Vind het vooralsnog een beetje een hype. Althans, dat was hij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Djuricic wordt een grote. Ik vind 'm echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Utrecht alweer aan de bak?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen:
Ajax 4-1 Feyenoord
FC Groningen 2-1 FC Utrecht
Vitesse 2-1 PSV
nu slapen
fixed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen:
Ajax 1-2 Feyenoord
Vitesse 1-2 PSV
Fixed, Utrecht zeetie..... dit denk ik ervanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen:
Ajax 3-0 Feyenoord
FC Groningen 1-1 FC Twente
Vitesse 0-2 PSV
nu slapen
Zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen:
Ajax 1-1 Feyenoord
FC Groningen 2-1 FC Utrecht
Vitesse 0-3 PSV
Huh?quote:
fixedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen:
Ajax 0-10 Feyenoord
FC Groningen 10-0 FC Twente
Vitesse 0-10 PSV
Wat is een AZ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:57 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die AZ voorspeltDe nummer 1 heeft zijn credits verspeelt afgelopen donderdag?
Winnen sowieso.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:57 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die AZ voorspeltDe nummer 1 heeft zijn credits verspeelt afgelopen donderdag?
die winnen gewoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:57 schreef Geo3kant het volgende:
oeps, zat ik effe verkeerd ! thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[De vermoorde Klassieker] Ajax - Feijenoord #2 Hattrick van Bakkal
samen met De Vrij en Vlaar mooi trio. Gaat erg goed.quote:
Nee...Feyenoord is vele malen feller.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Feyenoord daadwerkelijk de betere ploeg tot nu toe?
dan zal ajax zo wel scoren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...Feyenoord is vele malen feller.
Ben er bang voorquote:
Je hoort ze alleen ff als ajax een corner krijgt ofzo dan weer 10 min stil dan weer 10 sec jalala amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heb je die havenslaafjes in de kuip wel eens gezien
Ajax speelt als een stel kleutersquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Als Feyenoord fan ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef Tchock het volgende:
Leuke wedstrijd als neutrale toeschouwer
Feyenoord wordt nu toch een beetje teruggedrongen helaas. Gewoon die 0 vasthouden tot de rust jongens!!!! Go Feyenoord!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord fan ook. Denk alleen dat de A'dam fans wat minder blij zijn atm
Zo gaat het al vanaf het begin. Gewoon hetzelfde spel volhouden. Misschien met 0-1 de rust inquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord wordt nu toch een beetje teruggedrongen helaas. Gewoon die 0 vasthouden tot de rust jongens!!!! Go Feyenoord!
Als je die wederzijdse zeikposts leest hier zijn de Feyenoorders er ook niet helemaal gerust opquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord fan ook. Denk alleen dat de A'dam fans wat minder blij zijn atm
Was al gefloten, goed afmaken = geelquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
Geen buitenspel man! Kut afgemaakt Fernandez
het is Rooney niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
Geen buitenspel man! Kut afgemaakt Fernandez
quote:
Na fluiten fanatiek scoren = spelbederf = geel... Niet verstandig dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Het is een spits, die moet er gewoon in man.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na fluiten fanatiek scoren = spelbederf = geel... Niet verstandig dus.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
OK, 0-0 bij rust... Wie had dat verwacht? Ik niet iig...
Ennuh... Waar zijn alle Ajacieden eigenlijk?
Ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
OK, 0-0 bij rust... Wie had dat verwacht? Ik niet iig...
Ennuh... Waar zijn alle Ajacieden eigenlijk?
Waarom link je drie keer hetzelfde topic?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[De vermoorde Klassieker] Ajax - Feijenoord #3 Hattrick van Bakkal
hier zitten alle trolls en trollinnnen.
Aandachtstekortquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom link je drie keer hetzelfde topic?
Tactisch juist een erg sterke wedstrijd, vooral van Feijenoord.. Helaas wordt de wedstrijd er niet mooier op.quote:
Feyenoord dwingt Ajax soms oom de fout in. Ze zijn erg fel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Splutje het volgende:
Alleen maar omdat Feyenoord voor hun doen goed spelen zijn ze direct "heer en meester"Kom op zeg, ze hebben de betere kansen maar die komen allemaal voort uit fouten van Ajax
Voetbal is een spel van fouten en als je als Feyenoord Ajax dwingt die fouten te maken ben je gewoon de bovenliggende partij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Splutje het volgende:
Alleen maar omdat Feyenoord voor hun doen goed spelen zijn ze direct "heer en meester"Kom op zeg, ze hebben de betere kansen maar die komen allemaal voort uit fouten van Ajax
Ik ben geen eigenaar van Feyenoord, noch lid van de club. Dus het is niet "mijn" teamquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk hetMaareh, wat vind je van je team?
Droogklootquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben geen eigenaar van Feyenoord, noch lid van de club. Dus het is niet "mijn" team
Maar ik ben zeer aangenaam verrast door het spel
Daarom heb je nog steeds een clubquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is voor mij een wezenlijk verschil tussen "fan" (ik) en een "supporter"..
Waar. Maar dat is voor mij niet de definitie van de bovenliggende partijquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Feyenoord dwingt Ajax soms oom de fout in. Ze zijn erg fel!
Neequote:
Geen andere optie denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
Oeh dat was minder snugger van Vermeer!
Beter nog heb je beidequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Feyenoord heeft liever een 2-0 dan een rode kaart denk ik.
Kan nogquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het wedstrijdtopic zonder trolls die opeens zijn opgedoken?
Tot nu toe wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het wedstrijdtopic zonder trolls die opeens zijn opgedoken?
Alle FOK!-ajaxieden zitten in dat stadion?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gek he? Misschien zit de rest wel in het stadion?
ah verkeerde topic man sorryquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je ook uit je cocon gekropen?
Ajax scoort hčquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je ook uit je cocon gekropen?
je zou bijna denken dat ie een stream volgtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Loop Nijhuis 5 seconden achter ofzo? Fluit steeds te laat.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een stream volgt
Wss is Nijhuis een groot fan van de voordeelregel... Dan moet je toch wachten met fluiten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nijhuis daar mag je ook geel voor geven. Oh...hij doet het alsnog. Weer wat laat.
Dat is Braamhaar:quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss is Nijhuis een groot fan van de voordeelregel... Dan moet je toch wachten met fluiten?
Wat voor voordeel heeft Feyenoord ervan als El Ahmadi voor de 16 wordt neergehaald en Ajax zijn aanval mag voortzetten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss is Nijhuis een groot fan van de voordeelregel... Dan moet je toch wachten met fluiten?
Volgens mij wel, maar hij valt deze wedstrijd echt mee. Heb me er nog niet aan geergerd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Heb de commentator een seizoenskaart van Ajax of zo?
Vandaar dat hij ook fluittequote:Op zondag 23 oktober 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor voordeel heeft Feyenoord ervan als El Ahmadi voor de 16 wordt neergehaald en Ajax zijn aanval mag voortzetten?
Hij blijft Ajax verdedigen en opties noemen hoe ze kunnen winnen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar hij valt deze wedstrijd echt mee. Heb me er nog niet aan geergerd.
Hoezo? Hij zegt aan één stuk door dat Ajax niet goed speelt en Feyenoord beter isquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Heb de commentator een seizoenskaart van Ajax of zo?
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt aan één stuk door dat Ajax niet goed speelt en Feyenoord beter is
Zijn toon. Komt op mij nogal pro Ajax overquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt aan één stuk door dat Ajax niet goed speelt en Feyenoord beter is
Precies. Feyenoord moet nog even druk zetten, tegen tien man ben je er dan zo door.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Feyenoord durft niet meer, Ajax kan niet beter.
Idd... De zwakke plek van Ajax is... Na ja, op het hele veldquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Feyenoord moet nog even druk zetten, tegen tien man ben je er dan zo door.
Denk eerder Ajaxquote:
Wie nietquote:
Nee, maar fok was redelijk traagquote:
Dus!? Kampioenschap is al weg?! Echte supporter ben jijquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Shitpot. Doei kampioenschap.
PSV en Twente kunnen 5 puntjes pakken op Ajax
Doe ff normaal manquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
6 zelfs.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Met zulke shitinzet. Gatenkaas achterin. Win je zelfs met alle respect niet van Excelsiorquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus!? Kampioenschap is al weg?! Echte supporter ben jij
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 23-10-2011 om 13:55:48#Labyad mag blijven staan! #lens op de bank #vitpsv reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, maar fok was redelijk traag
Nu tijd voor Manchester
Doet pijn he... Je club zo te zien falen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent geen echte supporterquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zulke shitinzet. Gatenkaas achterin. Win je zelfs met alle respect niet van Excelsior
De verdedigingquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Doet pijn he... Je club zo te zien falen...
Met dit materiaal hoor je 1/2/3 te staan. Maar nee. De inzet is ver te zoeken. Ik vind het zulke arrogantie van het komt allemaal wel. Ik hoop dat JC ze eens hard de realiteit laat zien. Dit is gewoon Ajax-Onwaardig. Ga dan maar voor Excelsior spelen.quote:
Heb jij de afgelopen jaren geen voetbal gekeken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
of insert teletekst opmerkingquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
*insert "ik ben bij deze supporter af"-quote*
Twee jaar geleden was het toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen jaren geen voetbal gekeken?
Ja, Maar dit jaar gaat dat niet meer gebeuren. tenzij ze iedere wedstrijd de volle 100 geven zoals de 2e helft tegen AZ.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen jaren geen voetbal gekeken?
6 zelfsquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Was toch zelfs met 1 doelpunt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV stond een keer 12 punten voor, werd uiteindelijk kampioen met 1 punt ofzo
Zwolle vorig jaar 16 punten voor, werden tweede op 3 puntenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV stond een keer 12 punten voor, werd uiteindelijk kampioen met 1 punt ofzo
En hun eigen schuld, wat ik zo gehoord hebquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle vorig jaar 16 punten voor, werden tweede op 3 puntenMaar dat is geen eredivisie.
Het voetbal was dramatisch, klopt. Ik zat bijna te huilen de hele tweede seizoenshelftquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En hun eigen schuld, wat ik zo gehoord heb
Komt deze week goed, toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het voetbal was dramatisch, klopt. Ik zat bijna te huilen de hele tweede seizoenshelftMaar de beslissende wedstrijd tegen RKC was wel echt een kutwedstrijd, vandaar mijn waalwijkhaat
Zwolle moet toch tegen RKC voor de beker?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben al gewonnen deze week5-0 tegen dordrecht vrijdag. Dit seizoen wordt 'm
Zo goed is Vitesse ook weer niet. En PSV is per definitie niet om aan te zienquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat ze je het langste laten wachten op het mooiste voetbal.
Ja klopt. Daar ben ik wel bang voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zwolle moet toch tegen RKC voor de beker?
Ajax uit & Thuis?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle in de Eredivisie betekent wel dat we sowieso 2 wedstrijden hebben om goed aan het doelsaldo te werken
Ik hoop voor PSV dat het vanavond beter wordt, maar de afgelopen weken was het echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat ze je het langste laten wachten op het mooiste voetbal.
Afgelopen week speelden we ook tegen een team dat met 10 man verdedigde. Dan kán je niet voetballen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor PSV dat het vanavond beter wordt, maar de afgelopen weken was het echt niet om aan te zien.
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat Zwolle 2 wedstrijden had om aan haar doelsaldo te werkenquote:
Wat is er vanavond?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor PSV dat het vanavond beter wordt, maar de afgelopen weken was het echt niet om aan te zien.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat Zwolle 2 wedstrijden had om aan haar doelsaldo te werken
Ah.quote:
Vorige keer dat we tegen een grote ploeg speelden verloren we na penalties met 1-1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee dus
Elke grote ploeg kan er op los scoren tegen Zwolle
Ooja, maar dat waren wij nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer dat we tegen een grote ploeg speelden verloren we na penalties met 1-1.
Tegen Feyenoord ook nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer dat we tegen een grote ploeg speelden verloren we na penalties met 1-1.
Roep dat niet te hard. Zwolle schijnt best goed te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee dus
Elke grote ploeg kan er op los scoren tegen Zwolle
Dat was toch die wedstrijd dat jullie continu 8 man voor de eigen goal hadden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Twente in de beker vorig jaar. En dat was nog met Ruiz!
Nee, dat was die wedstrijd dat we achter kwamen en met gedurfd aanvalsvoetbal toch wisten te scoren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch die wedstrijd dat jullie continu 8 man voor de eigen goal hadden?
Ik kan me een wedstrijd tegen Feyenoord herinneren waar Zwolle ook makkelijk had kunnen winnen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Twente in de beker vorig jaar. En dat was nog met Ruiz!
Hmms, kan me niet herinneren... was ik ook niet bij denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan me een wedstrijd tegen Feyenoord herinneren waar Zwolle ook makkelijk had kunnen winnen...
Zou je denken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Tchock het volgende:
Maar sorry dat ik het topic offtopic haal met Zwolle-propaganda. Janko had daar gewoon moeten scoren!
Ik gok dat het PSV publiek halverwege de 2e helft wel hierheen komt...quote:
Kut, ik ben te vroegquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gok dat het PSV publiek halverwege de 2e helft wel hierheen komt...
Zou zo mooi zijn als Vitesse weet te winnen
Uitzondering, regel, etcquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kut, ik ben te vroeg
Forza PSV
Dat hoor je goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Ties02 het volgende:
ook een record erbij toch? 48 matches gescoord?
EL is gewoon te bekijken gratis hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk een engelse stream dus ik krijg niet alles mee
Heb geen digitale tv, pauper ik weet hetquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
EL is gewoon te bekijken gratis hoor
Mits je digitale tv hebt...quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
EL is gewoon te bekijken gratis hoor
Jawel, maar alleen EL1 toch..quote:
Haters gonna hate.quote:
Geweldig tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef Tchock het volgende:
Als AZ wint staat Ajax 8 punten achter op de nummer 1, ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gezien
En het is nog maar oktober...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef Tchock het volgende:
Als AZ wint staat Ajax 8 punten achter op de nummer 1, ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gezien
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus tijd zat om weer in te lopen nog verder achter te raken.
Hoeft niet, kan wel.
Ah want dat is natuurlijk garantie dat het elk jaar gebeurd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef TheGeneral het volgende:
Stond Ajax vorig seizoen, of dat seizoen ervoor niet 9 punten achter. Gebeurd ze de laatste jaren overigens wel vaker dat ze zo'n grote achterstand hebben. 2e seizoenshelft maken ze dat dan meestal goed.
Je weet toch dat Ajax elk jaar kampioen wordt... Tenminste, als het niet aan het weer, de scheids, de grens, de sneeuwvlokjes, de zon, etc had gelegen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah want dat is natuurlijk garantie dat het elk jaar gebeurd.
13e in '65. Meer recent 6e in '99.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Wat is de laagste positie waar Ajax ooit het seizoen op is geëindigd?
En AZ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
13e in '65. Meer recent 6e in '99.
[ afbeelding ]
Hmm... Nog 8 plaatsen te gaan dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
13e in '65. Meer recent 6e in '99.
[ afbeelding ]
Ik, anders vraag ik het niet!quote:
Ik zag het ja, 13e plek eerste divisiequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit staat trouwens gewoon op wikipedia hoor
Toch knap in een keer 5de worden en dan het volgende seizoen halve finale UEFA Cupquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit staat trouwens gewoon op wikipedia hoor
Ajax 13e en het jaar er na 1e vind ik ook wel knapquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch knap in een keer 5de worden en dan het volgende seizoen halve finale UEFA Cup
Lol, zo kun je het ook bekijken ja... Best knap om zo'n wanprestatie toch positief te bekijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:19 schreef Parafernalia het volgende:
Feyenoord op 1-1 gehouden. Ajax lijkt deze cruciale periode zonder verlies door te komen
extreemquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En er toch 1-0 verloren. Wat is Ajax dan wel niet voor los zand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |