abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:44:12 #226
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_103444691
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:

[..]

Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste ego :') ingame full epic en IRL gewoon useless..
Haha ja, da's vaak zo. Van die gasten die IRL niets kunnen bereiken maar ingame de grootste mond hebben. Hilarische types.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:45:18 #227
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_103444714
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Klinkt interessant!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_103444761
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje van :P
pi_103444787
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Bootje84 het volgende:

Klinkt interessant!
Het is een internationale organisatie en ze geven ook allerlei cursussen op het gebied van zelfontplooiing (hele weekenden en dergelijke). De blahblah is niet zo aan mij besteed, maar als ze er op die manier mensen mee weten te helpen dan is dat natuurlijk heel mooi. Grappige is dus dat zij daarbij betrokken is en volgens mij zelf alleen ooit patience op de computer heeft gespeeld :D Als er iemand niets van games afweet is zij dat wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103444824
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef SoraAoi het volgende:

Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje van :P
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit :P (incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.

Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103444863
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit :P (incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.

Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?
pi_103444884
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef SoraAoi het volgende:

Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?
Nee, want dat heb ik zelf ook ooit gezocht :D
pi_103444988
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashed :P www.teamliquid.com heeft echt heel veel streams waar mensen dagelijks op intunen. Toernooien winnen doet ie niet echt maar hij cashed m wel :P
pi_103445018
Overigens vind ik het heel saai en vervelend om WoW arena streams te kijken. Ik zie liever raids en PvE want PvP in WoW vind ik persoonlijk maar niks :N

Maar goed, als iemand een suggestie voor een mod weet dan graag :P
pi_103445092
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef SoraAoi het volgende:

Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashed :P www.teamliquid.com heeft echt heel veel streams waar mensen dagelijks op intunen. Toernooien winnen doet ie niet echt maar hij cashed m wel :P
oh, slim! Ja, dan verdien je ook wel :Y

En pvp vind ik ook boeiend om naar te kijken omdat ik zelf zo'n kluns ben in pvp :D Des te meer respect heb ik voor die jongens die zo goed zijn ^O^
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:01:42 #236
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_103445107
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef SoraAoi het volgende:
Overigens vind ik het heel saai en vervelend om WoW arena streams te kijken. Ik zie liever raids en PvE want PvP in WoW vind ik persoonlijk maar niks :N

Maar goed, als iemand een suggestie voor een mod weet dan graag :P
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_103445113
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:

Ik heb er een paar uitgeprobeerd en ze doen allemaal net niet wat ik wil. Misschien ben ik moeilijk :+
pi_103445127
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik al :P
pi_103445717
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:02 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik al :P
Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcist
pi_103445839
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:27 schreef Chau het volgende:

[..]

Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcist

Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kk :P
pi_103445874
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:33 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kk :P
Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).
pi_103446380
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:34 schreef Chau het volgende:

[..]

Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).
Doet wat het moet doen en werkt perfect samen met LUI (lui had er een profile voor) dus tnx :)
pi_103446549
Geen punt :P
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:59:18 #244
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_103446588
Ik ga denk ik weer beginnen met spelen, mijn DK en Shaman oppakken om weer te PvP'en heb nu sinds Mei niet meer gespeeld.. Veel dingen veranderd? :)

Ik zie iig dat er wéér een expansion aankomt, gaat hard.
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_103446600
Anders dumpen jullie bijna een topic vol in 10 uur tijd :@
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_103446933
Gister tijdens die costume contest in slaap gesukkeld :') werd ik om 6 uur ineens wakker. Nog maar ff in bed gaan liggen :D kwam er na die contest nog wat, of alleen stomme foo fightters?
pi_103446980
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:11 schreef TwyLight het volgende:
Gister tijdens die costume contest in slaap gesukkeld :') werd ik om 6 uur ineens wakker. Nog maar ff in bed gaan liggen :D kwam er na die contest nog wat, of alleen stomme foo fightters?
YOU TAKE THAT BACK!!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_103447218
quote:
MoP slaat retri's keihard in het gezicht.
pi_103447246
Lol kom er net achter dat die costume contest helemaal niet in de closing ceremony zat, ik was gewoon een oud filmpje aan het kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')