Eens die Era Vans, die iedereen tegenwoordig draagt, zijn echt te lelijk voor woorden. Als je bij de massa wilt horen moet je vooral die Vans dragenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik zoek een subtiel model in een donker kleur/grijs. Ik vind de vorm van die vans wel tof alleen die witte rand op de voorkant maakt het zo lomp.
Uhm, verder heb ik geen speciafieke eisen .
Vond ik eerst ook, maar als je er even mee hebt gelopen dan is het niet meer zo log. De witte rand slijt namelijk en daardoor wordt het geheel meer afgerond (lees: minder lomp).quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik zoek een subtiel model in een donker kleur/grijs. Ik vind de vorm van die vans wel tof alleen die witte rand op de voorkant maakt het zo lomp.
Uhm, verder heb ik geen speciafieke eisen .
Maar welke maataanduiding staat er in de tong van je desert boot. UK of US?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Cpt. het volgende:
Ik draag altijd US8 en mn desert boots zijn UK7.5, al had ik ze misschien beter nog een half maatje kleiner kunnen nemen omdat ze aardig uitlopen.
quote:
Ik weet, zijn wel mooie schoenen maar zijn net de nieuwe Vansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:50 schreef nexusje het volgende:
[..]
menig footlocker ligt er bomvol mee, succes
Def-shop, dat zag ik gister ook een advertentie van aan de zijkant op FOK!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:10 schreef Jadusable het volgende:
Nl.defshop![]()
Air jordan en 6.0 zijn daar ook van de partij! Ik had mijn dc gatsby 2s daarbesteld voor 30 euro
Dan loop je mij net misquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef nexusje het volgende:
Zelf weer een heerlijk chilldaggie, Richting roermond zometeen
Vandaag: autoforce 180 NYC![]()
[ afbeelding ]
oh haha! Nagoed zal wel zien wat er ligtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dan loop je mij net mis![]()
Ik kom er net vandaan. Lag niks bijzonders naar mijn smaak.
Alleen een knitted polo muts gekocht en een paar baby vans voor m'n nichtje.
Een broek hebben met een fatsoenlijke leg opening.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef Nezhi het volgende:
Hoe kan je Nike Dunks een beetje normaal dragen zonder skinnies/slim? Het staat niet zodra mijn broek erover heen glijdt en elke keer erin proppen is ook onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |