Ik met een 0,6quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet het maar met een 1.1 injectie doen
Werkplaatshandboeken op marktplaats scoren ? Of een Olving.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal er trouwens toch echt aan moeten geloven om de motor+bak van de Ami te reviseren, maar ik moet er nog een handleiding voor vinden, iemand tips?
Ik heb al een Haynes maar ik hoorde dat er boeken zijn die zich enkel op motorrevisie focussen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Werkplaatshandboeken op marktplaats scoren ? Of een Olving.
Overigens was er 1 of andere Eendenclub die cursussen versnellingsbak reviseren gaf. Maar dat heb ik een paar jaar terug gehoord, hoe het nu zit weet ik niet. Wat dat betreft zou ik zelf als eerste neer het Eendenei gaan (of Duckservice om het te laten doen).
Zeker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie een Visa met BX 16v-blok erin leuk?
Nee onder de motorkap of course. Werkend inmiddels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef 2cv het volgende:
Hangt er vanaf. Ligt dat 16-V blok in de kofferbak ?
Videomateriaal bittequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee onder de motorkap of course. Werkend inmiddels.
Ze is er vandoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:46 schreef Prowl het volgende:
FF ontopic spammen:
[TK] Citroën Xantia 1.8 16v Tentation LPG-G3 Rouge nieuwe APK
Gefeliciteerd met de verkoop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Prowl het volgende:
Ja nou pics + info!
[..]
Ze is er vandoor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkoop.
Nog meer bling bling in Winterswijk:
[ link | afbeelding ]
Citroën DS in Winterswijk by Erasmo..., on Flickr
Och kijk heb je mevrouw DS weerquote:
Zit nu effe op mobiel, maar pics volgen straksquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Prowl het volgende:
Ja nou pics + info!
[..]
Ze is er vandoor![]()
![]()
![]()
Maak eerst even mijn CRC op. Straks voor het ontvetten van de delen Dasty van de Wibra, wonderspul is dat!quote:
Kraftwerkquote:
Een Zweedse van 27.quote:
Leuk werk hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:42 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik mn Bx blokje ook wel mag reviseren, witte rookwolken en oliestank
Saab of Volvo?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef ukga het volgende:
Ik heb nog een citroen traction avant 15 in de garage staan btw
in 3000 stukken
Tof ! Ben je die aan het restaureren ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef ukga het volgende:
in 3000 stukken
nou dat was ooit de bedoeling. Toen ben ik hem met ma pa helemaal gaan strippen (er zat heel veel roest aan en interieur was verneukt) maarja je weet hoe dat gaat he.. weinig tijd vooralquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tof ! Ben je die aan het restaureren ?
Pics?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef ukga het volgende:
in 3000 stukken
Pics?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Weer 2 Xantia's voor de deur, mag t blauwe hok weg want zilver is mooier
Is de roest al gefixt ? En het is een zespitter he ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef ukga het volgende:
[..]
nou dat was ooit de bedoeling. Toen ben ik hem met ma pa helemaal gaan strippen (er zat heel veel roest aan en interieur was verneukt) maarja je weet hoe dat gaat he.. weinig tijd vooral
Hoeveel vierkante meter plaatwerk moet je er in lassen ?quote:
Ik weet hetquote:
Kom niet bij de auto voordat ik naar de sloop gaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef 2cv het volgende:
Oude meenemen en vergelijken. En hopen dat de 'nieuwe' nog goed is ...
Topic is verplaatst volgens mij: www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214651quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef 2cv het volgende:
Huh ? Raar. Link naar het topic ? Of kan je ook al niet meer meekijken ?
Serieus?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef 2cv het volgende:
Raar, je naam stat niet ens meer in de ledenlijst ...
Heb je een mailadres ? Dan ken je ht beste even mailen denk ik.
quote:
Klara de Xsaraquote:Op zondag 25 december 2011 17:37 schreef 2cv het volgende:
Klara ? En is het al duidelijk waarom je geband bent op het Citroën-forum ?
Dit is een zilveren, maar ik ben even wezen kijken en hij is nog best duurder dan ik dacht. Ze vragen er ¤1.750 voor terwijl er al 2 ton op staat.quote:Op zondag 25 december 2011 13:54 schreef Prowl het volgende:
[..]![]()
Rouge Pivoine staat zooooo mooi op een XM Break
En hij is verkocht. Alleen niet aan mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klara de XsaraNee.
[..]
Dit is een zilveren, maar ik ben even wezen kijken en hij is nog best duurder dan ik dacht. Ze vragen er ¤1.750 voor terwijl er al 2 ton op staat.
Zijn dat nou van die rooklichten aan de achterkant?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:17 schreef Klonk het volgende:
Ik ben ook Citroën eigenaar, al is het wel een neppe, een C1 maar hij had van de drie kleintjes het leukste uiterlijk
[ afbeelding ]
We gaan de voortuin beklinkeren, passen er nog 3 bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Popples het volgende:
[..]
de voorste:9~
[..]
waar ga je die laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |