quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Nezhi het volgende:
Zijn jullie bang om een nieuw deel te moeten openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fok niet met mijn handel bradaaaa, jij hebt genoeg geld ik moet strugglen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
Doen het goed die spizikes hier, ik ga ook handeltje doen bradaa
Ik wil een auto die boven de 100 km kan rijden, iemand een suggestie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef keestwee het volgende:
Dag mensen![]()
Ik zoek leuke lage niet al te brede sneakers, maar kon Donderdag in de stad niet echt iets leuks vinden, dus dacht misschien hebben jullie wel goed advies?
6, maar 6.5 is maar 0.5 cm groter toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
fok niet met mijn handel bradaaaa, jij hebt genoeg geld ik moet strugglen.
Infrareds zijn dope ja, welke maat heb je Nezhi?
Ik krijg nog 2 paar maat 6.5 binnen.
Doe niet zo gemeen tegen mequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil een auto die boven de 100 km kan rijden, iemand een suggestie?
Ik zoek een subtiel model in een donker kleur/grijs. Ik vind de vorm van die vans wel tof alleen die witte rand op de voorkant maakt het zo lomp.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehe, kusje![]()
maar het zou helpen als je wat specifieker bent, merken waar je van houdt?
Nee die niet helaasquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Nezhi het volgende:
Als je nog US 6 Infrareds krijgt![]()
anders wacht ik wel af wat je allemaal binnen krijgt
I C, kijk wel even wat er isquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik zoek een subtiel model in een donker kleur/grijs. Ik vind de vorm van die vans wel tof alleen die witte rand op de voorkant maakt het zo lomp.
Uhm, verder heb ik geen speciafieke eisen .
Hier een paarquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Ik zoek een subtiel model in een donker kleur/grijs. Ik vind de vorm van die vans wel tof alleen die witte rand op de voorkant maakt het zo lomp.
Eens die Era Vans, die iedereen tegenwoordig draagt, zijn echt te lelijk voor woorden. Als je bij de massa wilt horen moet je vooral die Vans dragenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar als je er even mee hebt gelopen dan is het niet meer zo log. De witte rand slijt namelijk en daardoor wordt het geheel meer afgerond (lees: minder lomp).quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef keestwee het volgende:
[..]
Maar welke maataanduiding staat er in de tong van je desert boot. UK of US?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Cpt. het volgende:
Ik draag altijd US8 en mn desert boots zijn UK7.5, al had ik ze misschien beter nog een half maatje kleiner kunnen nemen omdat ze aardig uitlopen.
quote:
Ik weet, zijn wel mooie schoenen maar zijn net de nieuwe Vansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:50 schreef nexusje het volgende:
[..]
menig footlocker ligt er bomvol mee, succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |