SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribobquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Flodder450 op 23-10-2011 12:09:49 ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:06 schreef Timwonnacott het volgende:
20 posts spammen om een nieuw topic te openen en dan spel je de titel verkeerd.
Goed werk hoor!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Jump het volgende:
Jammer dat ik geen FA meer ben of je mocht een weekendje afkoelen met je klote posts.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Jump het volgende:
Jammer dat ik geen FA meer ben of je mocht een weekendje afkoelen met je klote posts.
weekendje? niet eens een week of 2? pfff...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef Jump het volgende:
Piss off.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Flodder450 het volgende:
EN DAT WAS HET WEER MENSEN BEDANKT VOOR HET KIJKEN EN TOT ZIENS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff serieus was je lam ofzo?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was trouwens nog 1.7.3Hmmm.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:30 schreef TGMB1 het volgende:
Gaan we even weer praten over minecraft ipv te spammen over de TT
Dit is een van de vreemdste bugs die ik heb gezien met world generation.mijn vreemdste bug zijn ballen met steen en aarde die in de lucht zweven (world generation bug heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was trouwens nog 1.7.3)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe noem je een turkse vrouw in het zwembad?nee, gewoon heel erg verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff serieus was je lam ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:52 schreef bobbernaut het volgende:
Ik doe 3 postjes krijg meteen ban waarschuwing en shithij 20 en niks
![]()
HA WE HEBBEN NOG EEN BOB!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:06 schreef Euribob het volgende:
Wil iemand mij even in de OP zetten?
Euribob - Euribob![]()
Het spel maar even aangeschaft nu het nog maar 15,- kost.
Jij heet cedric..quote:
quote:
Ik heet Cedric.quote:
Krijg je betaald?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef tuut-chips het volgende:
Ben al een tijdje niet online geweest, druk bezig met FOK!Games... Breken jullie de boel niet af?
Hoeveel nieuwe maps hebben jullie al gehad?
*proest*quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef tuut-chips het volgende:
Ben al een tijdje niet online geweest, druk bezig met FOK!Games... Breken jullie de boel niet af?
Waarom zo hard werken dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee daar krijg je niet voor betaald
carrière maken broquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
STAAT TOCH GOED OP JE CV, MEID.quote:
Bullshit brah. Aardappelen schillen staat nog beter op je CV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
STAAT TOCH GOED OP JE CV, MEID.
Lijkt me best raar als je FOK! niet kent en iemand komt bij je solliciteren, en je ziet FOK!games erop staanquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bullshit brah. Aardappelen schillen staat nog beter op je CV.
of als je als baas zelf een FOK!ker bent en je die persoon juist haatquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als je FOK! niet kent en iemand komt bij je solliciteren, en je ziet FOK!games erop staanKlinkt beetje raar dan wel
Wij hebben versie 1.9 pre 4quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet meer inloggen in t spel
Nu wel....
Ik kan nu niet inloggen op Drumpie's Server vanwege een outdated client. Ik heb versie 1.8.1
Ja dat wordt updatenquote:
Ah was de hele dag wegquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Mau! Geef die server es een slinger..
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef tuut-chips het volgende:
Iron is niet moeilijk te vinden op survival hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Euribob het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zitten kloten met mijnkarretjes en rails op ''Creative''.
Nou is het inderdaad zo dat als je even de tijd neemt om een goede baan aan te leggen je heel snel van een punt naar een ander punt kunt. Maar op ''Survival'' is dat toch totaal niet rendabel? Fukking duur die dingen! Waarom zitten ze er überhaupt in?
Niet vergeten dat de mineshafts tegenwoordig vol liggen met die dingen. Haalt al gauw meerdere stacks rails uit 1 mineshaft complex.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Euribob het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zitten kloten met mijnkarretjes en rails op ''Creative''.
Nou is het inderdaad zo dat als je even de tijd neemt om een goede baan aan te leggen je heel snel van een punt naar een ander punt kunt. Maar op ''Survival'' is dat toch totaal niet rendabel? Fukking duur die dingen! Waarom zitten ze er überhaupt in?
En terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Berend. het volgende:
Flodder heeft een fok ban voor lapo hunten![]()
![]()
![]()
zo kort?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:51 schreef Jump het volgende:
Maar goed, Flodder is weg tot morgenmiddag
Nee, de Iron niet gek. Meer Gold en Redstone voor de Power en Pressure Rails.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Iron is niet moeilijk te vinden op survival hoor.
Of het 't waard is is wat anders, maar eerst hadden we ook een enorme rails aangelegd die langs/door huizen ging. Was ook wel tof als je d'r in zat.
Lekker voor hem. Eindelijk eens een ban voor dat tyfusgehuntquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Berend. het volgende:
Flodder heeft een fok ban voor lapo hunten![]()
![]()
![]()
Het is maar hunten hoor, het is niet dat je er minder van wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Lekker voor hem. Eindelijk eens een ban voor dat tyfusgehunt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is maar hunten hoor, het is niet dat je er minder van wordt.![]()
het is strontirritant, i.p.v. een normale discussie worden er 10 nutteloze kut posts geplaatstquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:07 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind het niet bepaald irritant of zo, die paar laatste posts.
ja klopt maar als je een beetje gaat rondlopen in de mineshafts heb je dat zo bij elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de Iron niet gek. Meer Gold en Redstone voor de Power en Pressure Rails.
Ik gebruik eerdergenoemde manier want fornuiskarren zijn in principe nog kutter, wat gaan die dingen sloom zeg, tering.![]()
Verwacht ook geen discussies van hoog niveau in de laatste 10 posts.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
het is strontirritant, i.p.v. een normale discussie worden er 10 nutteloze kut posts geplaatst
wat is er anders aan de laatste 10 posts als de rest van het topic dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verwacht ook geen discussies van hoog niveau in de laatste 10 posts.
zelfde snelheid als die van het licht, als je het licht weghaalt is er gelijk duister. Dus niet zo moeilijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Ok. Een discussie op hoog niveau. Filosofisch vraagstukje: Wat is de snelheid van het duister?
Natuurkundig vraagstukje dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Ok. Een discussie op hoog niveau. Filosofisch vraagstukje: Wat is de snelheid van het duister?
Hangt van je interpretatie af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:57 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Natuurkundig vraagstukje dus
Duister heeft geen snelheid.
twitter, pre-releasequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Euribob het volgende:
Ik heb nu versie 1.8, maar ik hoor jullie over 1.9? Waar is die te updaten?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik besefte wat nu precies wordt weergegeven
Als jullie btw willen mogen jullie helpen met gebouwen, er moet namelijk nog wat komen:quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef maurisioo het volgende:
Btw heeft iemand nog een leuk bouwwerk in een map staan zoals een kathedraal (van flodder) of iets dergelijks? Zou namelijk leuk zijn om in die map waar ik mee bezig ben te zetten.
Iedereen die meegeholpen heeft komt trouwens in de credits.![]()
Apple store it is, kom er zodalijk aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als jullie btw willen mogen jullie helpen met gebouwen, er moet namelijk nog wat komen:
-Het grote hotel waar het allemaal om gaat moet nog komen (veel werk)
-bibliotheek (heb ik waarschijnlijk al iemand voor)
-flats enz
-winkels (o.a. apple store)
-soort van stadhuis of iets dergelijks
-kathedraal
-café/restaurant dingen gebouwen (altijd leuk)
-kleine kerkjes
en gewone huizen natuurlijk
alle hulp is welkom
mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Apple store it is, kom er zodalijk aan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef jaijai2 het volgende:
Weer een slecht punt aan ps3, geen minecraft.
Xbox 360, ftw !!!
Ik speel geen MC op me xbox hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Minecraften op een console, ga dan gewoon dood ofzo.
Ik heb een hele rits kathedralen als schematicquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als jullie btw willen mogen jullie helpen met gebouwen, er moet namelijk nog wat komen:
-Het grote hotel waar het allemaal om gaat moet nog komen (veel werk)
-bibliotheek (heb ik waarschijnlijk al iemand voor)
-flats enz
-winkels (o.a. apple store)
-soort van stadhuis of iets dergelijks
-kathedraal
-café/restaurant dingen gebouwen (altijd leuk)
-kleine kerkjes
en gewone huizen natuurlijk
alle hulp is welkom
ah mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb een hele rits kathedralen als schematic
moet je wel op skype komen als je dr eentje wil ;D
ik ben online, wat is joun naam dan? ;oquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja heb je. alleen je bent offline volgens skype
maurisiooquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben online, wat is joun naam dan? ;o
das lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:22 schreef Berend. het volgende:
Kiwi gaat vanaf nu elk nieuws item van hem hier plaatsen
Wel het beestje bij zijn naam noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:22 schreef Berend. het volgende:
Menno gaat vanaf nu elk nieuws item van hem hier plaatsen
wow!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon 1.8
Texturepack: http://www.minecraftforum(...)vos-rustic-pack-v14/
De constructie zelf is niet zo moeilijk, halfuurtje wordedit is het wel af denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nou eens een leuke spawn zijn
Daarom, simpel om te maken, maar wel mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De constructie zelf is niet zo moeilijk, halfuurtje wordedit is het wel af denk ik
Sosua heeft ook zoiets gemaakt op mijn oude server, alleen dan met een dak erbovenop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Daarom, simpel om te maken, maar wel mooi!
Verandert de map generator bij 1.10 nog? Anders kan ik wel vast iets leuks maken ^^quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Sosua heeft ook zoiets gemaakt op mijn oude server, alleen dan met een dak erbovenop.
Ik Dungeon Defenders, Als je vrienden hebt die meespelen is het een erg leuk spel voor maar 8,75 Per persoon als je 4 pack kooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik speel gewoon battlefield 3 tot de release.![]()
Prima joh, wat boeit het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef JaimyLee het volgende:
Er komen geen 1.9 of 1.10, het word gewoon Minecraft 1.0
een cijfertje achter de puntquote:
ik denk zelfs korter met MCedit, gewoon een koepel maken en dan van moss stone, en dan de helft verwijderen, de rest gewoon in game en dan met creative.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De constructie zelf is niet zo moeilijk, halfuurtje wordedit is het wel af denk ik
Dat als je het over 1.9 hebt je het waarsschijnlijk zeker over de beta hebt, die niet in versie 1.9 uit zou komen. Je hebt het dus over een versie die er niet zal zijn, ik verbeter je door te zeggen dat het gewoon de full versie word. Alleen maar beter dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:14 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Het maatschappelijk belang van dat feit is?*
klinkt handig, hoef je niet op zoek naar slimes bij het o zo gezellige lavaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef MineraalWater het volgende:
Dit moet ook zeker komen!
[ afbeelding ]
Hmm neh. Sticky pistons maken moet niet te makkelijk worden en tall grass kan je niet oppakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef MineraalWater het volgende:
Dit moet ook zeker komen!
[ afbeelding ]
Onee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm neh. Sticky pistons maken moet niet te makkelijk worden en tall grass kan je niet oppakken
Werkt dat? Wauw, nja dat wist ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Onee?
Als ik shears gebruik op tall gras.. Wat krijg ik dan...?
net als bij boomblaadjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Werkt dat? Wauw, nja dat wist ik niet
Ja dat wist ik wel, en daar kan je ook wat mee. Maar wat kan je nou met tall grass? Niks tochquote:
ik mag toch hopen 2.0..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef JaimyLee het volgende:
Er komen geen 1.9 of 1.10, het word gewoon Minecraft 1.0
wat kan je nou met boomblaadjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, en daar kan je ook wat mee. Maar wat kan je nou met tall grass? Niks toch
Plaatsen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, en daar kan je ook wat mee. Maar wat kan je nou met tall grass? Niks toch
quote:
lekker voor tuinman spelenquote:
Ja idd, vines vind ik ook nog wel vet, maar tall grass eigenlijk helemaal niet. Als ik aan het vechten ben sla ik zo vaak gras kapot, en gaat m'n zwaard weer kapotquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Plaatsen!
Bij vines werkt het overigens ook én bij schapen
moet je minder naar beneden slaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja idd, vines vind ik ook nog wel vet, maar tall grass eigenlijk helemaal niet. Als ik aan het vechten ben sla ik zo vaak gras kapot, en gaat m'n zwaard weer kapot
kan ook zo lekker als ik kippetjes slaquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
kan ook zo lekker als ik kippetjes sla
Of koeien, voor leather, daar moet je sowieso naar beneden mikken
quote:
je kan een enorm doolhof maken....quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Alstead het volgende:
[..]
je kan een enorm doolhof maken....
die is best kleinquote:
maak er maar 1 met reeds, dan loop ik er dwars doorheenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die is best kleinzou trouwens ook wel leuk zijn om een doolhof met reeds of bijvoorbeeld bricks te maken
das wat moeilijker om door te komen en obsidian is lelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die is best kleinzou trouwens ook wel leuk zijn om een doolhof met reeds of bijvoorbeeld bricks te maken
dat is grappig, maar niet nuttigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Alstead het volgende:
[..]
je kan een enorm doolhof maken....
Zo veel dingen in minecraft zijn niet nuttigquote:
tenzij je een adventure map maaktquote:
klopt en daar vraag ik me dan ook van af waarom ze het erin hebben gegooid als ze toch een adventure game van hebben gemaakt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zo veel dingen in minecraft zijn niet nuttig
Zodat mensen die gewoon creatieve dingen willen maken ook nog genoeg te doen hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt en daar vraag ik me dan ook van af waarom ze het erin hebben gegooid als ze toch een adventure game van hebben gemaakt...
kijk JaimyLee snapt hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zodat mensen die gewoon creatieve dingen willen maken ook nog genoeg te doen hebben
Alstead heeft uitgevonden hoe je kan linkenquote:
zekersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Alstead heeft uitgevonden hoe je kan linken
Ik bouw gigantische bouwwerken op m'n servert, dus geef ik wel antwoord op je vraagquote:
in creative wordt in princiepe alle grote bouwwerken gemaakt, je hebt wat gekken die dat in een survivalmode doen..quote:
Sorry dat ik al langer minecraft speel dan dat er creative mode bestaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
in creative wordt in princiepe alle grote bouwwerken gemaakt, je hebt wat gekken die dat in een survivalmode doen..
Het is trouwens 'principe'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
in creative wordt in princiepe alle grote bouwwerken gemaakt, je hebt wat gekken die dat in een survivalmode doen..
Ik heb ooit eens een glazen doolhof van 50*50 gemaakt met drie verdiepenquote:
Ik ook man, echt nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik Dungeon Defenders, Als je vrienden hebt die meespelen is het een erg leuk spel voor maar 8,75 Per persoon als je 4 pack koopt
eigenlijk gewoon beginnen op papier en dan laag voor laag bouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een glazen doolhof van 50*50 gemaakt met drie verdiepenVééééél tijd en planning nodig en ben er zelf verschillende keren in verloren gelopen tijden het bouwen. Maar wel tof achteraf.
creative mode bestaat al sinds MC bestaat, kwestie van server downloaden en een juiste mod gebruiken voor item spawning..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sorry dat ik al langer minecraft speel dan dat er creative mode bestaat
Maar die creative mode had niet alle items van de survivalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
creative mode bestaat al sinds MC bestaat, kwestie van server downloaden en een juiste mod gebruiken voor item spawning..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:19 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Maar die creative mode had niet alle items van de survival
Kheb alles even gespeeld maar ben nu een lvl 24 knight dude thingy, speel elke avond wat potjes met wat vrienden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sweett!!
Echt een vet spel, Welk level en race ben je?
Nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kheb alles even gespeeld maar ben nu een lvl 24 knight dude thingy, speel elke avond wat potjes met wat vrienden.
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 17:42:29@JaimyLeee I think we start over from 1.0 again reageer retweet
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef JaimyLee het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 17:42:29@JaimyLeee I think we start over from 1.0 again reageer retweet
Ben je jaloers dat jeb naar mij twittert of vind je het stom dat het weer naar 1.0 gaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
@JaimyLeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef JaimyLee het volgende:
ik las dat ik dacht wtfquote:
wowquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef JaimyLee het volgende:
het is totaal onlogisch en tegen alle normale develop "standaarden" (zover die er zijn) in..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jeb naar mij twittert of vind je het stom dat het weer naar 1.0 gaat?
Ik vind het logisch dat het naar 1.0 gaat. Het spel word uitgebracht als nieuw, en nieuw begint niet bij 1.9
wat maakt het uit het is minecraftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het is totaal onlogisch en tegen alle normale develop "standaarden" (zover die er zijn) in..
je beta, alpha e.d. clients worden genummerd, wanneer je dan final hebt ga je naar de volgende major (in MC's geval dus 2.0)
tja, daar is immers al genoeg verwarring he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wat maakt het uit het is minecraft
Minecraft 1.0 lijkt me veel duidelijker. Die oude versies ga je toch niet meer spelen dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, daar is immers al genoeg verwarring he?
1. ik heb tweets van Jeb EN Notch gekregenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jeb naar mij twittert of vind je het stom dat het weer naar 1.0 gaat?
Ik vind het logisch dat het naar 1.0 gaat. Het spel word uitgebracht als nieuw, en nieuw begint niet bij 1.9
mag ik je twitter ik wil je volgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1. ik heb tweets van Jeb EN Notch gekregen![]()
2. owh ik dacht dat het over worldgenerate gingdus ik dacht fuck mag ik weer nieuwe map maken
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
mag ik je twitter ik wil je volgen
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:maurisioo
Yuri_Boyka
SosuaCafe
MrEarcheese
dnbrainwash
JaimyLee
drumstickNL
bobbernaut
Verbodsbord
mschol
tuut-chips
TJV
Mender
SuperHarregarre
zerokil
MineraalWater
jebentzelfeenfiets.
gogosweden
Ceees2
NietTeVolgen
vogelkooi
RickoKun
Eierbal
-Datdus-
Snorrenbaard
Drebbelman
Flodder450
Jump
SuperKaasNacho
Dyll
UBERDHOKER
einschtein
apij4125
Timwonnacott
McWurth
Sitethief
Kakpizza
rijsttafel
Hatsekiedee
Jian
Dagoduck
FreezePop
Jesse_van_Laar
luciferist
Mordecai
secondewijzer
BurnaBoy
Fe2O3
SyngeJordeeeh
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Berend.
Yuri_Boyka
JaimyLee
mschol
MrEarcheese
bobbernaut
SosuaCafe
drumstickNL
tuut-chips
MineraalWater
dnbrainwash
Mender
TJV
Toothless
Verbodsbord
gogosweden
-Datdus-
Flodder450
zerokil
RickoKun
vogelkooi
Drebbelman
NietTeVolgen
Jump
SuperHarregarre
Timwonnacott
Ceees2
Samael
Hatsekiedee
SuperKaasNacho
jebentzelfeenfiets.
benx
DeHovenier
Dagoduck
einschtein
Sitethief
Kakpizza
Snorrenbaard
Graseter
Maanvis
Fe2O3
apij4125
AlchemistOfSorrows
Mordecai
Jesse_van_Laar
Sok.
rijsttafel
MissionPhailed
TheMightyRecom
HyperViper
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
NietTeVolgen
drumstickNL
Toothless
Berend.
Sok.
Jump
gogosweden
Kakpizza
Drebbelman
Fe2O3
Herr-Derp
SomeAwesomeDude
Verbodsbord
Jolly_Reaper
UBERDHOKER
Ten_minste_houdbaar_tot
KoningStoma
16meter
HyperViper
WARE_HEIDEN
TimKuik
MSAS
SuperHarregarre
Evil_Koekje
dekkered
KrentebolHooft
shadowflash
Gamer_V
FreezePop
Samael
BurnaBoy
robuden
Doublepain
juggernaut151
Patje1987
leeell
Me_Wesley
DutchErrorist
jebentzelfeenfiets.
MagischMannetje
Timm-E
Vred
Nico_Galijk
rockxas
Banzaiaap
boyv
Jegorex
HL_Dog43
Misunderstood
IscopeU
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
MineraalWater
maurisioo
MrEarcheese
Berend.
mschol
dnbrainwash
gogosweden
JaimyLee
Flodder450
Mender
-Datdus-
Yuri_Boyka
TJV
SosuaCafe
drumstickNL
tuut-chips
Maanvis
Timwonnacott
Snorrenbaard
Mordecai
benx
shiznuts
Ceees2
HyperViper
zerokil
DeHovenier
MissionPhailed
wuuht
TheFamousMan
Jump
tokko1
BasOne
Sitethief
RickoKun
igottagun
rijsttafel
Dr_Flash
Ajacied422
KneusTeun
Trevland
AlchemistOfSorrows
Drebbelman
monkeybrain
suikertaartje
RobertNL
RockNijntje
ElmoFan
vogelkooi
cablegunmaster
Pallas-Athene
WAAROM STAAT TOOTHLESS ER BIJquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Yuri_Boyka
maurisioo
Berend.
mschol
Dagoduck
PiRANiA
Knetterkrankjorum
-Datdus-
bobbernaut
Alstead
djkoelkast
dnbrainwash
Swomp
TJV
MineraalWater
Dimens
MrEarcheese
Dalando
Huppelmuts
tuut-chips
SperzieboonToon
SosuaCafe
Verbodsbord
Spaghettivreter
gogosweden
Graseter
Dhaha
honkeytonk
Beach
drumstickNL
sharr
Flodder450
utopie
SawIt
L-ascorbinezuur
kdrietjeh
So_Surreal_Baby
Trollscience
TWP
Id_do_her
StephanL
SuperwormJim
zerokil
Maanvis
ThaTim
Toothless
mash_
Gelebadeend
Mender
Lektrofapper
Lol Berendina op 2, dat is wel fucked up hahaha.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie: Shalimar Berend. maurisioo fyah ecktebaas JaimyLee Driepink mschol MrEarcheese Opa_vertelt TJV Your_mother_in_law tuut-chips Verbodsbord MineraalWater SosuaCafe coban Papierversnipperaar 100% Tukker Tegan drumstickNL bobbernaut Toothless Weissman stefanhaan Stereotomy Sounddragon gogosweden zerokil donald_dick dnbrainwash Oostblokker DutchErrorist Mirel BrandX zarGon n8n Ruluvant -Datdus-Mender robertzone delano.888 peanutbutterjelly Watertornado ViezeFur Maanvis ukga fespo Flodder450 Agentperry
Die had ik ook al even verwijderd ja, hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:45 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
WAAROM STAAT TOOTHLESS ER BIJ
Dikgedrukt vind ik kloppen, degene die dat niet zijn vind ik of stom of heb ik geen idee wie het zijn
Oh vet dat hij heeft geantwoord!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf, renesite op tweede plaatsquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
SHERMAN
Renesite
nikky
BlueCurl
Godtje
shmoopy
Lucille
mschol
Sjowhan
yvonne
Dagonet
Duderinnetje
NJ
devzero
QuietGuy
remlof
Sander
Breuls
Marty26
Danny
flugeltje
static
Bart
Troel
clumsy_clown
buzzer
Misan
Nuongirl
rickmans
Luctor.et.Emergo
Drugshond
Surveillance-Fiets
Biogarde
ElisaB
cygnusx
Snakey
Geqxon
Eronymus
Fliepke
Christiaan
SpeedyGJ
steenz
blablasjit
Dizer
Anne
Alexxxxx
Giem
Bupatih
HuHu
ChickenSpikey
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:45 schreef MineraalWater het volgende:
Haha held, ik sta bovenaan bij Bobber
de rest ken ik nietquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
MineraalWater
maurisioo
MrEarcheese
Berend.
mschol
dnbrainwash
gogosweden
JaimyLee
Flodder450
Mender
-Datdus-
Yuri_Boyka
TJV
SosuaCafe
drumstickNL
tuut-chips
Maanvis
Timwonnacott
Snorrenbaard
Mordecai
benx
shiznuts
Ceees2
wuuht
TheFamousMan
Jump
tokko1
Sitethief
RickoKun
igottagun
rijsttafel
KneusTeun
AlchemistOfSorrows
Drebbelman
vogelkooi
Pallas-Athene
Mensen die ik niet/niet goed ken of er niet in vind horen heb ik er uit gehaald (er waren twijfel gevallenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
maurisioo
Berend.
MineraalWater
MrEarcheese
SosuaCafe
gogosweden
Yuri_Boyka
dnbrainwash
Flodder450
MaGNeT
PiRANiA
drumstickNL
JaimyLee
Jump
Whuzz
rijsttafel
Mordecai
Integraalfiets
MissionPhailed
wuuht
Eierbal
Ik was het zelf al lang weer vergeten. Maar het was dus in het lost topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ik speel minecraft al een jaar voor de release
JAquote:
twitter:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen die ik niet/niet goed ken of er niet in vind horen heb ik er uit gehaald (er waren twijfel gevallen). Jammer dat hij Eierbal onderaan zet.
Oja Jump, we spraken elkaar in 2007 alHaha, waar is de tijd van LostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het zelf al lang weer vergeten. Maar het was dus in het lost topic.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef Berend. het volgende:
Mwhaha ik speel al Battlefield 3 .... 2 dagen voor de release![]()
ik stuur je wel alle schematics van bouwerken op die ik zelf heb gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:38 schreef maurisioo het volgende:
iemand nog mooie schematics die hij zelf gebouwd heeft en in een map waar ik mee bezig ben mag komen?
niet meer kerken hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik stuur je wel alle schematics van bouwerken op die ik zelf heb gemaakt
kom op skype ;D
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 17:37:33It's in our interests to do another pre-release before Minecon, but if it's "pre-5" or "release candidate 1" and what date, I don't know reageer retweet
haha ik heb hem gisteren al uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef Berend. het volgende:
Mwhaha ik speel al Battlefield 3 .... 2 dagen voor de release![]()
Is offline bij mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Flodder450 het volgende:
IEDEREEN
naar maurice zn server, er staat namelijk iets GIGANTISCH in!
okquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Berend.
maurisioo
dnbrainwash
Yuri_Boyka
MrEarcheese
bobbernaut
JaimyLee
Mender
MineraalWater
drumstickNL
mschol
Toothless
gogosweden
tuut-chips
Verbodsbord
Flodder450
-Datdus-
TJV
SuperHarregarre
Maanvis
zerokil
jebentzelfeenfiets.
RickoKun
Drebbelman
NietTeVolgen
KneusTeun
Snorrenbaard
Eierbal
DeHovenier
Jump
Ceees2
Dagoduck
MissionPhailed
Timwonnacott
Mordecai
Sitethief
vogelkooi
AlchemistOfSorrows
SuperKaasNacho
BurnaBoy
Jesse_van_Laar
Frietkraam
SyngeJordeeeh
benx
Jolly_Reaper
andreas612
Eclaire84
igottagun
wuuht
delano.888
[/quote]hoe kun je zoiets eigenlijk zien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Berend.
maurisioo
dnbrainwash
Yuri_Boyka
MrEarcheese
bobbernaut
JaimyLee
Mender
MineraalWater
drumstickNL
mschol
Toothless
gogosweden
tuut-chips
Verbodsbord
Flodder450
-Datdus-
TJV
SuperHarregarre
Maanvis
zerokil
jebentzelfeenfiets.
RickoKun
Drebbelman
NietTeVolgen
KneusTeun
Snorrenbaard
Eierbal
DeHovenier
Jump
Ceees2
Dagoduck
MissionPhailed
Timwonnacott
Mordecai
Sitethief
vogelkooi
AlchemistOfSorrows
SuperKaasNacho
BurnaBoy
Jesse_van_Laar
Frietkraam
SyngeJordeeeh
benx
Jolly_Reaper
andreas612
Eclaire84
igottagun
wuuht
delano.888
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
over de hele tijd dat ik op fok! zit:Wat sta ik laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
bobbernaut
dnbrainwash
JaimyLee
MineraalWater
gogosweden
maurisioo
Berend.
mschol
drumstickNL
Mender
TJV
SosuaCafe
Alstead
tuut-chips
Maanvis
karr-1
rijsttafel
Yuri_Boyka
Jump
sjoemie1985
Lorrelies
MrEarcheese
Timwonnacott
Frutsel
Flodder450
Sitethief
Stokstaart
vergezocht
hasse8
-Datdus-
netolk
cablegunmaster
MissionPhailed
Drebbelman
smeltwater
JohnnyKnoxville
alpeko
Wie-0-Wie
Cara
Kwaliteit
igottagun
rollator_GSI
Nibb-it
KneusTeun
Paul-89
TheSorrow
aloa
Blester
yoppiesaus
rubje
Die heb ik net gepost jonge.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:45 schreef gogosweden het volgende:
dit filmpje
ze gebruiken minecraft lines, en het werkt nog ook,
zoals :
"riding pigs"
"shhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" (creeper)
enz
kk lelijk egt kk xD xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft flodder gemaakt. wow!!
Nee kijk maar een paar posts terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef RickoKun het volgende:
heeejjj mesne is verzie v1.9 al uid?????
nee he ricko is er ook weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef RickoKun het volgende:
heeejjj mesne is verzie v1.9 al uid?????
dankjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou, passend
Hahahaha, Baasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou, passend
nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wanneer ging je server nou ook alweer online? Had niet gelezen wat jullie typte
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
Noh man ben die gast op die foto niet. En jaimy jij moet sws niet haten want ik heb tenminste wel een normale pfEN ik heb OOK NOG een SOCIAAL LEVEN!
quote:Beste *************,
Je YouTube-account ************* kan in aanmerking komen om inkomsten te genereren als mensen je video's afspelen.
Je kunt eenvoudig inkomsten genereren met je video's. Dit werkt als volgt: meld je eerst aan bij je YouTube-account. Lees vervolgens de stappen op http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe en voer deze uit.
Als deze optie voor je account is ingeschakeld, kunnen we advertenties weergeven naast de video's die je indient voor het genereren van inkomsten. Je ontvangt een deel van de advertentie-inkomsten zolang je aan de programmavereisten voldoet.
Hartelijk dank en veel succes.
Het team van YouTube
Nee.quote:
Aai aai..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee.
Anders zei ik wel 'we worden rijk, bitches'![]()
Sarcasme is niet je sterkste punt, gok ik?quote:
Is een gedeeld account met 2 vrienden van me. Eentje maakt de animaties gebaseerd op videogames/characters en ik en een vriendin doen soms de voice acting in 't Engels of Nederlands.quote:
Waar zeg ik dat ik haat? Nergens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
Noh man ben die gast op die foto niet. En jaimy jij moet sws niet haten want ik heb tenminste wel een normale pfEN ik heb OOK NOG een SOCIAAL LEVEN!
nee dat van dat rijk grapje snap ik maar 't zal je echt vies tegenvallen hoeveel je ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Sarcasme is niet je sterkste punt, gok ik?
En je moet waarschijnlijk wel minimaal 100,- euro hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:06 schreef igottagun het volgende:
[..]
nee dat van dat rijk grapje snap ik maar 't zal je echt vies tegenvallen hoeveel je ervoor krijgt.
Euro per 40.000 views en dan mag je pas storten op eigen rekening bij 10,- euro.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:40 schreef Mordecai het volgende:
Goedemorgen! Wat heb ik lekker geslapen!
My eyes They bleedquote:
lekker offtopic danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:17 schreef MineraalWater het volgende:
Voor iedere portal fan, ik vind het toch wel een goeie cover
Boeiend, Het zijn de laatste paar posts, beter dan een hunt..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef Alstead het volgende:
Ja dat klopt maar ik ga er ook niet over praten hier
ja dat klopt, iemand al een idee voor naam van het nieuwe topic?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boeiend, Het zijn de laatste paar posts, beter dan een hunt..
gewoon geen hunt en geen portal gepraat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boeiend, Het zijn de laatste paar posts, beter dan een hunt..
of: Waar we flink in creative zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |