Shht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
Ik heb al een relatie met Klinker.@ de onwetenden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
Hoort erbij in het leven ik doe net of ik niks gelezen heb en ga door anders sterf ik een eenzame dood alles
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent nog in Sittard, is het niet?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Kunnen ze twee keer zo snel typen. Al is daar wel heel wat teamwork voor nodig.
Nee. Er zijn wat problemen hier in huis wat techniek betreft en volgens mij zijn ze daarmee bezig en zit ik op de bank met de beesten.quote:
In wat voor huis woont hij dan wel niet? Ik heb nooit technische problemen hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Er zijn wat problemen hier in huis wat techniek betreft en volgens mij zijn ze daarmee bezig en zit ik op de bank met de beesten.
Hele week al last van.quote:
Ik wil een dag eerder doodgaan, dan hoef ik je nooit te missen...quote:
Oei, krijgt een 3,9. Geen Lion King? Of draait die nog niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Abduction. Wel leuke film voor een keertje.
Z'n vader is met verbouwen bezig, dus het kan zo zijn dat hier en daar paar kortsluitingen voorkomen. Vermoeden komt het doordat ik mijn iPhone wilde opladenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
In wat voor huis woont hij dan wel niet? Ik heb nooit technische problemen hier.
Dat is wel mooi jaquote:
nouuuuu 1 dagje dan hoor en geen seconde eerderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hele week al last van.
[..]
Ik wil een dag eerder doodgaan, dan hoef ik je nooit te missen...
Wel heel ernstig dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Z'n vader is met verbouwen bezig, dus het kan zo zijn dat hier en daar paar kortsluitingen voorkomen. Vermoeden komt het doordat ik mijn iPhone wilde opladen
Dat wilde Jordy niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oei, krijgt een 3,9. Geen Lion King? Of draait die nog niet?
Kats romantisch ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is wel mooi jawaar het ooit allemaal begonnen is
LION KING NIET WILLEN DAT JOCH VERDIENT EEN PAK SLAAG TFOE IN ZN GEZICHT van mijquote:
Ik ook. Blegh, zo haal ik nooit mijn tentamens in een keer. Gelukkig heb ik per vak 397428 herkansingen.quote:
Eens wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Beatles het volgende:
Mensen die niet Lion King[ afbeelding ] Wat is er mis met die mensen?! TWIJFEL AAN JE MENS ZIJN!!!!!!!!!!!!1
![]()
Ga weg hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Ezell het volgende:
Ik heb The Lion King nog nooit helemaal gezien.
Ik heb geen idee eigenlijk, maar toen kreeg jordys kamer een kortsluiting.quote:
Zelfs katten genieten van de lion kingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Beatles het volgende:
Mensen die niet Lion King[ afbeelding ] Wat is er mis met die mensen?! TWIJFEL AAN JE MENS ZIJN!!!!!!!!!!!!1
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Ezell het volgende:
Ik heb The Lion King nog nooit helemaal gezien.
Wat deze man zegt, stukje opvoeding dit dat.quote:
Kun je wel lekker FOK!'en.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, maar toen kreeg jordys kamer een kortsluiting.
Ze gaan straks met z'n allen naar een feest van een kennis, dus ik zit dan alleen thuis met de beesten, wachtende tot Jordy terug is. Die moet minstens een uur mee namelijk.![]()
Ik ook niet, maar de Leeuwenkoning >>>>>>>>>> Bambi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Bambi heb ik ook nog nooit gezien.
Toen ik hem laatst keek met Breezer en Jan viel ik bijna in slaap hihih, maar ik zong wel mee met alle liedjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Weet nog wel dat ik hem zag en dat de dood van zijn vader mijn hart brak maar ik deed me best om mijn vochtige ogen niet hun vrije loop te laten.
Vreemd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Bambi heb ik ook nog nooit gezien.
Tijdens het eten gaf ik al een klap op z'n gezicht, zal het straks nog eens doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Beatles het volgende:
[..]
LION KING NIET WILLEN DAT JOCH VERDIENT EEN PAK SLAAG TFOE IN ZN GEZICHT van mij
Hard aub.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tijdens het eten gaf ik al een klap op z'n gezicht, zal het straks nog eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |