Idd, ik zag het filmpje op youtube. Kippenvel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klasse vanochtend op de training, zo steun je je club.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Maastoren het volgende:
Pis nu al in m'n broek van de zenuwen. Zometeen start van de PMDS en dan gewoon helm op en gaaaaaaaaaan
Ga er gewoon nu heen, en ga niet meer weg tot morgenmiddagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaan de kroegen op stadhuisplein open?
als dat uberhaupt al open is..........quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaan de kroegen op stadhuisplein open?
Heb dat al jaren niet meer helaas... zo'n klassieker zonder uitpubliek en wij die op komen dagen met een Feyenoord-onwaardig elftal (qua kwaliteit) heeft er voor mij toch flink de 'magie' afgehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Maastoren het volgende:
Pis nu al in m'n broek van de zenuwen
Bij Ajax ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Happel het volgende:
Feyenoord
Kan ook alleen bij deze club, hè. 2000 man bij een training.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start. Morgen een toffe wedstrijd, ik kijk er naar uit
Feyenoord.quote:Ook Gerard Meijer kwam kijken, hij sprak alle jongens persoonlijk toe.
Gast, serieus. Zelfs vorig jaar verloren we daar met 2-0 tegen een goed Ajax en een uitermate teleurstellend Feijenoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start.
Is al bekend wat Guidetti ervan vindt op twitter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klasse vanochtend op de training, zo steun je je club.
Ajacied?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start.
Haha, hoe tof. Stukje nostalgie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7148409.html
Wat een paupersquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7148409.html
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al bekend wat Guidetti ervan vindt op twitter?
twitter:superguidetti twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 13:20:06I would just take the time 2 thank all the wonderful supporters for showing up this morning it was amazing
#Feyenoord #bestfans reageer retweet
Vertaal "rode directe" in het Spaans en zet er .Es achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Beste mensen,
Hoe ga ik morgen die wedsrijd kijken? Ik heb geen tv meer. Livestream ergens?
Live wedstrijden via internet streams #44quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Beste mensen,
Hoe ga ik morgen die wedsrijd kijken? Ik heb geen tv meer. Livestream ergens?
Hij heeft geen tv meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #44
en op digitale tv is kanaal 1 van eredivisie live gratis momenteel, mischien dat de stream dat ook is dit weekend?
Tot het 1-2 wordt (bakkal, guidetti)quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft geen tv meer.
Heb er eerlijk gezegd helemaal geen zin in vandaag.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik er ook heen ging en een los kaartje wilde kopen. Vervolgens vroeg die gozer te veel geld, en zag ik allemaal andere Feyenoorders. Deze groep was toen dusdanig groot geworden dat ze maar besloten hebben om ons allemaal naar binnen te laten om opstootjes te voorkomenquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:25 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik mijn timeline zo zie gaan er behoorlijk wat Feyenoorders richting de arena.
Ik ben het eens met iemand die zei dat G. Fernandez erin moet. Samen met Schaken 4-4-2. Eerste paar minuten er vol op en hopen op 0-1. Dan verder counteren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot het 1-2 wordt (bakkal, guidetti)
twitter:robertanker twitterde op zondag 23-10-2011 om 10:12:47#Feyenoord zonder zieke Guidetti #ajafey #megastadfm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |