Ja, ik had erbij moeten zeggen dat hij dat normaal wel met die dingen traint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:42 schreef Diabox het volgende:
Ik deadlift ook zonder straps, belt en handschoenen. Alleen niet met de vorm van een autist en het geschreeuw van een speenvarken. [ afbeelding ]
Rippetoe is zeker aan te raden om eens te proberen, maar wel (minstens) 1 dag rust ertussen. Anders is het op dag1 squats / deads / bench / dips en dag2 squats en mp (en nog rows en pull ups).quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx brah. Is een verdeling a la rippetoe ook verstandig ?
Goedkoop product --> veel sodium toegevoegd --> Na/K balans overhoop --> plofkop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:48 schreef Kroc het volgende:
ik weet niet, 2x geprobeerd en iedere keer kreeg ik binnen een paar dagen een enorme kop ervan
creatine mono xxl nutritution huismerk was hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goedkoop product --> veel sodium toegevoegd --> Na/K balans overhoop --> plofkop.
Veel deadliften is wel garant voor publiek en een hogere motivatie voor jezelf heb ik zaterdag gemerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:32 schreef star_gazer het volgende:
Wat een mongool trouwens gisteren in de gym... 180kg deadliften, maar hij had geen straps, geen belt en geen handschoenen. "Dus dan maar zonder", zei hij toen ik vroeg of het allemaal ging. Alles uiteraard met de form van een autist en het geschreeuw van een speenvarken... Verbaast me dat die gast zijn rug nog heeft
Maar ik deadlift ook niet veel. Keertje proberen met straps.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen straps en geen handschoenen, alleen een beetje magnesium.
Zag het er ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:32 schreef star_gazer het volgende:
Wat een mongool trouwens gisteren in de gym... 180kg deadliften, maar hij had geen straps, geen belt en geen handschoenen. "Dus dan maar zonder", zei hij toen ik vroeg of het allemaal ging. Alles uiteraard met de form van een autist en het geschreeuw van een speenvarken... Verbaast me dat die gast zijn rug nog heeft
Dit zijn leugens. Diabox schreeuwt als een speenvarken, dat wil je niet geloven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:42 schreef Diabox het volgende:
Ik deadlift ook zonder straps, belt en handschoenen. Alleen niet met de vorm van een autist en het geschreeuw van een speenvarken. [ afbeelding ]
Iedereen weet dan ook wel dat Diabox een beachb0i is, maar tja interwebz hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:18 schreef Luchtkoker het volgende:
Dit zijn leugens. Diabox schreeuwt als een speenvarken, dat wil je niet geloven.
Inderdaad. Zogenaamd doen alsof 'ie alles weet, wie denkt 'ie wel niet dat hij is ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen weet dan ook wel dat Diabox een beachb0i is, maar tja interwebz he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition Deze gebruik ik nu zelf en nergens last van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:00 schreef Kroc het volgende:
[..]
creatine mono xxl nutritution huismerk was hetOf toch du vader?
geniaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
Zag het er ongeveer zo uit?
tinyurl.com/6lb6st2
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Zogenaamd doen alsof 'ie alles weet, wie denkt 'ie wel niet dat hij is ?Beetje interessant doen met z'n broscience.
was destijds een wit potje met blauwe print, maar is hetzelfde product denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze? http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition Deze gebruik ik nu zelf en nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |