quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gezien
Glycerine
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Niet het allerlekkerste kippenvel nr. maar what the bush
Kwart voor kutquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog maar een wijntje in schenken.. hoe laat is het?
Vel over beenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik zat ook al te kijken, toch is ze niet 'dik dik'quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Sunnythesun het volgende:
wel uit Kate's dikkere periode overigens..
Met Cuby misschienquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Karina het volgende:
Ik hoop nog op Herman Brood, maar geen telefoonnummer ingevuld, dus die zal wel niet komen.
Geen idee, maar ik moet me inhouden om morgen niet heel erg geradbraakt wakker te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe meequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee, maar wel wat mollig voor haar 'ballerina' bouwquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, toch is ze niet 'dik dik'
nadeel is.. ik heb vieze wijnquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind het wel mooi eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik zat ook al te kijken, toch is ze niet 'dik dik'
Voor mij dan naast Faith No More ipv Tool, maar die mag als 3e aanschuivenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:45 schreef TAV74 het volgende:
PJDe band van de laatste 2 decennia (samen met Tool) voor mij
Kwart voor kut?quote:
quote:
Dat, normaal niet mijn smaak, maar dit vind ik tof!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon lekker rock, zelfs voor een ouwe zemelaar.
De energie van deze band en hun contact met het publiek. Ook nu nog, hoewel minder losgeslagen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon lekker rock, zelfs voor een ouwe zemelaar.
Tot het laatst bewaardquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
CUBY
goddamnet.. op wachten.. grrrmbl
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dan ga ik toch voor bob want de plaat van otis is 1 van zijn minderen imo
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dan ga ik toch voor bob want de plaat van otis is 1 van zijn minderen imo
ja heuj.. mr tambourine man is gewoonquote:
Die is al aan bod gekomen, nu tijd voor Otisquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef Eska het volgende:
Oh, en tussen Otis & Bob is het wel lastig kiezen....
Toch Bob denk ik.
Maar, maar Bob is al geweestquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja heuj.. mr tambourine man is gewoon
en otis heeft veul betere platen
ja kvin ook stom.. maar dan hadden ze otis en louis armstrong moeten doen vind ikquote:
Voorlopig kom ik er niet eens doorheen daar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef D. het volgende:
Die is al aan bod gekomen, nu tijd voor Otis
Briljant liedjesschrijver, enorm slechte zanger. Alleen zijn vroegste protestwerk kon hij echt goed uitvoeren wmb. Daarbij past een praat-zing stijl wel. Maar meeste Dylan liedjes zijn pas briljant als ze door anderen worden uitgevoerd vind ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef golfer het volgende:
Dylan is overrated en over het over het paard getild ventje.
Publieke ventjes hequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
En leuk om straks met Cuby te eindigen, maar de afgelopen jaren heeft ie nauwelijks aandacht gekregen van die 2 commerciële ventjes die dit programma presenteren.
cuby is sowieso underrated..die hebben zoveel voor nederland gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
En leuk om straks met Cuby te eindigen, maar de afgelopen jaren heeft ie nauwelijks aandacht gekregen van die 2 commerciële ventjes die dit programma presenteren.
Kreeg nieteens een vermelding in DWDD toen hij overleedquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
Redelijk goede zanger toen hij in een country-mode ging zingen in '69 ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Briljant liedjesschrijver, enorm slechte zanger. Alleen zijn vroegste protestwerk kon hij echt goed uitvoeren wmb. Daarbij past een praat-zing stijl wel. Maar meeste Dylan liedjes zijn pas briljant als ze door anderen worden uitgevoerd vind ik
Das niet waar.. Heb hem toch echt wel voorbij zien komen bij de top2000 a gogo volgens mij hoor..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, als uitvoerend artiest niet altijd groots, maar beste songwriter ooit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef golfer het volgende:
Dylan is overrated en over het over het paard getild ventje.
Dan was het toch wel Armstrong geworden bij mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja kvin ook stom.. maar dan hadden ze otis en louis armstrong moeten doen vind ik
Ik raad je het boek Jan Cremer, deel 3 van harte aan om hem een beetje te leren kennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Briljant liedjesschrijver, enorm slechte zanger. Alleen zijn vroegste protestwerk kon hij echt goed uitvoeren wmb. Daarbij past een praat-zing stijl wel. Maar meeste Dylan liedjes zijn pas briljant als ze door anderen worden uitgevoerd vind ik
Da's dan weer een beetje teveel van het goedequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, als uitvoerend artiest niet altijd groots, maar beste songwriter ooit.
Bij mij ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan was het toch wel Armstrong geworden bij mij.
hebben we er samen ondergelegenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef Karina het volgende:
OK ik heb weer onder een steen gelegen, geen idee wie dit zijn
Ik heb het over zijn muziekquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad je het boek Jan Cremer, deel 3 van harte aan om hem een beetje te leren kennen.
ik vind k3 heul stiekem helemaal om blij van te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Maar ja then again, ik vind Mika soms ook leuk
Oh ja, Mika, de copy/paste muzikant. Leuk hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Dát! Deze Uncle moet zich wmb nog bewijzen op langere termijn terwijl ik velen mis die dat al wel gedaan hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef D. het volgende:
Leuke uitvoering, maar er zijn nog genoeg toppers niet aan bod gekomen...
eej, quotemishandelaar!quote:
Wellesquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan weer een beetje teveel van het goede
Dag, kindje.quote:
Ik ken het ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef Karina het volgende:
OK ik heb weer onder een steen gelegen, geen idee wie dit zijn
Oh, dat doe ik soms ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Bluezz het volgende:
zijn volgens mij vorige keer geweestquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou supersister wel weer eens willen horen.
Hmmm, nou, vooruit dan, maar dan we een paar uur erbijquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, eens per maand is genoeg
Nou, ik vind de tekst wel errug snel gaan anders.quote:
ook zo bewegelijkquote:
Tekst zoeken danquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tekst wel errug snel gaan anders.
ladadieie in the jieehieeeee!! bladiebladie tijhijm!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tekst wel errug snel gaan anders.
ja hell.. ga jij mij zeker zo ineens verlatenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry liefje, maar ik hou niet zo van cuby+blizzards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Die fase hebben we hier gelukkig al weer even achter ons liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind k3 heul stiekem helemaal om blij van te worden![]()
slowin away the TIJMquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ladadieie in the jieehieeeee!! bladiebladie tijhijm!!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef D. het volgende:
Ik weet niet of het de muziek is of de whiskey, maar mijn stoel begeeft het bijna onder mijn gewip
Ik denk het tweedequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef D. het volgende:
Ik weet niet of het de muziek is of de whiskey, maar mijn stoel begeeft het bijna onder mijn gewip
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef D. het volgende:
ik las je post 3 xquote:
Ouwe wipperd!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef D. het volgende:
Live in San Quintin ?quote:
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei: leeftijd is relatief
Thksquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:06 schreef Bluezz het volgende:
oh she may be weary
them young girls they do get wearied
wearing that same old miniskirt dress
but when she gets weary
you try a little tenderness
oh man that
un hunh
i know shes waiting
just anticipating
the thing that youl never never possess
no no no
but while she there waiting
try just a little bit of tenderness
thats all you got to do
now it might be a little bit sentimental no
but she has her greavs and care
but the soft words they are spoke so gentle
yeah yeah yeah
and it makes it easier to bear
oh she wont regret it
no no
them young girls they dont forget it
love is their whole happiness
yeah yeha yeah
but its all so easy
all you got to do is try
try a little tenderness
yeah
damn that hart (hard?)
all you got to do is know how to love her
you've got to
hold her
squeeze her
never leave her
now get to her
got got got to try a little tenderness
yeah yeah
lord have mercy now
all you got to do is take my advice
you've got to hold her
don't squeeze her
never leave her
you've got to hold her
and never
so you got to try a little tenderness
a little tenderness
a little tenderness
a little tenderness
you've got to
got to got to
you've gotta hold her
don't squeeze her
never leaver her
you got
got got got to
now now now
got got got to
try a little tenderness
ye
Mooi om mee af te sluiten juistquote:
Officieel 2 uur dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:09 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat is het dan Matthijs!
ik dacht eigenlijk dat het tot 3 uur duurde
niet eensquote:
klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar stond niet op Groeten uit Grollo!
Lijkt wel Blofquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:13 schreef Bluezz het volgende:
Door het raam van mijn ogen
Ik zie de regenachtige dag
Zittend in de stoel
Mijn koele kamer
Op zoek naar een manier
Om de een ben ik
Het is nutteloos om te huilen
Voor de dingen die ik ooit heb gekend
Denken het terug zal komen en mijn huis te bereiken
Het is als een verre, als een verre gezicht
Het is als de schaduw op mijn muur
Iets
Dat ik niet kan aanraken
Een hemelse verleden dat oproepen
de beschutting van mijn geest
Verbergt mijn lach en mijn traan
en ik blijf op zoek naar een reden die is niet hier.
Liefdesverdriet is mooi voor muziekquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Through the window of my eyes
I can see the rainy day
Sitting in the chair
Of my cool room
Looking for a way
To be the one I am
It's useless to cry
For the things I once have known
Thinking it will come back and reach my home
It's like a distant, like a distant face
It's like the shadow on my wall
Something that
That I cannot touch
A heavenly past that calls
the shelter of my mind
Hides my laugh and my tear
and I keep on looking for a reason which is not here.
Ik mis ook de mosselen maar verder..quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:14 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Mwoa. Zolang er maar niet naar de horizon gekeken of gelopen wordt.
Ik ben gek op Bluezz musiek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |