Ehhhh ik heb er wel een paar. Net de mids meegenomen onder de douche en daar ff schoongemaakt, werk altijd wel met zwarte schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef vault_tec het volgende:
Cpt. heb je ook nog niet beated paartjes? hehe
Dat is waar, op die manier ook wat schoenen "verziekt"quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ehhhh ik heb er wel een paar. Net de mids meegenomen onder de douche en daar ff schoongemaakt, werk altijd wel met zwarte schoenen.
Maar als ik word gevraagd of ik mee voetbal of iets anders ga ik niet zeggen "nee dan worden mn schoenen vies" [ afbeelding ]
Deze zijn eckt geilquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
Mf dooms
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jah, maar de platte zijn gewoon lelijkquote:
Je moet ook niet te grote strikken hebben... Veteren en strikken is een kunstquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Jah, maar de platte zijn gewoon lelijkZe gaan zo slap en lelijk hangen als ik ze strik, dus ik moet ze onder de tong stoppen...
heb 10 paar janoski's, als je het mooie schoenen vind waarom zou je dan op zoek gaan naar iets anders?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef HenkXL het volgende:
Aii die nieuwe wijn Janoski's zijn erg mooi, vind het alleen zo dom om 2 paar van hetzelfde model te hebbenDenk dat ik maar eens voor low chukka's ga, zijn die qua grote etc. beetje hetzelfde als janoski's?
Vond die tegenvallen, wil hem wel als ik hem ooit in de sale kan kopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef HenkXL het volgende:
Dat is ook weer zo, echter koop ik een paar schoenen per 5maand ongeveer, dus ik heb er niet zoveel
Deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef HenkXL het volgende:
Dat is ook weer zo, echter koop ik een paar schoenen per 5maand ongeveer, dus ik heb er niet zoveel
Deze![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |