Shht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
Ik heb al een relatie met Klinker.@ de onwetenden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
Hoort erbij in het leven ik doe net of ik niks gelezen heb en ga door anders sterf ik een eenzame dood alles
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent nog in Sittard, is het niet?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Kunnen ze twee keer zo snel typen. Al is daar wel heel wat teamwork voor nodig.
Nee. Er zijn wat problemen hier in huis wat techniek betreft en volgens mij zijn ze daarmee bezig en zit ik op de bank met de beesten.quote:
In wat voor huis woont hij dan wel niet? Ik heb nooit technische problemen hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Er zijn wat problemen hier in huis wat techniek betreft en volgens mij zijn ze daarmee bezig en zit ik op de bank met de beesten.
Hele week al last van.quote:
Ik wil een dag eerder doodgaan, dan hoef ik je nooit te missen...quote:
Oei, krijgt een 3,9. Geen Lion King? Of draait die nog niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Abduction. Wel leuke film voor een keertje.
Z'n vader is met verbouwen bezig, dus het kan zo zijn dat hier en daar paar kortsluitingen voorkomen. Vermoeden komt het doordat ik mijn iPhone wilde opladenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
In wat voor huis woont hij dan wel niet? Ik heb nooit technische problemen hier.
Dat is wel mooi jaquote:
nouuuuu 1 dagje dan hoor en geen seconde eerderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hele week al last van.
[..]
Ik wil een dag eerder doodgaan, dan hoef ik je nooit te missen...
Wel heel ernstig dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Z'n vader is met verbouwen bezig, dus het kan zo zijn dat hier en daar paar kortsluitingen voorkomen. Vermoeden komt het doordat ik mijn iPhone wilde opladen
Dat wilde Jordy niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oei, krijgt een 3,9. Geen Lion King? Of draait die nog niet?
Kats romantisch ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is wel mooi jawaar het ooit allemaal begonnen is
LION KING NIET WILLEN DAT JOCH VERDIENT EEN PAK SLAAG TFOE IN ZN GEZICHT van mijquote:
Ik ook. Blegh, zo haal ik nooit mijn tentamens in een keer. Gelukkig heb ik per vak 397428 herkansingen.quote:
Eens wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Beatles het volgende:
Mensen die niet Lion King[ afbeelding ] Wat is er mis met die mensen?! TWIJFEL AAN JE MENS ZIJN!!!!!!!!!!!!1
![]()
Ga weg hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Ezell het volgende:
Ik heb The Lion King nog nooit helemaal gezien.
Ik heb geen idee eigenlijk, maar toen kreeg jordys kamer een kortsluiting.quote:
Zelfs katten genieten van de lion kingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Beatles het volgende:
Mensen die niet Lion King[ afbeelding ] Wat is er mis met die mensen?! TWIJFEL AAN JE MENS ZIJN!!!!!!!!!!!!1
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Ezell het volgende:
Ik heb The Lion King nog nooit helemaal gezien.
Wat deze man zegt, stukje opvoeding dit dat.quote:
Kun je wel lekker FOK!'en.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, maar toen kreeg jordys kamer een kortsluiting.
Ze gaan straks met z'n allen naar een feest van een kennis, dus ik zit dan alleen thuis met de beesten, wachtende tot Jordy terug is. Die moet minstens een uur mee namelijk.![]()
Ik ook niet, maar de Leeuwenkoning >>>>>>>>>> Bambi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Bambi heb ik ook nog nooit gezien.
Toen ik hem laatst keek met Breezer en Jan viel ik bijna in slaap hihih, maar ik zong wel mee met alle liedjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Weet nog wel dat ik hem zag en dat de dood van zijn vader mijn hart brak maar ik deed me best om mijn vochtige ogen niet hun vrije loop te laten.
Vreemd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Bambi heb ik ook nog nooit gezien.
Tijdens het eten gaf ik al een klap op z'n gezicht, zal het straks nog eens doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Beatles het volgende:
[..]
LION KING NIET WILLEN DAT JOCH VERDIENT EEN PAK SLAAG TFOE IN ZN GEZICHT van mij
Hard aub.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tijdens het eten gaf ik al een klap op z'n gezicht, zal het straks nog eens doen.
Nee, jij.quote:
Ik mag dat want ik heb kutdagen achter de rug.quote:
Ik word niet wagenziek man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die wagenziek worden in de trein zijn immer raarder dan alle anderen.
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die wagenziek worden in de trein zijn immer raarder dan alle anderen.
Ik voelde me aangesproken zemmel.quote:
Nee oke mag niet, lief blijven, geef hem maar een aai.quote:
Ligt aan jou zemmela.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken zemmel.
Geen idee, maar wel andere vodka. Gister met zijn moeder vodka met cola gedronkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Ha, heeft ie een goede fles Zubrowka staan?
Bazenmoeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel andere vodka. Gister met zijn moeder vodka met cola gedronken
Ik ben niet autistisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Autisme ook niet, terwijl autisten toch wel vreemd te noemen zijn.
Ik zag laatst serieus iemand die een topic `leuk had bevonden`. Vroeg zijn gebruikersnaam. Had ie niet eens. Lurkers.quote:
Terecht wel. Ik kende haar nog geen 10 minuten en ze zei al tegen Jordy dat ze me aardig vond. Net als z'n broertje, daar heb ik slechts 5 woorden mee gewisseld. Zijn vader ongetwijfeld ook wel.quote:
Ik zou ook ontkennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand die een topic `leuk had bevonden`. Vroeg zijn gebruikersnaam. Had ie niet eens. Lurkers.
Zoiets willen delen met je contacten op Facebook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus iemand die een topic `leuk had bevonden`. Vroeg zijn gebruikersnaam. Had ie niet eens. Lurkers.
Ik durf ook niet te FOK!en in openbare ruimtesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ontken gewoon het bestaan van FOK!. Laatst iemand in de kantine: 'Was dat nou FOK!?' Ik: 'Hm? O, kan wel, ik zocht wat op en kwam hier terecht. Heet dat FOK!?'
Moest hij niet gewoon werken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Beatles het volgende:
Ahh nee daar is KS weer, snel stop met posten tot hij weg is. Werkte met leeell ook vanochtend.
Ik deed het stiekem, ik moest toch wat. De verleiding.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik durf ook niet te FOK!en in openbare ruimtes
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ontken gewoon het bestaan van FOK!. Laatst iemand in de kantine: 'Was dat nou FOK!?' Ik: 'Hm? O, kan wel, ik zocht wat op en kwam hier terecht. Heet dat FOK!?'
Met jou ook toen je moest slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Beatles het volgende:
Ahh nee daar is KS weer, snel stop met posten tot hij weg is. Werkte met leeell ook vanochtend.
Kromme zinnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
Kutstudent die niet tegen snelheid aankan
Mobiel wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik durf ook niet te FOK!en in openbare ruimtes
Geen idee, hij zei een paar keer hallo.quote:
Werd je opgewonden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik deed het stiekem, ik moest toch wat. De verleiding.
Ik ontken het bestaan niet, maar ik ga ook zeker niet vertellen dat ik een account heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
Wtf manquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met jou ook toen je moest slapen.
Heb je toegang tot KPD?quote:
Dat was anders echt een top topic.quote:
Als je wilt uitstellen ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was anders echt een top topic.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
quote:Wat hier staat blijft hier en wordt niet openbaar gemaakt buiten dit forum.
zelfde topic, maar dan met kleren aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anders maak ik een B&H topic erover?
Ik moet niks.quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Strak plan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zelfde topic, maar dan met kleren aan
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zelfde topic, maar dan met kleren aan
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Jordy spoot net parfum op me, ruikt naar vrouwe parfum
Parfum ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Jordy spoot net parfum op me, ruikt naar vrouwe parfum
Jordy draagt vrouwenparfum?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Jordy spoot net parfum op me, ruikt naar vrouwenparfum
Zijn ze naar het feestje ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb het huis voor mezelf. Wat zal ik eens doen
Ok, houd jullie op de hoogte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Beatles het volgende:
Kijk in de kamer van zn ouders, op zoek naar seksboekjes en speeltjes. hihihihi.
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Beatles het volgende:
Kijk in de kamer van zn ouders, op zoek naar seksboekjes en speeltjes. hihihihi.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Beatles het volgende:
Ik heb honger.
Zal ik chips nemen? Ja/nee? Ik had daarnet al een ijsje. En mijn ontbijt was croissant + chocodonut. En koekjes gegeten tussendoor en avondeten. Hmm. ?
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
Oké, Splutje zit dus thuis, Kutstudent ook, Klinker, Jan, GlowMouse en Ezell.
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Beatles het volgende:
Ik heb honger.
Zal ik chips nemen? Ja/nee? Ik had daarnet al een ijsje. En mijn ontbijt was croissant + chocodonut. En koekjes gegeten tussendoor en avondeten. Hmm. ?
Sorry hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:24 schreef Beatles het volgende:
Mensen die meteen depressief zijn als ze een dag niet uit kunnen...
Ja, als je geen cent te makken hebt en de stufi komt pas over 2 dagen, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
Oké, Splutje zit dus thuis, Kutstudent ook, Klinker, Jan, GlowMouse en Ezell.
quote:
Een dag je, een avond niet. Tenminste niet in het weekendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef Ezell het volgende:
Soms is het echt fijn om een hele dag thuis te zitten niksen.
Ik altijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Etsu is de enige hier die echt iets sociaals doet.
Ligt aan wat je de dagen daarvoor hebt gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Een dag je, een avond niet. Tenminste niet in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
Tering, waarom leef jij nog?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn peuken liggen 3 meter verderop maar ik ben te lui om erheen te lopen dus heb ik maar een stompje opgestoken.
Wat versta jij onder 'onzedelijk'?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef Dastan het volgende:
Heb je nog onzedelijke dingen gevonden, trouwens?
O ja, jij had ook een gitaar! Ik heb mijn gitaar al maanden niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
Terwijl ik Like A Rolling Stone speel op een gitaar.
Nog niet gezien tot zover, maar als je wil, zal ik straks aan Jordy vragen of hij ze in huis heeft. Scheelt mij zoeken namelijk.quote:
Zullen we een band oprichten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jij had ook een gitaar! Ik heb mijn gitaar al maanden niet meer aangeraakt.
Die kan ik over jouw punani leggen en je helemaal suf likken zonder dat ik of jij een soa krijgt.quote:
Ik heb geen ziektes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kan ik over jouw punani leggen en je helemaal suf likken zonder dat ik of jij een soa krijgt.
Ik ook niet dus dan kunnen we het beflapje mooi overslaan.quote:
Jij hebt zeker zo'n verkrachtend elektrisch ding.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jij had ook een gitaar! Ik heb mijn gitaar al maanden niet meer aangeraakt.
Je neemt het niet serieus.quote:
Toen ik Jan leerde kennen, want stel je voor dat ik aids overdraag via handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst getest
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dan kunnen we het beflapje mooi overslaan.
Ik kan ook zingen + blokfluiten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je neemt het niet serieus.Ik kan zingen.
Nee, ik heb zo'n ding met stalen snaren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n verkrachtend elektrisch ding.
Ik kan niet gitaarspelen. Slechte band ooooooooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je neemt het niet serieus.Ik kan zingen.
Er zijn anders wel eeuwige feuten hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Splutje het volgende:
Ik hou van Holland: Hoe wordt een eerste jaars student door de ouderejaars genoemd? Een feut. Wat klopt hier niet
O, mooi, ik ook. Zonde dat je hem niet bespeelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n ding met stalen snaren.
Sowieso ben je als eerste jaars een "jaars", en gewone eerste jaars studenten zijn helemaal niksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn anders wel eeuwige feuten hoor.
De spaties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Splutje het volgende:
Ik hou van Holland: Hoe wordt een eerste jaars student door de ouderejaars genoemd? Een feut. Wat klopt hier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer neem het nou maar van me aan, er zijn lui die eeuwige feuten blijven. Oke, niet officieel misschien, maar toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sowieso ben je als eerste jaars een "jaars", en gewone eerste jaars studenten zijn helemaal niks
Feestje bouwen. En wachten tot Jordy terug is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
Gast, wat doe je daar allemaal in dat huis?
Ik kan me er niks bij voorstellen, en ik bedoelde zeg maar niet-ledenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer neem het nou maar van me aan, er zijn lui die eeuwige feuten blijven. Oke, niet officieel misschien, maar toch.
Mja die oudere zeiden wel: niet alles opdrinken, dan weet ik nog steeds niet wat ze daarmee bedoelden: alle drank in huis of de hele inhoud van een flesquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja die oudere zeiden wel: niet alles opdrinken, dan weet ik nog steeds niet wat ze daarmee bedoelden: alle drank in huis of de hele inhoud van een fles
Zijn hipsterjongens juist niet nogal vrouwelijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef Beatles het volgende:
Dastan is te hip voor vrouwendrankjes, vuige hipster.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet kunnen. Etsu ruikt nu toch als een vrouw.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zijn hipsterjongens juist niet nogal vrouwelijk?
Hipsters zijn niet te ontrafelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zijn hipsterjongens juist niet nogal vrouwelijk?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
Krijg spontaan zin om al die disney films weer te gaan kijken.Lekker hip.
Best hipster.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
Krijg spontaan zin om al die disney films weer te gaan kijken.Lekker hip.
Wrm?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat plaatje doet me denken aan de IKEA.
Die knuffel ziet eruit als een IKEA-ding.quote:
Hoodie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:57 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
EN EN HOEVEEL HEBBEN JULLIE?
Tas, kapsel, lengte, schoenen,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:57 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Twee inclusief Free.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:57 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de white boy afroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:57 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
hallo wij zijn hier toch doe normaal gekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik voel me echt forever alone nu, thuis niks zitten doen.
I feel you bro. Volgende week exxxxtra hardquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
Dan moet je mandarijnen gaan eten tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
Nee joh, volkomen normaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is het gay om zoiets na te doen?
[ afbeelding ]
Als je hier was misschien. Fokken blijft forever alone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
hallo wij zijn hier toch doe normaal gek
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je hier was misschien. Fokken blijft forever alone.
ben je gayyyy ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
En we gaan vrolijk door met hipster retroheid.
Nope. Gewoon straight. Is gewoon awesome nostalgie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef Beatles het volgende:
[..]dit is mijn enige sociale iets
[..]
ben je gayyyy ofzo
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
Waarom al die plaatjes over hipsters vanavond?
Download de film en ga hem kijken danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso Hakuna Matata.Wat een levensstijl.
Heb je al met jezelf gespeeld in het bed van zijn ouders ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Jordy praat niet terug op whatsapp, straks is hij ontvoerd en alles en blijf ik hier voor de rest van de nacht alleen jeetje
Dit gaat te ver. TR gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je al met jezelf gespeeld in het bed van zijn ouders ?
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
Zwaar chill. Heb een gat in m'n broek en kan nu dus zo makkelijk aan m'n ballen krabben.
Aanzetten tot zelfdoding. TRquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy niet kennenik zou mezelf ophangen.
Al gedaan. Gistermiddag al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
In jordy's bed is eigenlijk nog lolliger. Gewoon het idee dat hij er diezelfde nacht nog in slaapt.
Vroeg je er zelf om. Jordyqwerty is de belangrijkste EXA/SES-fokker en dat jij dat niet door hebt, vind ik kwalijk.quote:
Viezer is nog wel dat jij onze perverse ideeën al in uitvoering hebt gebracht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gedaan. Gistermiddag al.![]()
Vieze fokkers zijn jullie jeetje
Ik kon mijn lusten niet meer in bedwang houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Viezer is nog wel dat jij onze perverse ideeën al in uitvoering hebt gebracht.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeg je er zelf om. Jordyqwerty is de belangrijkste EXA/SES-fokker en dat jij dat niet door hebt, vind ik kwalijk.
DIe gozer komt nauwelijks in SES.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeg je er zelf om. Jordyqwerty is de belangrijkste EXA/SES-fokker en dat jij dat niet door hebt, vind ik kwalijk.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef Beatles het volgende:
[..]
.... [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EXA was sowieso baas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.Maar was wel de baas in EXA'11.
Nietus.quote:
Gefeliciteerd, je hebt een jaar langer een normaal leven gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef Beatles het volgende:
Ik deed ook examen in 2010, maar geen FOK! account toentertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |