amsterdam
In de Arena heb je ook een vaste stoel. Zal vast ook schelen... Je kan gewoon binnen koffie drinken en op het laatste moment naar je stoel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Komt omdat meeste Feyenoord supporters in Rotterdam zelf wonen, Ajax "supporters" komen vooral buiten Amsterdam
Oude klagenoot van mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
Vind ik altijd zo mooi, van die boertjes uit brabant die dan ineens met een 020-accent gaan lullenTe triest voor woorden
Komt helemaal goed jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij ook al met mij afgesproken
Nouquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Marktplaatsman het volgende:
Komt omdat meeste Feyenoord supporters in Rotterdam zelf wonen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef muzas het volgende:
[..]
In de Arena heb je ook een vaste stoel. Zal vast ook schelen... Je kan gewoon binnen koffie drinken en op het laatste moment naar je stoel.
Ja hoor, daar hebben we hem weerquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
De echte beleving.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef muzas het volgende:
[..]
In de Arena heb je ook een vaste stoel. Zal vast ook schelen... Je kan gewoon binnen koffie drinken en op het laatste moment naar je stoel.
quote:
Gaat koppers vandaag nadoen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
Die beelden van Witsche nu op tv. *KOTS*
ff quotenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
De neusjes gaan gewoon weer keihard op hun bek dalijk. Lopen weer helemaal in de wolken met het idee dat ze het 'goed' gedaan hebben in Europa.
Na 20 minuten razernij van Feijenoord knalt Bakkal de eerste van zijn 2 doelpunten erin. Ergens in de 79e minuut douwt een neus er de 1-2 in.
Winst voor Feijenoord met dank aan Black Card Greg.FEIJENOORD
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je gang jongenhet komt helemaal goed met ons
Wie ben jij om voor mij in te vullen wat een 'echte beleving' is. Ik ben inderdaad sterk afwijkend van die jostis die pretenderen een speciale band te hebben.quote:
Ik spreek je om half 3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je gang jongenhet komt helemaal goed met ons
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
De neusjes gaan gewoon weer keihard op hun bek dalijk. Lopen weer helemaal in de wolken met het idee dat ze het 'goed' gedaan hebben in Europa.
Na 20 minuten razernij van Feijenoord knalt Bakkal de eerste van zijn 2 doelpunten erin. Ergens in de 79e minuut douwt een neus er de 1-2 in.
Winst voor Feijenoord met dank aan Black Card Greg.FEIJENOORD
Ja ik zet om half 1 mn laptoppie uit om EL1 te bekijken maar na de wedstrijd ben ik terug om alle neuzen keihard uit te lachen. Deal?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helpmefok is over 15 minuten weg![]()
De grootste clown van Fok is er ook weerquote:
Beter dan een huilende homo, De Vrijquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Anitahaha zij hebben een meisje in hun team
En wie of wat ben jij dan nou weer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
De grootste clown van Fok is er ook weer
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben weg!!
Ik ga kijken
BALLONNENHOMOOOO'S
Peace out en tot laterz, zie de neusjes om half 3!
Die zijn we nooit meer...Terug!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben weg!!
Ik ga kijken
BALLONNENHOMOOOO'S
Peace out en tot laterz, zie de neusjes om half 3!
Dalijk sta jij te janken dat ik gelijk heb gekregen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter dan een huilende homo, De Vrij
Mooi dat dit kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
Vriendin (kenkerlekker wijf):
Hebben ze al gewonnen ofzo![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
picsquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
Klinkt bijna net zo lekker als kogelschoten in het maasgebouwquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Buitendam het volgende:
Worden ze nu nooit moe van dat vuurwerk daar?
Virtualquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
een Engelsman..quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef exile79 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het Football Club heet?
Pics van je 'kenkerlekker' wijf..quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
En jij zit achter de computer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vuurwerk![]()
Heet het football in Engeland ja? Ik dacht dat het daar ook soccer heette.quote:
Waarmee, dat het maar 2-0 was ipv 4?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu achter de TV en daarna om half 3 online joden pesten
Ik zou het anders vieren in jouw geval.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, na 5 keer is het wel duidelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij als PSV'er.. welke uitslag zou jij nou het liefst zien? Gezien huidige stand in de eredivisie?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef Buitendam het volgende:
Ajax begint weer als een stel zoutzakken.
Welke antwoorden buiten Ajax zijn er mogelijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij als PSV'er.. welke uitslag zou jij nou het liefst zien? Gezien huidige stand in de eredivisie?
0-0?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij als PSV'er.. welke uitslag zou jij nou het liefst zien? Gezien huidige stand in de eredivisie?
Mag ik je trouwens complimenteren met je UIquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja anders staat Feyenoord gelijk met ons als we verliezen.
Welke?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Mag ik je trouwens complimenteren met je UI
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd hoe een PSV supporter naar deze wedstrijd kijkt...quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zit je nou lomp te doen met je suggestieve opmerkingen?
Ga eens heen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:35 schreef donald_dick het volgende:
'Rotterdam is slecht voor je gezondheid'
Adem die frisse lucht in!
Thx !quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon op de TV? EL is gratis te ontvangen nu.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
oeh ahquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zingt dat ajaxpubliek in godsnaam
Altijd die oeverloze 1 regel deuntjes
Natuurlijk, toen moest er ruimte worden gereserveerd voor twente aanhang. Wij mogen er niet bij zijn vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer supporters dan tegen Twente in mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |