Nee joh. Gewoon licht beginnen, beetje de goede vorm doorkrijgen, stabiliseren is op het begin ook een beetje wennen. Dan gewoon opbouwen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Gewoon schrik dat ik ga falen met die losse gewichtenOp die chest press kan ik maar 40-45 kg (8 reps)
Horen zij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eigenlijk horen hun Weissman te heten.
Laat ik het zo zeggen, als je nooit gaat beginnen aan dumbbells omdat je misschien kan falen, dan zal je het ook nooit 'leren'. Als je nooit autorijlessen neemt omdat je bang bent dat je gaat falen, zal je ook nooit leren autorijden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef DeMessias het volgende:
Falen voor mezelf. Ik heb gewoon een slecht gevoel als ik naar mijn mening te lichte gewichten moet nemen of een oefening verkeerd uitvoer.
De volgende TT, en wat een uitspraak.quote:
Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef DeMessias het volgende:
Goed, de pussy in mij wat uitschakelen en me morgen er eens aan wagen. Bedankt voor de motivatie.
Deze TT wijzigen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De volgende TT, en wat een uitspraak.
[..]
Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.
Luister ik doe 6 gram per kilo lichaams gewicht en maak de gains van mijn leven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat inderdaad.Ik ben bang dat er geredeneerd wordt vanuit 'yo brah muscle = protein so get in more protein to slap on more muscle mass'.
Terwijl dat overtollige protein niet gebruikt/gekocht wordt om meer weefselopbouw te stimuleren, maar gewoon dure carbs worden.
Dan bouw ik maar een schema rond die 2 gram per kg lichaamsgewicht regel, 73*2 = 146, ronden we het mooi af naar 150 gram eiwit per dag.
150 * 4 = 600 kcal uit eiwit, de overblijvende 2700 uit mijn 3300 kcal vul ik dus op met carbs en vet. Ik ben gek op carbs, ze smaken fantastisch en ze zijn makkelijk in grote hoeveelheden te krijgen. Is er een gezondheidsrichtlijn (a la gram/kg) voor vet? Want dan kan ik de rest gewoon aanvullen met die lekkere carbs.
Zo moeilijk is het echt niet hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:27 schreef DeMessias het volgende:
Bende nerds met jullie biologie-uiteenzetting![]()
Ik begrijp er gewoon niks van
Falen is pas waneer je weigert op te staanquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:45 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor jou over ''falen'':
In principe kan je nooit falen, je kan er alleen van leren.
Sommige machines zijn wel goed hoor als je eens goed wil isoleren. Zou nu niet snel op zo'n borst machine gaan maar die voor biceps/triceps zijn altijd wel fijn aan het einde van je training.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Chest press als die op de machine is.
Losse oefeningen > Machine oefeningen.
Triceps afmaken met one-arm supinated grip tricep extensionsquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:59 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Sommige machines zijn wel goed hoor als je eens goed wil isoleren. Zou nu niet snel op zo'n borst machine gaan maar die voor biceps/triceps zijn altijd wel fijn aan het einde van je training.
wat dan niet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:16 schreef Kroc het volgende:
dan niet, veel succes verder ik ga weer wieberen
Er is een direct verband gevonden tussen rotte eieren eten en vieze scheten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:24 schreef zoz het volgende:
Maar hoe zit het nou met eiwitten en vieze scheetjes??
geen idee. post eens piccasquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg de laatste tijd steeds vaker bultjes op me schouders (rug kant), is dit acne?
Waarschijnlijk aids. Gebaseerd op de informatie die je ons gaf. Maar uitsluitsel kan alleen worden gegeven met foto's of een veel duidelijkere omschrijving.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg de laatste tijd steeds vaker bultjes op me schouders (rug kant), is dit acne?
Ja dat of lupusquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aids. Gebaseerd op de informatie die je ons gaf. Maar uitsluitsel kan alleen worden gegeven met foto's of een veel duidelijkere omschrijving.
In dezelfde lijn heb ik trouwens ook nog een vraag. Ik heb de laatste tijd steeds vaker pijn, betekent dit dat ik osteogenesis imperfecta heb?
ja op chest press kan ik ook 40 kg terwijl ik met dumbells begon met 8 kg (per hand)en nu op de 16 kg zit. Dat bouw je gewoon op zelfs in korte tijd en vraag, als je alleen bent, aan iemand o je houding wel goed is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Gewoon schrik dat ik ga falen met die losse gewichtenOp die chest press kan ik maar 40-45 kg (8 reps)
Pijn is niet kenmerkend aan osteogenesis imperfecta, eerder dat je alles breekt bij de lulligste dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aids. Gebaseerd op de informatie die je ons gaf. Maar uitsluitsel kan alleen worden gegeven met foto's of een veel duidelijkere omschrijving.
In dezelfde lijn heb ik trouwens ook nog een vraag. Ik heb de laatste tijd steeds vaker pijn, betekent dit dat ik osteogenesis imperfecta heb?
WAT WEET JIJ ER NOU VANquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Pijn is niet kenmerkend aan osteogenesis imperfecta, eerder dat je alles breekt bij de lulligste dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |